Glew_69 Opublikowano 9 Marca 2008 Opublikowano 9 Marca 2008 Witam wszystkich !!! Byłem ostatnio u mechanika i dowiedziałem się, że mój sterownik silnika jest "walnięty" - posiadam A4 1,9 TDI 90Km rocznik 1995. I pytanie - czy jest możliwość naprawy sterownika ? . Dzięki za każdą poradę.
grzanek85 Opublikowano 9 Marca 2008 Opublikowano 9 Marca 2008 Walnięty tzn????????? Co się dzieje jakie objawy, po czym mechanik tak stwierdził . Wtedy będzie można coś powiedzieć
Glew_69 Opublikowano 9 Marca 2008 Autor Opublikowano 9 Marca 2008 Witam i odpowiadam: mechanik nie może połączyć się ze sterownikiem i odczytać, próbował kilka razy i bez odpowiedzi. Mam uszkodzony sterownik.
lukjar7 Opublikowano 9 Marca 2008 Opublikowano 9 Marca 2008 nie sugeruj się tym ze nie moze sie połaczyc. sprawdz linie w gniezdzie diagnostycznym, moze jest przełącznik gdzies.
Glew_69 Opublikowano 9 Marca 2008 Autor Opublikowano 9 Marca 2008 Jestem laikiem w tych sprawach, ale znam mojego mechanika, który doradził mi poszukanie lub zakup podobnego sterownika, aby mógł zdiagnozować silnik- taki sterownik do tego typu auta kosztuje w granicach 200-400 zł.Może ktoś z kolegów miał podobny problem lub naprawial taki sterownik.
kobra7 Opublikowano 9 Marca 2008 Opublikowano 9 Marca 2008 Możesz mieć pełno wody w puszce na podszybiu, gdzie jest sterownik lub założony emulator immo.
szogun0 Opublikowano 9 Marca 2008 Opublikowano 9 Marca 2008 Albo mechanik ma kiepski sprzęt. Nie wszystko się łączy z 1Z i 2.6 ze sterownikiem Hella. A zacząłbym od sprawdzenia napięć w gniazdku, ile jest na linii K.
lukjar7 Opublikowano 9 Marca 2008 Opublikowano 9 Marca 2008 Albo mechanik ma kiepski sprzęt. Nie wszystko się łączy z 1Z i 2.6 ze sterownikiem Hella. A zacząłbym od sprawdzenia napięć w gniazdku, ile jest na linii K. dokładnie nie wszystko się łączy, czasem pomaga przestawienie pewnych rzeczy w opcjach vaga. najlepiej bedzie sprawdzić napęcie na lini K, jesli nie bedzie to niech mechanik sie wepnie bezposrednio w ECU
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 10 Marca 2008 Opublikowano 10 Marca 2008 zdarza się. U mnie też nie było raz napięcia w gnieździe i diagnosta wcale nie kazał mi wymieniać sterownika - naprawa tego kosztowała mnie 20 zł.
Glew_69 Opublikowano 11 Marca 2008 Autor Opublikowano 11 Marca 2008 Witam klubowiczów ponownie !!! Właśnie naprawiono mi sterownik-okazało się, że miałem zdejmowany imobilajzer ze sterownika , ale czegoś nie odpięto przy tablicy rozdzielczej , mistrz elektryk odpiął kostkę z imobilajzera przy tablicy, zmostkował kable i sterownik znów może diagnozować. Dziękuję za wszystkie opinie, przydadzą się w przyszłości. Myślę, że mój temat jest zamknięty. Jeszcze raz dzięki !!! :th:
Michal750 Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Witam klubowiczów ponownie !!! Właśnie naprawiono mi sterownik-okazało się, że miałem zdejmowany imobilajzer ze sterownika , ale czegoś nie odpięto przy tablicy rozdzielczej , mistrz elektryk odpiął kostkę z imobilajzera przy tablicy, zmostkował kable i sterownik znów może diagnozować. Dziękuję za wszystkie opinie, przydadzą się w przyszłości. Myślę, że mój temat jest zamknięty. Jeszcze raz dzięki !!! :th: A może ktoś zna dobrego magika od VAGa w oklicach Pruszkowa? Takiego żeby zdjął immo i zostawił mozliwość diagnozy? Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się