Lukasz_mk2 Opublikowano 14 Listopada 2011 Opublikowano 14 Listopada 2011 Witam, kolega ma Skodę jak w temacie. Miał problem z wiatrakiem klimy, wiatrak został wymieniony (na Febi) - wszystko już działa jak powinno a błąd po skasowaniu ponownie się pojawia. Chassis Type: 3U - Skoda Superb Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58 Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 3U0 907 044 A Component: CLIMATRONIC S B5 C 2004 Coding: 17000 Shop #: WSC 00028 1 Fault Found: 01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70) 37-00 - Faulty Co zrobić z tym fantem???
steve69 Opublikowano 14 Listopada 2011 Opublikowano 14 Listopada 2011 Ale przecież ten komunikat mówi o problemie z silnikiem pozycjonowania klapy centralnej, a nie o problemie z wiatrakiem. Tu trochę więcej szczegółów: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01272 -- Pozdrawiam. Sławek
Lukasz_mk2 Opublikowano 14 Listopada 2011 Autor Opublikowano 14 Listopada 2011 Check Positioning Motor for Central Flap (V70) 1. See Measuring Value Blocks (MVB) 2. Perform Output Test 3. Perform Basic Setting 4. Check/Repair Wiring and Connectors punkt 4 jest zrozumiały, a jak wykonać pozostałe 3?? Czego mogę się spodziewać w MVB, BS oraz jak wykonać Output test??
grzes1150 Opublikowano 14 Listopada 2011 Opublikowano 14 Listopada 2011 Zrób nastawy podstawowe :gwizdanie:
Lukasz_mk2 Opublikowano 14 Listopada 2011 Autor Opublikowano 14 Listopada 2011 Zrób nastawy podstawowe :gwizdanie: a jak to wykonać??
grzes1150 Opublikowano 14 Listopada 2011 Opublikowano 14 Listopada 2011 Troszke się wysil i a nie wszystko na tacy chciał byś mieć podane
Lukasz_mk2 Opublikowano 14 Listopada 2011 Autor Opublikowano 14 Listopada 2011 znalazłem coś takiego: Podłączasz VAG Uruchamiasz silnik. Włączasz kllimatyzację w tryb AUTO: Wchodzisz w adres 08 AC/ HVAC lub inny opis dotyczący klimatyzacji. Dalej 07 Kodowanie Wpisujesz wartość i potwierdzasz. Teraz nie zamykając programu (nie rozłączając się z samochodem) odczytujesz błędy klimy, usuwasz je, jeśli się pojawiły i przechodzisz do Basic Settings. Silnik musi nadal pracować, i klima być włączona w tryb AUTO. 04 - Basic Settings Potwierdzasz Wpisujesz numer grupy 001 Czekasz i obserwujesz oraz słuchasz. Wszystkie silniczki sterowania przejadą sobie od jednego końca do drugiego, żeby poznać pozycje krańcowe. Po zakończeniu na ekranie pojawiają się w każdej pozycji zera (0). Jest to znak, że nastawy podstawowe zakończyły się. Jeszcze raz dla pewności odczytujemy błędy i kończymy pracę VAG-a. Od tej chwili możemy cieszyć się ponownie prawidłową pracą naszej automatycznej klimatyzacji. ale w dalszej części wątku piszą, że to wszystko zależy od rocznika oraz modelu auta/silnika ???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się