patryk10015 Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 vaga nie mam tylko ten kolega mechanik ma na vagu sprawdzalismy tylko błedy napiecia . To teraz sprawdze a może ktoś jeszcze podać wartości jakie powinny być zeby było wszystko wporzadku? czyli potrzebuje napiecie przy zgaszonym silniku, podczas włączonego jak sie laduje i podczas rozruchu. No i w takim razie jak by miernik mi pokazał takie wartosci jak podałem wczesniej jeszcze raz to co kwalifikuje sie do wymiany? regulator napiecia?
Dev Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 napiecie sprawdza sie przy zapalonym silniku, nie podaczasz rozruchu natęzenie prądu sprawdzisz tylko gdy wrzucisz alternator na stół probierczy
jarek_ns Opublikowano 28 Listopada 2011 Autor Opublikowano 28 Listopada 2011 Ja wymieniłem u siebie akumulator i niema już żadnego błędu na FISie. Co do aku to na wyłączonym silniku i zapłonie powinno być od 12 do 13 Volt. Mówimy o pomiarze zwykłym miernikiem. Sprawdzenie spadku napięcia podczas rozruchu też jest istotne ale najlepiej podjechać do warsztatu gdzie zajmują się elektryką i sprawdzić akumulator tam sprawdzą jego pojemność, gęstość elektrolitu i napięcie pod obciążeniem. Co do ładowanie to mierząc napięcie na akumulatorze to nie powinno być więcej niż 14,5V bez względu jak wysoko kręcisz silnik bo ogranicza to regulator a na wolnych obrotach po9winno być około 13,5V.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się