miszka Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 Witam wszystkich. Chciałbym opisać problem mojego kolegi Portugalczyka który posiada Audi A4 B5 1.9tdi 1998 kod silnika AHU Przyjechał dzisiaj do mnie bo zaczeło coś mu się dziać z audiczką i chciał żebym podłączył go pod komputer w celu sprawdzenia jakiś błędów w silniku. Po krótce opisze problem : Samochód odpala od pierwszego strzała za każdym razem bez żadnego problemu czy to zimny czy gorący. Przy normalnej jeździe ( czyli zmiana biegów przy 2000-2400obr) zachowuje sie naturalnie , natomiast przy butawaniu i przekroczeniu 3000obr na każdym biegu samochodem strasznie szarpie coś jakby paliwo nie dochodziło. Ale tylko przy ostrej jeździe, przy normalnej sie nic nie dzieje. Czasami wchodzi w tryb awaryjny i nie da rady jechac więcej jak 120km/h a max obroty to 2800 ,ale po wyłączeniu zapłonu i ponownym włączeniu wszystko wraca do normy. Po podłączeniu do kompa wywaliło takie błędy: VCDS-Lite Version: Release 1.1 Friday, 11 November 2011, 19:35:55:787 Control Module Part Number: 028 906 021 GM Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1421 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06335 VCID: 60B32090F34D 2 Faults Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 00550 - Start of Injection Regulation 17-00 - Control Difference I jeszcze jedno co mnie zastanawia i czego jeszcze nie widziałem to dziwne wskazania w 13 bloku wartości mieżonych. Brak wartości dla 4 cylindra. Chłopak prosił żebym napisał to napisałem i w jego imieniu proszę o pomoc i jakiekolwiek rady , zanim zacznie wydawać kasę u angielskich "mechaniorów". Po mojemu to pada turbina i ogólnie coś z tym autkiem nie halo.
daw2 Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 Wygląda na to ,że turbina za mocno pompuje... Zrobic logi grupy 11...sprawdzic węzyki przy turbo i n75
miszka Opublikowano 11 Listopada 2011 Autor Opublikowano 11 Listopada 2011 A co z tym 13 blokiem i wartością na 4 cyl. czemu to okienko jest puste ?
daw2 Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 W starszych silnikach nie pokazuje... Chyba dopiero w afn pokazuje wszystkie cztery
Mauros88 Opublikowano 12 Listopada 2011 Opublikowano 12 Listopada 2011 W AFN tak samo nie pokazuje korekcji na 4 cyl w polifcie dopiero pokazuje korekcje na 4. Wiec u Ciebie tak samo nie bedzie pokazywac korekcji na 4 cy. Nie przejmuj sie. Trzeba zrobic komplet logow i dopiero cos sie uzna.
Lulek Opublikowano 12 Listopada 2011 Opublikowano 12 Listopada 2011 Nie pokazuje, ponieważ porównanie ilościowe jest do Tzw. wtrysku sterującego i tak To się przedstawia. A ty kolego zdejmij wężyk z puszki na Turbo o zobacz ile ładuje tak na postoju, jeżeli coś tam chce ładować to do czyszczenia
daw2 Opublikowano 12 Listopada 2011 Opublikowano 12 Listopada 2011 Kolego splawik90 AHU nie ma zmiennej geometri więc jak sciągniesz wężyk od gruszki bo bedzie ładowac na max tyle ile da rade ...
Lulek Opublikowano 12 Listopada 2011 Opublikowano 12 Listopada 2011 Kolego splawik90 AHU nie ma zmiennej geometri więc jak sciągniesz wężyk od gruszki bo bedzie ładowac na max tyle ile da rade ... Kurde nie doczytałem i myślałem, że AFN to jest jak masz kogoś kto ma podobny silnik to zaworki warto na dzień dobry podmienić, i ogólnie posprawdzać wszystkie wężyki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się