Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] 519, 575, 115km/h - notlauf /help


Goomis86

Rekomendowane odpowiedzi

w VAGu pokazuje już tylko błąd 519:

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-10 - Short to B+ - Intermittent

Przeczyszczenie/wymiana G71?

u ciebie czujnik jest w ECU i uchodzi za niezniszczalny ...

zrob logi dynamiczne z 010/011 ....

p.s skasowales go ?

Jak następuje przeklamanie G71 to najprawdopobniej oil w obudowie ECU

:naughty: :naughty: :naughty:

Było na forum .Sugeruję czyszczenie przewodów podciśnienia

WSZYSTKICH

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

,3.98,1185.0,969.0,2550.0,100.0,,,,,,,,,,

,4.39,1190.0,969.0,2570.4,100.0,,,,,,,,,,

,4.79,1185.0,969.0,2570.4,100.0,,,,,,,,,,

,5.21,1185.0,969.0,2570.4,100.0,,,,,,,,,,

,5.66,1165.0,969.0,2570.4,100.0,,,,,,,,,,

,6.14,1165.0,969.0,2570.4,100.0,,,,,,,,,,

,6.55,1145.0,969.0,2570.4,100.0,,,,,,,,,,

tutaj lezy przyczyna twoich problemnów ....

masz max przeładowanie stad wywal bład czujnika ...

kierownice do czyszczenia ... [br]Dopisany: 17 Marzec 2008, 08:39 _________________________________________________

Jak następuje przeklamanie G71 to najprawdopobniej oil w obudowie ECU

:naughty: :naughty: :naughty:

Było na forum .Sugeruję czyszczenie przewodów podciśnienia

WSZYSTKIC

rzadko spotykane ... ale jest taka mozliwosc ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak Panowie:

- wszystkie możliwe wężyki podciśnień zmienione na nowe (i oczywiście prawidłowo podpięte)

- cały układ dolotowy uszczelniony

- turbo wyczyszczone na cacy

I sprawa aktulanie wygląda następująco: VAG nie wywala już żadnych błędów natomiast gdy na biegu jałowym zrobię przygazuwę do 3tys obr. to auto zaczyna się dławić i gaśnie. W dodatku autko dość "kopci"... (po tych objawach też na VAGu czysto). Przez pierwsze kilka dni po czyszczeniu autko chodziło w porządku.

Czy problem leży w turbo? Może to być spowodowane brakiem idealnej gładkości na ośce w turbinie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak Panowie:

- wszystkie możliwe wężyki podciśnień zmienione na nowe (i oczywiście prawidłowo podpięte)

- cały układ dolotowy uszczelniony

- turbo wyczyszczone na cacy

I sprawa aktulanie wygląda następująco: VAG nie wywala już żadnych błędów natomiast gdy na biegu jałowym zrobię przygazuwę do 3tys obr. to auto zaczyna się dławić i gaśnie. W dodatku autko dość "kopci"... (po tych objawach też na VAGu czysto). Przez pierwsze kilka dni po czyszczeniu autko chodziło w porządku.

Czy problem leży w turbo? Może to być spowodowane brakiem idealnej gładkości na ośce w turbinie?

na jalowym obciazenie tyrbulum [jezeli mozna to tak nazwac] jest znikome .... problemu szukalbym w ukladzie wtryskowym [paliwowym]

zrob ponownmie komplet statycznych i dynamicznych ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inną sprawą też jest to, że wydaje mi się że jest po "programie" (110PS raczej nie ma >10s do 100-tki)i czy to może mieć znaczenie? np może być źle z cheapowana? Przy cheapowaniu zwiększa się chyba dawki wtrysku jeśli dobrze wiem?

Parę danych z VAGa na biegu jałowym:

Start Inj Qty - 18.6 mg/R (Measuring Blocks Group 005)

Inj limit during a/t shift - 51.0 mg/R (Measuring Blocks Group 009)

Start of injection: (Basic Settings Group 004)

Specified start (2 to -3) 7.9 *BTDC

Actual start (2 to -3) 7.7-8.4 *BTDC

[br]Dopisany: 22 Kwiecień 2008, 14:09 _________________________________________________LOGI(dynamiczne wykonane na biegu jałowym bo tego problem dotyczy):

Group A:,'003,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running

,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,,,,,,,,,

,TIME,861-945,240-340,240-340,4-84,TIME,,,,,TIME,,,,

MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,

,0.00,861,280.0,275.0,49.0,,,,,,,,,,

,0.40,861,280.0,280.0,49.4,,,,,,,,,,

,0.80,861,280.0,285.0,49.8,,,,,,,,,,

,1.20,1281,850.0,345.0,4.8,,,,,,,,,,

,1.60,2583,850.0,515.0,4.8,,,,,,,,,,

,2.00,3486,850.0,695.0,4.8,,,,,,,,,,

,2.40,3444,850.0,765.0,4.8,,,,,,,,,,

,2.80,3591,850.0,890.0,4.8,,,,,,,,,,

,3.20,3885,850.0,940.0,4.8,,,,,,,,,,

,3.60,4284,850.0,885.0,4.8,,,,,,,,,,

,4.00,5040,850.0,690.0,4.8,,,,,,,,,,

,4.40,3927,850.0,615.0,4.8,,,,,,,,,,

,4.80,2982,255.0,565.0,4.8,,,,,,,,,,

,5.20,2247,250.0,555.0,4.8,,,,,,,,,,

,5.60,1659,250.0,550.0,4.8,,,,,,,,,,

,6.01,1113,250.0,525.0,19.9,,,,,,,,,,

,6.45,966,255.0,455.0,48.2,,,,,,,,,,

,6.89,882,280.0,360.0,57.8,,,,,,,,,,

,7.36,861,280.0,285.0,59.0,,,,,,,,,,

Group A:,'010,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running

,,Mass Air Flow,Barometric,Manifold ,Position,,,,,,,,,,

,TIME,,Pressure,Pressure,Throttle,TIME,,,,,TIME,,,,

MARKER,STAMP, mg/R, mbar, mbar,%,STAMP,,,,,STAMP,,,,

,0.00,275.0,969.0,969.0,0.0,,,,,,,,,,

,0.40,280.0,969.0,969.0,0.0,,,,,,,,,,

,0.80,350.0,969.0,958.8,45.9,,,,,,,,,,

,1.20,475.0,969.0,979.2,49.0,,,,,,,,,,

,1.60,615.0,969.0,1377.0,49.0,,,,,,,,,,

,2.00,765.0,969.0,1999.2,49.0,,,,,,,,,,

,2.40,815.0,969.0,2264.4,49.0,,,,,,,,,,

,2.80,785.0,969.0,2305.2,49.0,,,,,,,,,,

,3.20,700.0,969.0,2121.6,39.6,,,,,,,,,,

,3.60,545.0,969.0,1581.0,0.0,,,,,,,,,,

,4.00,555.0,969.0,1366.8,0.0,,,,,,,,,,

,4.41,545.0,969.0,1224.0,0.0,,,,,,,,,,

,4.81,540.0,969.0,1142.4,0.0,,,,,,,,,,

,5.21,520.0,969.0,1101.6,0.0,,,,,,,,,,

,5.61,495.0,969.0,1071.0,0.0,,,,,,,,,,

,6.01,350.0,969.0,1050.6,0.0,,,,,,,,,,

,6.41,330.0,969.0,1020.0,0.0,,,,,,,,,,

,6.81,280.0,969.0,999.6,0.0,,,,,,,,,,

,7.21,265.0,969.0,989.4,0.0,,,,,,,,,,

,7.61,255.0,969.0,979.2,0.0,,,,,,,,,,

,8.01,255.0,969.0,979.2,0.0,,,,,,,,,,

,8.41,270.0,969.0,969.0,0.0,,,,,,,,,,

,8.81,275.0,969.0,969.0,0.0,,,,,,,,,,

Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running

,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,Duty cycle,,,,,,,,,,

,TIME,,,,Boost Valvle,TIME,,,,,TIME,,,,

MARKER,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,

,0.35,861,948.6,969.0,24.7,,,,,,,,,,

,0.75,861,948.6,969.0,24.7,,,,,,,,,,

,1.15,861,948.6,969.0,24.7,,,,,,,,,,

,1.55,966,1499.4,958.8,24.7,,,,,,,,,,

,1.95,2331,1948.2,989.4,45.4,,,,,,,,,,

,2.36,3423,1948.2,1458.6,59.0,,,,,,,,,,

,2.76,3507,1948.2,2223.6,81.7,,,,,,,,,,

,3.16,3528,1948.2,2570.4,91.2,,,,,,,,,,

,3.56,3801,1948.2,2570.4,94.4,,,,,,,,,,

,3.96,4368,1876.8,2570.4,94.4,,,,,,,,,,

,4.36,5103,1499.4,2009.4,82.9,,,,,,,,,,

,4.76,4494,1091.4,1570.8,59.8,,,,,,,,,,

,5.16,3444,1009.8,1397.4,59.8,,,,,,,,,,

,5.56,2667,979.2,1264.8,57.4,,,,,,,,,,

,5.96,1995,948.6,1173.0,49.8,,,,,,,,,,

,6.36,1449,948.6,1122.0,45.8,,,,,,,,,,

,6.76,1008,948.6,1091.4,24.7,,,,,,,,,,

,7.16,945,948.6,1071.0,24.7,,,,,,,,,,

,7.58,882,948.6,1030.2,24.7,,,,,,,,,,

,7.98,861,948.6,1009.8,24.7,,,,,,,,,,

,8.38,840,948.6,999.6,24.7,,,,,,,,,,

,8.78,861,948.6,989.4,24.7,,,,,,,,,,

,9.18,861,948.6,979.2,24.7,,,,,,,,,,

,9.58,861,948.6,979.2,24.7,,,,,,,,,,

,9.98,861,948.6,969.0,24.7,,,,,,,,,,

,10.38,861,948.6,969.0,24.7,,,,,,,,,,

Group A:,'013,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running

,,Cyl 1,Cyl 2,Cyl 3,Cyl 4,,,,,,,,,,

,TIME,-2 to +2,-2 to +2,-2 to +2,-2 to +2,TIME,,,,,TIME,,,,

MARKER,STAMP, mg/R, mg/R, mg/R,,STAMP,,,,,STAMP,,,,

,0.40,-0.09,-0.07,0.26, ,,,,,,,,,,

,0.80,-0.09,-0.07,0.26, ,,,,,,,,,,

,1.20,-0.12,-0.09,0.26, ,,,,,,,,,,

,1.60,-0.12,-0.09,0.26, ,,,,,,,,,,

,2.00,-0.12,-0.09,0.26, ,,,,,,,,,,

,2.40,-0.12,-0.09,0.26, ,,,,,,,,,,

,2.80,-0.12,-0.09,0.26, ,,,,,,,,,,

,3.20,-0.12,-0.09,0.26, ,,,,,,,,,,

,3.60,-0.12,-0.09,0.26, ,,,,,,,,,,

,4.00,-0.12,-0.09,0.26, ,,,,,,,,,,

,4.40,-0.12,-0.09,0.26, ,,,,,,,,,,

,4.80,-0.12,-0.09,0.26, ,,,,,,,,,,

,5.20,-0.12,-0.09,0.26, ,,,,,,,,,,

,5.60,-0.12,-0.09,0.26, ,,,,,,,,,,

,6.03,-0.07,-0.09,0.26, ,,,,,,,,,,

,6.46,-0.02,-0.05,0.28, ,,,,,,,,,,

,6.89,0.00,-0.05,0.26, ,,,,,,,,,,

,7.36,0.00,-0.05,0.21, ,,,,,,,,,,

Group A:,'015,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running

,,Engine speed,Inj Qty (actual),Fuel Consumption,Inj Qty requested,,,,,,,,,,

,TIME,,,,(accelerator),TIME,,,,,TIME,,,,

MARKER,STAMP, /min, mg/R, l/h, mg/R,STAMP,,,,,STAMP,,,,

,0.00,861,2.2,0.00,0.0,,,,,,,,,,

,0.37,861,2.6,0.00,0.0,,,,,,,,,,

,0.77,861,2.4,0.00,0.0,,,,,,,,,,

,1.17,882,16.8,1.17,14.8,,,,,,,,,,

,1.57,2100,20.0,5.46,44.4,,,,,,,,,,

,1.95,3318,29.2,12.87,42.8,,,,,,,,,,

,2.35,3654,35.0,17.94,42.4,,,,,,,,,,

,2.75,3654,39.6,19.89,42.4,,,,,,,,,,

,3.15,3990,38.4,21.45,42.0,,,,,,,,,,

,3.57,4977,15.2,11.70,40.8,,,,,,,,,,

,3.97,5103,6.2,6.63,6.2,,,,,,,,,,

,4.37,4200,0.0,0.00,0.0,,,,,,,,,,

,4.77,3255,0.0,0.00,0.0,,,,,,,,,,

,5.17,2520,0.0,0.00,0.0,,,,,,,,,,

,5.56,1911,0.0,0.00,0.0,,,,,,,,,,

,5.96,1365,0.0,0.00,0.0,,,,,,,,,,

,6.36,1029,2.6,0.00,0.0,,,,,,,,,,

,6.76,966,2.0,0.00,0.0,,,,,,,,,,

,7.16,903,1.8,0.00,0.0,,,,,,,,,,

,7.56,861,2.2,0.00,0.0,,,,,,,,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

,2.36,3423,1948.2,1458.6,59.0,,,,,,,,,,

,2.76,3507,1948.2,2223.6,81.7,,,,,,,,,,

,3.16,3528,1948.2,2570.4,91.2,,,,,,,,,,

,3.56,3801,1948.2,2570.4,94.4,,,,,,,,,,

,3.96,4368,1876.8,2570.4,94.4,,,,,,,,,,

,4.36,5103,1499.4,2009.4,82.9,,,,,,,,,,

,4.76,4494,1091.4,1570.8,59.8,,,,,,,,,,

,5.16,3444,1009.8,1397.4,59.8,,,,,,,,,,

caly czas ten sam problem ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli jeszcze raz rozbiórka turbo...? :confused4:

-przed wywaleniem turbulum na stó mozesz jeszcze podmienic N75 na nowy [sprawdz szczelnosc podcisnien i gruszki]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-przed wywaleniem turbulum na stó mozesz jeszcze podmienic N75 na nowy [sprawdz szczelnosc podcisnien i gruszki]

-N75 już był podmieniany od brata (Passat B5 1.9TDI AFN)

-wszystkie wężyki podciśnień są zmienione na nowe

-gruszka jest ok

Sprawdź jak działa vacum pompa ...

w którym miejscu ona jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...