Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ACK] Nie odpala zalewa świece.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem z A4 97 ACK, auto nie odpala są iskry na jednej ze świec sprawdzałem, świece mimo to zalane benzyną. Auto nie widziało gazu, jechało sobie zatankowało na stacji przejechało 300metrów nie chciało wchodzić na obroty nie miało siły i zgasło i już nie pali.

Mam Vaga 311.2 ale nie mogę się połączyć z autem mimo że dioda na interface świeci.

Co sprawdzać? Czy można auto odpalić na plaka jak diesle? Akumulator nie jest najmocniejszy.

Rzucił mi się w oczy sterownik immobilisera 8D0 953 234, mechanik podobno połączył się kompem i wyszło immobiliser, czujnik położenia wału i sonda lambda. Miałem poprzednio 99rok a4 i tam migał klucz auto odpalało na sekunde i gasło klucz migał. Prosze pomóżcie.

Opublikowano

Tak jak piszesz jeśli byłoby to immo to odpalił by i gasł po chwili. Więc jesli on wcale nie zaskakuje to na ewno nie jest wina tego. Zrobisz jak chcesz al ejak odpalisz z plaka to panewki ładni zagrają :/

Opublikowano

Spoko to co robić? Idzie już mi porządny kabel vcds.

Opublikowano

Zobacz czy jest iskra na wszystkich świecach?

Jak zalewa benyzną to może być wina przepływki padła i daje cały czas na bogato. Poprostu odepnij wtyczkę i wtedy kręć.

Może być wina brudnej benzyny lub filtr sie rozleciał i nawalił syfu do wtryskiwaczy i sie nie mogą domknąć przez co leją.

Opublikowano

Bez przepływki długi czas patrzyłem i nie palił. Teraz zapięta przepływka bez filtra i jest tak samo. Świece NGK. O dziwo czy są podpięte czyjniki halotronowe położenia wału zachowuje się tak samo, lewy ma 3 piny a prawy 2.

Opublikowano

W 1-szym poście napisałeś wszystko "Auto nie widziało gazu, jechało sobie zatankowało na stacji przejechało 300metrów nie chciało wchodzić na obroty nie miało siły i zgasło i już nie pali. "

.......... i co do głowy wam przychodzi? Mnie to że paliwo to raczej jakaś woda lub ropa.

Zmocz jakiś kawałek papieru tym co jest w zbiorniku i podpal zapalniczką, jak sopnie i będzie się palić żywiołowo to oki a jak inaczej to zapal silnik z zasilania z boku na innym paliwie.

Opublikowano

Ja miałem tak w babci sierze - zatankowali na stacji zamiast ropy benzynę i nic, odjechałem, samochód zostawiłem, drugiego dnia odpalam a tu wielki dym z tyłu, raz chodzi na 3 garnki raz na pół dycha prycha i nie wiadomo o co chodzi, jeździłem tak bo musiałem, chciałem już pompę wymieniać, kiedy okazało się, że brakuje paliwa i trzeba zatankować przed jazdą na wymianę, zatankowałem odpaliłem z dymem i odjechałem, po przejechaniu 2km auto chodziło jak dawniej, także była to wlana benzyna zamiast ropy (zmieniałem jeszcze filtr paliwa i zapach był właśnie dziwny ale nigdy bym nie przypuścił, że gość który zawsze lał ropę wlał benę i taka lipa była. Było to dobre parę lat temu a auto jeździ bezawaryjnie :D. Nowy silnik by takiej benzynowej czy ropnej kuracji raczej nie przeżył...

Opublikowano

Ja miałem tak w babci sierze - zatankowali na stacji zamiast ropy benzynę i nic, odjechałem, samochód zostawiłem, drugiego dnia odpalam a tu wielki dym z tyłu, raz chodzi na 3 garnki raz na pół dycha prycha i nie wiadomo o co chodzi, jeździłem tak bo musiałem, chciałem już pompę wymieniać, kiedy okazało się, że brakuje paliwa i trzeba zatankować przed jazdą na wymianę, zatankowałem odpaliłem z dymem i odjechałem, po przejechaniu 2km auto chodziło jak dawniej, także była to wlana benzyna zamiast ropy (zmieniałem jeszcze filtr paliwa i zapach był właśnie dziwny ale nigdy bym nie przypuścił, że gość który zawsze lał ropę wlał benę i taka lipa była. Było to dobre parę lat temu a auto jeździ bezawaryjnie :D. Nowy silnik by takiej benzynowej czy ropnej kuracji raczej nie przeżył...

przeżył by :decayed: Peugeot 307 HDI na trasie Gdańsk Świecie tylko w tryb awaryjny wpadł :embarrassed: a co do tematu też bym w pierwszej kolejności sprawdził paliwo,skoro przed zatankowaniem wszystko było ok,a jeśli to nie pomoże :vaglogi:

Opublikowano

Spoko wczoraj miałem wypiętą jedną świecę zakręciłem cylindrem i poszedł ogień. Zobaczę tą benzynę jak ją sprawdzić jak zajrzeć do baka?

Vaga mam 311 ale nie ma komunikacji z autem mimo że pali się dioda na interface.

Jak sprawdzić czujnik położenia wału?

Opublikowano

Wkładasz do baku rurkę zaciągasz trochę (tak żeby nie dziabnąć sobie :decayed:) przytrzymujesz palcem czy językiem jak zaciągniesz, wyciągasz tak rurkę, przelewasz do czegoś i wąchasz czy to bena czy ropa :)

Opublikowano

Jak naprawić komunikacje żeby była między vagiem a audi?

Da się zrobić żeby pompa zaciągnęła paliwo z innego zbiornika np bańki 5litrowej?

Opublikowano

Stawiam na czujnik położenia wału. Nic nie miałeś odkręcane od spodu, nie wymieniałeś sprzęgła? Można w ten sposób przyciąć przewód od czujnika i wtedy d*pa blada.

Opublikowano

Nie mogę znaleźć czujnika położenia wału gdzie on się znajduje w ack? Benzyna jest ok.

Opublikowano

z prawej strony w obudowie skrzyni biegów

Opublikowano

Ma ktoś jakieś zdjęcie jak ten czujnik sie nazywa G ile? W dalszym ciągu brak połączenia z vagiem wymieniłem wszystkie bezpieczniki.[br]Dopisany: 08 Listopad 2011, 21:35_________________________________________________Jest już połączenie z vagiem, Wyszły następujące błędy:

Wednesday,09,November,2011,20:34:42:46862

VCDS Version: Release 10.6.0

Address 01: Engine Labels: 078-907-551-ACK.lbl

Control Module Part Number: 4D0 907 551

Component and/or Version: 2.8L V6/5V MOTR HS D09

Software Coding: 04101

Work Shop Code: WSC 06325

VCID: E3CE2DD21D0F2E04

9 Faults Found

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 35-10 - - - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-00 - -

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

P0102 - 35-10 - - - Intermittent

01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)

26-10 - Output Open - Intermittent

01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)

26-10 - Output Open - Intermittent

01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)

26-10 - Output Open - Intermittent

01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)

26-10 - Output Open - Intermittent

01253 - Fuel Injector for Cylinder 5 (N83)

26-10 - Output Open - Intermittent

01254 - Fuel Injector for Cylinder 6 (N84)

26-10 - Output Open - Intermittent

Readiness: 0010 0100

Wednesday,09,November,2011,20:37:14:46862

VCDS Version: Release 10.6.0

Address 01: Engine Labels: 078-907-551-ACK.lbl

Control Module Part Number: 4D0 907 551

Component and/or Version: 2.8L V6/5V MOTR HS D09

Software Coding: 04101

Work Shop Code: WSC 06325

VCID: E3CE2DD21D0F2E04

1 Fault Found

Wednesday,09,November,2011,20:40:37:46862

VCDS Version: Release 10.6.0

Address 17: Instruments Labels: 8D0-919-0xx-17.lbl

Control Module Part Number: 8D0 919 034 B

Component and/or Version: B5-KOMBIINSTRUMENT D10

Software Coding: 00162

Work Shop Code: WSC 00316

VCID: 2854FAFEA4A90D5C

1 Fault Found

00771 - Fuel Level Sensor (G)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

Po skasowaniu:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-00 - -

Readiness: 0010 0100

Address 17: Instruments Labels: 8D0-919-0xx-17.lbl

Control Module Part Number: 8D0 919 034 B

Component and/or Version: B5-KOMBIINSTRUMENT D10

Software Coding: 00162

Work Shop Code: WSC 00316

VCID: 2854FAFEA4A90D5C

1 Fault Found

00771 - Fuel Level Sensor (G)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

Jakie grupy warto sprawdzić w tym ack? Gdzie będę miał takie rzeczy jak czujnik położenia wału korbowego? Immobiliser zazwyczaj dawał odpalić auto na sekundę w moich poprzednich autach. TO ack ma sterownik immo ale podobno w nim jest jakiś układ mostkujący immo.

Opublikowano

Nie masz drugiego kluczyka żeby spróbować odpalić z innego?

Jest błąd immo i czujnika poziomu paliwa.

Opublikowano

Miałem podobny problem, że nie chciał mi odpalic- wymieniłem czujniki halla i odpalił, po rozgrzaniu jednak znów to samo, jak ostygł to na strzała, wiec wymieniłem czujnik temperatury i smiga do tej pory jak nówka;) Chociaż w twoim przypadku winę zwaliłbym na paliwo. Tak jak radza przedmówcy- weź wężyk i ściągnij trochę. Jeżeli to wina paliwa to nie ma sensu szukać przyczyny gdzie indziej bo i tak lipa będzie.

Opublikowano

U mnie jest tak ze zawsze rano nie chce palić długo kręci a jak załapie to tak jakby palił nie na wszystkie gary bo nie trzyma obrotów i trzeba go potrzymac na gazie po kilku minutach dochodzi do siebie....za dnia ile by nie stał pali normalnie.....dzis wymieniam świece i kable NGK....ale czuje że problem jest gdzies indziej prawdopodobnie wlasnie czujnik temperatury...dzis sprawdze czy dalej bedzie wywalac bład czujnika po wymianie termostatu......

Opublikowano

Witam na 2 kluczyku to samo, audi posiada tzw WHITE BOX bo to 96 rok, i podobno w środku jest pomostkowane jest układ oszukujący immo. W immo 25 nie da się wejść przez to. Jeśli immo by blokowało dało by mu odpalić na sekunde i by go zgasiło? Czy całkowicie może go zatrzymać? Audi przez zgaszeniem dostało benzyny 98 oktanów paliwo ok sprawdzałem. Czy immo może mu nie dać zapalić? VCDS mam na własność więc mogę sprawdzić wszystko kwestia tylko gdzie szukać mam po angielsku na których blokach pomiarowych coś znajdę? M in czujnik położenia wału gdzie sie pojawi?

Opublikowano

Zawsze problemy z immo objawiały się zapaleniem na 1 sek po czym autko gasło, więc raczej nie immo, u mnie kiedyś w 2.8AAH miałem podobną sytuację po wymianie sprzęgłą. Mechanik przyciął jakąś osłoną przewód od czujnika położenia wału i auto nie odpalało.

Po polutowaniu przewodu auto odpaliło od razu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...