Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[INNE] Skoda SuperB 2003 - mały problem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

kolega ma Skodę jak w temacie. Miał problem z wiatrakiem klimy, wiatrak został wymieniony (na Febi) - wszystko już działa jak powinno a błąd po skasowaniu ponownie się pojawia.

Chassis Type: 3U - Skoda Superb

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 3U0 907 044 A

Component: CLIMATRONIC S B5 C 2004

Coding: 17000

Shop #: WSC 00028

1 Fault Found:

01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)

37-00 - Faulty

Co zrobić z tym fantem???

Opublikowano

Ale przecież ten komunikat mówi o problemie z silnikiem pozycjonowania klapy centralnej, a nie o problemie z wiatrakiem.

Tu trochę więcej szczegółów:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01272

--

Pozdrawiam.

Sławek

Opublikowano

Check Positioning Motor for Central Flap (V70)

1. See Measuring Value Blocks (MVB)

2. Perform Output Test

3. Perform Basic Setting

4. Check/Repair Wiring and Connectors

punkt 4 jest zrozumiały, a jak wykonać pozostałe 3?? Czego mogę się spodziewać w MVB, BS oraz jak wykonać Output test??

Opublikowano

Zrób nastawy podstawowe :gwizdanie:

a jak to wykonać??

Opublikowano

Troszke się wysil :) i :szukaj: a nie wszystko na tacy chciał byś mieć podane :tongue4:

Opublikowano

znalazłem coś takiego:

Podłączasz VAG

Uruchamiasz silnik.

Włączasz kllimatyzację w tryb AUTO:

Wchodzisz w adres 08 AC/ HVAC lub inny opis dotyczący klimatyzacji.

Dalej 07 Kodowanie

Wpisujesz wartość i potwierdzasz.

Teraz nie zamykając programu (nie rozłączając się z samochodem) odczytujesz błędy klimy, usuwasz je, jeśli się pojawiły i przechodzisz do Basic Settings.

Silnik musi nadal pracować, i klima być włączona w tryb AUTO.

04 - Basic Settings

Potwierdzasz

Wpisujesz numer grupy 001

Czekasz i obserwujesz oraz słuchasz.

Wszystkie silniczki sterowania przejadą sobie od jednego końca do drugiego, żeby poznać pozycje krańcowe.

Po zakończeniu na ekranie pojawiają się w każdej pozycji zera (0).

Jest to znak, że nastawy podstawowe zakończyły się.

Jeszcze raz dla pewności odczytujemy błędy i kończymy pracę VAG-a.

Od tej chwili możemy cieszyć się ponownie prawidłową pracą naszej automatycznej klimatyzacji.

ale w dalszej części wątku piszą, że to wszystko zależy od rocznika oraz modelu auta/silnika ???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...