Goomis86 Opublikowano 14 Marca 2008 Autor Opublikowano 14 Marca 2008 Przeczytaj wcześniej co było pisane w tym temacie... stare AFN'y ('96) nie obsługują 011BS... (ERROR NOT AVAILABLE)
PAWEL69 Opublikowano 15 Marca 2008 Opublikowano 15 Marca 2008 w VAGu pokazuje już tylko błąd 519: 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent Przeczyszczenie/wymiana G71? u ciebie czujnik jest w ECU i uchodzi za niezniszczalny ... zrob logi dynamiczne z 010/011 .... p.s skasowales go ? Jak następuje przeklamanie G71 to najprawdopobniej oil w obudowie ECU :naughty: Było na forum .Sugeruję czyszczenie przewodów podciśnienia WSZYSTKICH
spanky Opublikowano 17 Marca 2008 Opublikowano 17 Marca 2008 ,3.98,1185.0,969.0,2550.0,100.0,,,,,,,,,, ,4.39,1190.0,969.0,2570.4,100.0,,,,,,,,,, ,4.79,1185.0,969.0,2570.4,100.0,,,,,,,,,, ,5.21,1185.0,969.0,2570.4,100.0,,,,,,,,,, ,5.66,1165.0,969.0,2570.4,100.0,,,,,,,,,, ,6.14,1165.0,969.0,2570.4,100.0,,,,,,,,,, ,6.55,1145.0,969.0,2570.4,100.0,,,,,,,,,, tutaj lezy przyczyna twoich problemnów .... masz max przeładowanie stad wywal bład czujnika ... kierownice do czyszczenia ... [br]Dopisany: 17 Marzec 2008, 08:39 _________________________________________________ Jak następuje przeklamanie G71 to najprawdopobniej oil w obudowie ECU :naughty: Było na forum .Sugeruję czyszczenie przewodów podciśnienia WSZYSTKIC rzadko spotykane ... ale jest taka mozliwosc ....
Goomis86 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2008 I tak Panowie: - wszystkie możliwe wężyki podciśnień zmienione na nowe (i oczywiście prawidłowo podpięte) - cały układ dolotowy uszczelniony - turbo wyczyszczone na cacy I sprawa aktulanie wygląda następująco: VAG nie wywala już żadnych błędów natomiast gdy na biegu jałowym zrobię przygazuwę do 3tys obr. to auto zaczyna się dławić i gaśnie. W dodatku autko dość "kopci"... (po tych objawach też na VAGu czysto). Przez pierwsze kilka dni po czyszczeniu autko chodziło w porządku. Czy problem leży w turbo? Może to być spowodowane brakiem idealnej gładkości na ośce w turbinie?
spanky Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 I tak Panowie: - wszystkie możliwe wężyki podciśnień zmienione na nowe (i oczywiście prawidłowo podpięte) - cały układ dolotowy uszczelniony - turbo wyczyszczone na cacy I sprawa aktulanie wygląda następująco: VAG nie wywala już żadnych błędów natomiast gdy na biegu jałowym zrobię przygazuwę do 3tys obr. to auto zaczyna się dławić i gaśnie. W dodatku autko dość "kopci"... (po tych objawach też na VAGu czysto). Przez pierwsze kilka dni po czyszczeniu autko chodziło w porządku. Czy problem leży w turbo? Może to być spowodowane brakiem idealnej gładkości na ośce w turbinie? na jalowym obciazenie tyrbulum [jezeli mozna to tak nazwac] jest znikome .... problemu szukalbym w ukladzie wtryskowym [paliwowym] zrob ponownmie komplet statycznych i dynamicznych ...
Goomis86 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Inną sprawą też jest to, że wydaje mi się że jest po "programie" (110PS raczej nie ma >10s do 100-tki)i czy to może mieć znaczenie? np może być źle z cheapowana? Przy cheapowaniu zwiększa się chyba dawki wtrysku jeśli dobrze wiem? Parę danych z VAGa na biegu jałowym: Start Inj Qty - 18.6 mg/R (Measuring Blocks Group 005) Inj limit during a/t shift - 51.0 mg/R (Measuring Blocks Group 009) Start of injection: (Basic Settings Group 004) Specified start (2 to -3) 7.9 *BTDC Actual start (2 to -3) 7.7-8.4 *BTDC [br]Dopisany: 22 Kwiecień 2008, 14:09 _________________________________________________LOGI(dynamiczne wykonane na biegu jałowym bo tego problem dotyczy): Group A:,'003,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,,,,,,,,, ,TIME,861-945,240-340,240-340,4-84,TIME,,,,,TIME,,,, MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.00,861,280.0,275.0,49.0,,,,,,,,,, ,0.40,861,280.0,280.0,49.4,,,,,,,,,, ,0.80,861,280.0,285.0,49.8,,,,,,,,,, ,1.20,1281,850.0,345.0,4.8,,,,,,,,,, ,1.60,2583,850.0,515.0,4.8,,,,,,,,,, ,2.00,3486,850.0,695.0,4.8,,,,,,,,,, ,2.40,3444,850.0,765.0,4.8,,,,,,,,,, ,2.80,3591,850.0,890.0,4.8,,,,,,,,,, ,3.20,3885,850.0,940.0,4.8,,,,,,,,,, ,3.60,4284,850.0,885.0,4.8,,,,,,,,,, ,4.00,5040,850.0,690.0,4.8,,,,,,,,,, ,4.40,3927,850.0,615.0,4.8,,,,,,,,,, ,4.80,2982,255.0,565.0,4.8,,,,,,,,,, ,5.20,2247,250.0,555.0,4.8,,,,,,,,,, ,5.60,1659,250.0,550.0,4.8,,,,,,,,,, ,6.01,1113,250.0,525.0,19.9,,,,,,,,,, ,6.45,966,255.0,455.0,48.2,,,,,,,,,, ,6.89,882,280.0,360.0,57.8,,,,,,,,,, ,7.36,861,280.0,285.0,59.0,,,,,,,,,, Group A:,'010,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Mass Air Flow,Barometric,Manifold ,Position,,,,,,,,,, ,TIME,,Pressure,Pressure,Throttle,TIME,,,,,TIME,,,, MARKER,STAMP, mg/R, mbar, mbar,%,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.00,275.0,969.0,969.0,0.0,,,,,,,,,, ,0.40,280.0,969.0,969.0,0.0,,,,,,,,,, ,0.80,350.0,969.0,958.8,45.9,,,,,,,,,, ,1.20,475.0,969.0,979.2,49.0,,,,,,,,,, ,1.60,615.0,969.0,1377.0,49.0,,,,,,,,,, ,2.00,765.0,969.0,1999.2,49.0,,,,,,,,,, ,2.40,815.0,969.0,2264.4,49.0,,,,,,,,,, ,2.80,785.0,969.0,2305.2,49.0,,,,,,,,,, ,3.20,700.0,969.0,2121.6,39.6,,,,,,,,,, ,3.60,545.0,969.0,1581.0,0.0,,,,,,,,,, ,4.00,555.0,969.0,1366.8,0.0,,,,,,,,,, ,4.41,545.0,969.0,1224.0,0.0,,,,,,,,,, ,4.81,540.0,969.0,1142.4,0.0,,,,,,,,,, ,5.21,520.0,969.0,1101.6,0.0,,,,,,,,,, ,5.61,495.0,969.0,1071.0,0.0,,,,,,,,,, ,6.01,350.0,969.0,1050.6,0.0,,,,,,,,,, ,6.41,330.0,969.0,1020.0,0.0,,,,,,,,,, ,6.81,280.0,969.0,999.6,0.0,,,,,,,,,, ,7.21,265.0,969.0,989.4,0.0,,,,,,,,,, ,7.61,255.0,969.0,979.2,0.0,,,,,,,,,, ,8.01,255.0,969.0,979.2,0.0,,,,,,,,,, ,8.41,270.0,969.0,969.0,0.0,,,,,,,,,, ,8.81,275.0,969.0,969.0,0.0,,,,,,,,,, Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,Duty cycle,,,,,,,,,, ,TIME,,,,Boost Valvle,TIME,,,,,TIME,,,, MARKER,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.35,861,948.6,969.0,24.7,,,,,,,,,, ,0.75,861,948.6,969.0,24.7,,,,,,,,,, ,1.15,861,948.6,969.0,24.7,,,,,,,,,, ,1.55,966,1499.4,958.8,24.7,,,,,,,,,, ,1.95,2331,1948.2,989.4,45.4,,,,,,,,,, ,2.36,3423,1948.2,1458.6,59.0,,,,,,,,,, ,2.76,3507,1948.2,2223.6,81.7,,,,,,,,,, ,3.16,3528,1948.2,2570.4,91.2,,,,,,,,,, ,3.56,3801,1948.2,2570.4,94.4,,,,,,,,,, ,3.96,4368,1876.8,2570.4,94.4,,,,,,,,,, ,4.36,5103,1499.4,2009.4,82.9,,,,,,,,,, ,4.76,4494,1091.4,1570.8,59.8,,,,,,,,,, ,5.16,3444,1009.8,1397.4,59.8,,,,,,,,,, ,5.56,2667,979.2,1264.8,57.4,,,,,,,,,, ,5.96,1995,948.6,1173.0,49.8,,,,,,,,,, ,6.36,1449,948.6,1122.0,45.8,,,,,,,,,, ,6.76,1008,948.6,1091.4,24.7,,,,,,,,,, ,7.16,945,948.6,1071.0,24.7,,,,,,,,,, ,7.58,882,948.6,1030.2,24.7,,,,,,,,,, ,7.98,861,948.6,1009.8,24.7,,,,,,,,,, ,8.38,840,948.6,999.6,24.7,,,,,,,,,, ,8.78,861,948.6,989.4,24.7,,,,,,,,,, ,9.18,861,948.6,979.2,24.7,,,,,,,,,, ,9.58,861,948.6,979.2,24.7,,,,,,,,,, ,9.98,861,948.6,969.0,24.7,,,,,,,,,, ,10.38,861,948.6,969.0,24.7,,,,,,,,,, Group A:,'013,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Cyl 1,Cyl 2,Cyl 3,Cyl 4,,,,,,,,,, ,TIME,-2 to +2,-2 to +2,-2 to +2,-2 to +2,TIME,,,,,TIME,,,, MARKER,STAMP, mg/R, mg/R, mg/R,,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.40,-0.09,-0.07,0.26, ,,,,,,,,,, ,0.80,-0.09,-0.07,0.26, ,,,,,,,,,, ,1.20,-0.12,-0.09,0.26, ,,,,,,,,,, ,1.60,-0.12,-0.09,0.26, ,,,,,,,,,, ,2.00,-0.12,-0.09,0.26, ,,,,,,,,,, ,2.40,-0.12,-0.09,0.26, ,,,,,,,,,, ,2.80,-0.12,-0.09,0.26, ,,,,,,,,,, ,3.20,-0.12,-0.09,0.26, ,,,,,,,,,, ,3.60,-0.12,-0.09,0.26, ,,,,,,,,,, ,4.00,-0.12,-0.09,0.26, ,,,,,,,,,, ,4.40,-0.12,-0.09,0.26, ,,,,,,,,,, ,4.80,-0.12,-0.09,0.26, ,,,,,,,,,, ,5.20,-0.12,-0.09,0.26, ,,,,,,,,,, ,5.60,-0.12,-0.09,0.26, ,,,,,,,,,, ,6.03,-0.07,-0.09,0.26, ,,,,,,,,,, ,6.46,-0.02,-0.05,0.28, ,,,,,,,,,, ,6.89,0.00,-0.05,0.26, ,,,,,,,,,, ,7.36,0.00,-0.05,0.21, ,,,,,,,,,, Group A:,'015,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Engine speed,Inj Qty (actual),Fuel Consumption,Inj Qty requested,,,,,,,,,, ,TIME,,,,(accelerator),TIME,,,,,TIME,,,, MARKER,STAMP, /min, mg/R, l/h, mg/R,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.00,861,2.2,0.00,0.0,,,,,,,,,, ,0.37,861,2.6,0.00,0.0,,,,,,,,,, ,0.77,861,2.4,0.00,0.0,,,,,,,,,, ,1.17,882,16.8,1.17,14.8,,,,,,,,,, ,1.57,2100,20.0,5.46,44.4,,,,,,,,,, ,1.95,3318,29.2,12.87,42.8,,,,,,,,,, ,2.35,3654,35.0,17.94,42.4,,,,,,,,,, ,2.75,3654,39.6,19.89,42.4,,,,,,,,,, ,3.15,3990,38.4,21.45,42.0,,,,,,,,,, ,3.57,4977,15.2,11.70,40.8,,,,,,,,,, ,3.97,5103,6.2,6.63,6.2,,,,,,,,,, ,4.37,4200,0.0,0.00,0.0,,,,,,,,,, ,4.77,3255,0.0,0.00,0.0,,,,,,,,,, ,5.17,2520,0.0,0.00,0.0,,,,,,,,,, ,5.56,1911,0.0,0.00,0.0,,,,,,,,,, ,5.96,1365,0.0,0.00,0.0,,,,,,,,,, ,6.36,1029,2.6,0.00,0.0,,,,,,,,,, ,6.76,966,2.0,0.00,0.0,,,,,,,,,, ,7.16,903,1.8,0.00,0.0,,,,,,,,,, ,7.56,861,2.2,0.00,0.0,,,,,,,,,,
spanky Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 ,2.36,3423,1948.2,1458.6,59.0,,,,,,,,,, ,2.76,3507,1948.2,2223.6,81.7,,,,,,,,,, ,3.16,3528,1948.2,2570.4,91.2,,,,,,,,,, ,3.56,3801,1948.2,2570.4,94.4,,,,,,,,,, ,3.96,4368,1876.8,2570.4,94.4,,,,,,,,,, ,4.36,5103,1499.4,2009.4,82.9,,,,,,,,,, ,4.76,4494,1091.4,1570.8,59.8,,,,,,,,,, ,5.16,3444,1009.8,1397.4,59.8,,,,,,,,,, caly czas ten sam problem ...
Goomis86 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2008 czyli jeszcze raz rozbiórka turbo...?
spanky Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 czyli jeszcze raz rozbiórka turbo...? -przed wywaleniem turbulum na stó mozesz jeszcze podmienic N75 na nowy [sprawdz szczelnosc podcisnien i gruszki]
baskecior Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Sprawdź jak działa vacum pompa ... Przyda się ciśnieniomierz z funkcją pomiaru podciśnienia.
Goomis86 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2008 -przed wywaleniem turbulum na stó mozesz jeszcze podmienic N75 na nowy [sprawdz szczelnosc podcisnien i gruszki] -N75 już był podmieniany od brata (Passat B5 1.9TDI AFN) -wszystkie wężyki podciśnień są zmienione na nowe -gruszka jest ok Sprawdź jak działa vacum pompa ... w którym miejscu ona jest?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się