pioteres Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 Witam. Poproszę kolegów o pomoc i ocenę logów. Autko od jakiegoś czasu lubi sobie szarpnąć przy mocniejszym wciśnięciu gazu (szczególnie na 4,5 biegu). Szukam rozwiązania (zapieczone kierownice w turbo? dziura w dolocie? lmm?). Jeśli ktoś zechciałby rzucić fachowym okiem na logi to będę wdzięczny. Pozdrawiam Piotr Statyczne: 000: 001,003,004: 007,013: 018,023: 000 BS: 003 BS: 011 BS: Dynamiczne: 000: 001: 003: 004: 008: 010: 011:
anderllh Opublikowano 12 Listopada 2011 Opublikowano 12 Listopada 2011 widać chwilowe przeładowanie, tak reszta ok. nie mylisz może szarpnięcia z falowaniem mocy?
pioteres Opublikowano 12 Listopada 2011 Autor Opublikowano 12 Listopada 2011 widać chwilowe przeładowanie, tak reszta ok. nie mylisz może szarpnięcia z falowaniem mocy? auto ma wyraźne szarpnięcia. Dzieje się to najczęściej pomiędzy 1700-2200 obrotów, najczęściej na wyższych biegach (4,5). Czasami czuję również jakby w tym zakresie auto się deczko dusiło (dławiło). Mi to wygląda na przycinającą się geometrię w turbinie, ale wole posłuchać doświadczonych forumowiczów - może po logach coś się uda wywnioskować Pozdrawiam Piotr
anderllh Opublikowano 12 Listopada 2011 Opublikowano 12 Listopada 2011 odepnij wężyk od gruszki z zaworu EGR i potestuj podczas jazdy. z czyszczeniem jeszcze bym się wstrzymał. można wydłużyć sztange o 1-2 obroty, ciśnienie powinno zachowywać się stabilniej.
pioteres Opublikowano 12 Listopada 2011 Autor Opublikowano 12 Listopada 2011 odepnij wężyk od gruszki z zaworu EGR i potestuj podczas jazdy. z czyszczeniem jeszcze bym się wstrzymał. można wydłużyć sztange o 1-2 obroty, ciśnienie powinno zachowywać się stabilniej. egr jest nowy, wymieniony 2 tyg. temu. problem był też na starym, cieknącym egr-ze
Piotrek98igo Opublikowano 12 Listopada 2011 Opublikowano 12 Listopada 2011 po logach nic nie widac takiego co powodowaloby takie objawy. z dolu przeladowanie,ale to klasyczne dla tych turbin.
pioteres Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Opublikowano 11 Lutego 2012 po logach nic nie widac takiego co powodowaloby takie objawy. z dolu przeladowanie,ale to klasyczne dla tych turbin. Ktoś ma jeszcze jakieś sugestie co posprawdzać? Pozdrawiam piotr[br]Dopisany: 13 Listopad 2011, 17:20_________________________________________________ widać chwilowe przeładowanie, tak reszta ok. nie mylisz może szarpnięcia z falowaniem mocy? Odświeżę wątek gdyż problem nadal występuje. Co więcej - mam wrażenie ze moc faluje - tj. jak wcisnę gaz i przytrzymam to moc raz jest raz jej brakuje.. Anderllh - masz jakiś trop w związku z tym?
banshee Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Zrób po 2 logi 011 na 3 biegu i na 4 biegu. Takie duże chwilowe przeładowanie to nie jest normalne, jak pisze kolega wyżej.
anderllh Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 zrób logi jak napisał kolega banshee, tylko zamiast 011 zrób 010, najlepiej gdyby udało się podczas występowania tych szarpnięć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się