Pysiu Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 Witam serdecznie. Od tygodnia jestem posiadaczem Audi a4 Kombi 2.0TDI 140km autko sprawuje sie swietnie lecz zaowarzylem kilka rzeczy ktore mnie bardzo zastanawiaja, mianowicie silnik to BRE mnostwo tematow czytalem na temat awaryjnosci silnikow 2.0TDI lecz u mnie wyglada narazie ok lecz na biegu jalowym wyczuwam na fotelu kierowcy bardzo delikatne wibracje (regularne w odstepach 1sekundy trwajace ok 1 sekunde) obroty sie trzymaja czy silnik zimny czy cieply na poziomie 950 obr/min, pali na dotyk, i 2 sprawa jest to problem ze wspomaganiem- przy bardzo wolnej jezdzie skrecajac czasem slychac wycie (najbardziej przy cofaniu) stan plynu byl na minimum lecz dolalem plynu (zgodny ze specyfikacja audi) lecz problem nadal wystepuje.Czy w silnikach BRE nadal wystepuja problemy z pompa oleju?jakie usterki najczesciej dotykaja tych silnikow?Bardzo dziekuje za pomoc
kkam Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 być może masz do wymiany sprzęgiełko alternatora. Sprawdź czy jak skrecisz maksymalnie kola to pojawia się wycie.
Pysiu Opublikowano 6 Listopada 2011 Autor Opublikowano 6 Listopada 2011 :slina:nie wycie przy max skrecie nie wystepuje
Musashi Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 problemy z pompa oleju wciaz wystepuja. 950 rpm to za duzo, prawidlowo powinno byc 900 rpm stan plynu wspomagania sprawdza sie na goracym silniku. powinien byc wtedy max. wycie to byc moze problem sprzegla alternatora
lemak Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 sprzegło i ja obstawiam , u siebie to miałem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się