Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Silnik po rozruchu wpadł w wibracje


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Silnik po rozruchu mniej wiecej 40 godzin od ostatniej jazdy (takie przerwy rzadko mi sie zdarzają) wpadł w przerażające wibracje, trząsło mi całym autem.....zgasiłem go i zapaliłem na nowo-znow to samo, za trzecim razem jakby mniej trząsł...niestety bylem juz spóźniony musiałem jechac....po przejechaniu 30 metrow wszystko wporzadku....zero problemów. Komuś coś przychodzi na myśl ??

Opublikowano

Prawdopodobnie nie było iskry na cylindrach a co się tego tyczy to w pierwszej kolejności świece potem przewody itd. Napisz kiedy wymieniałeś świece.

Opublikowano

tez mi to w sumie przyszło na myśl, ja nie wymienialem świec nigdy...przejechalem autem kolo 20 tys i nie wiem kiedy byly wymieniane wczesniej[br]Dopisany: 10 Marzec 2008, 21:52 _________________________________________________jakie świece najlepiej kupić ile mniej wiecej kosztują ?

Opublikowano

Do tego silnika to z NGK PFR 6 Q.Tak zaleca producent samochodu.

Gość Kaziu_Wichura
Opublikowano

Zawsze polecam elementy układu zapłonowego firmy Beru! NGK nie lubię... .

Opublikowano

co to znaczy nie lubię ?....ma to jakąś przekładnie na funkcjonowanie tych świec ?[br]Dopisany: 11 Marzec 2008, 01:12 _________________________________________________http://moto.allegro.pl/item321883708_swiece_komplet_platinum_passat_1_8_ngk_pfr6q.html

co myślicie o tych świecach ?

Gość Kaziu_Wichura
Opublikowano

Paradoksalnie sam używam świec NGK jednak słyszałem dużo niepochlebnych opinii na temat produktów tej firmy m.in. mój gaziarz nie polecał ich. Tyle, że to wszystko na zasadzie "a bo kolega tak mówił", co nie zmienia faktu, że więcej NGK nie kupię.

Co do tych świec z allegro to trochę drogie. Przepłacisz a różnicy nie odczujesz w porównaniu do takich za 100 zł.

Opublikowano

To coś nowego więc trzeba by było coś poczytać w necie co one potrafią. Ja jeżdżę na NGK i nie narzekam.

Opublikowano

czy po zmianie świec jest mozliwe ze silnik inaczej pracuje ? odbiegajac od tematu...jak wyregulowac silnik zeby mniej palił...?

Opublikowano

u mnie pojawil sie ten sam problem z tym ze mialem juz z deka wydmuchana uszczelke pod klawiatura!wczoraj wymienilem uszczelke i swiece bo byly lekko zalane w oleju!i dzis z rana znow pojawil sie ten sam problem tzn nie pali na jeden gar przez pare minut a pozniej oki!wymienie przewody i zobacze co sie bedzie dzialo!moj magik podejrzewa ze mozliwe jest to ze mam takze wydmuchana uszczelke pod glowica i z rana zostaje troche wody na tloku i zalewa swiece a po pewnym czasie to odparowuje!!!jest taka mozliwosc???noi ile pi razy drzwi kosztuje taka naprawa????pzdr

Opublikowano

u mnie sie to juz drugi raz nie zdarzylo, ale auto nigdy nie stoi wiecej niz 20 godzin, fakt tez tez mam lekki wyciek z uszczelki pod glowicą, nie naprawiam bo jest niewielki....pewnie jest jak mowisz musi dostawać sie troche wody

Opublikowano

u mnie tez tak sie robi jak jest zimny i lekko obroty zafaluja wogole jakos za mocno czuc drgania mimo iz jest nagrzany siwce mam nowe NGK pfr6Q hmm moze ktoras cweka ma przebicie tak podejzewam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...