MAGIC87 Opublikowano 15 Listopada 2011 Opublikowano 15 Listopada 2011 Auto kupiłem 2 lata temu. wiadomo rozrzad itd powymieniane. po 4 miesiacach zrobiłem soft. seria miał 129 KM i 315 Nm po sofcie 151 KM i 366 nm w tym roku poszły mody dalej FMIC . pompowtryski BQ turbo BRD wyskoczyło 166 Km i 365 nm Rogal stwierdził ze wadliwa pompa Vacum. Pompe zmieniłem i dalej Auto nie jedzie tak jak powinno Czy ma ktos jeszcze jakies pomysły. dlaczego nie ma mocy. Pozdro dla rezaczy
spanky Opublikowano 15 Listopada 2011 Opublikowano 15 Listopada 2011 logi jakies masz zdejmij dekiel i sprawdz walek
MAGIC87 Opublikowano 15 Listopada 2011 Autor Opublikowano 15 Listopada 2011 wałek jest ok. był sprawdzany 2 tyg temu. logi zaraz beda robiłem 30 minut temu. czekam az kolega przesle na maila
PIXI Opublikowano 15 Listopada 2011 Opublikowano 15 Listopada 2011 Seba czy te BQ to z "pewnego żródła" A może po wymianie Vacum pompy zrobić korekte i będzie śmigało , co Witek mówił ..... Tylko nie piszcie ze się czepiam bzdetów
Piotrek98igo Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 pixi auto jest wystrojone juz na maxa.jedyna korekta jaka mogla by byc do zdjecie koxu.
PIXI Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 pixi auto jest wystrojone juz na maxa.jedyna korekta jaka mogla by byc do zdjecie koxu. , no dobra już , dobra A pompa V w " dobrym" stanie
przemik Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 Troche nie rozumiem. MR Motors dłubie auto... potem stwierdza ze pompa V jest zła... wymieniasz pompe i dalej słabo i co... powiedzieli Ci ładnie "zegnaj".
MAGIC87 Opublikowano 16 Listopada 2011 Autor Opublikowano 16 Listopada 2011 Nie nie. to nie tak. Turbo pompki ic we własnym zakresie Strojenie tylko w MR Log (0 - 005,006) Log (0 - 008,010) Log (0 - 011) moze ktos rzucic okiem?
Jarol Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 W loga wszystko wygląda ok, jedyne co to chyba masz czyjnik pedału szprzęgła uwalony.
MAGIC87 Opublikowano 16 Listopada 2011 Autor Opublikowano 16 Listopada 2011 ale chyba przez taki czujnik nie było by z 40 Km mniej niz powinno? nasuwa mi sie jeszcze jedna mysl. Auto teraz stoi na dworze pod chmurka, i rano ciezko zapala. tylko za pierwszym strzałem ciezko mu zalapac. . Czy oby nie wyszło ze słaba kompresja ?
Jarol Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 ale chyba przez taki czujnik nie było by z 40 Km mniej niz powinno? nasuwa mi sie jeszcze jedna mysl. Auto teraz stoi na dworze pod chmurka, i rano ciezko zapala. tylko za pierwszym strzałem. Czy oby nie wyszło ze słaba kompresja ? czujnik nie wpływa na moc, jak masz tempomat to może przez to nie działać. Jedź zmierzyć kompresje, bo przy takiej temperaturze czyli koło 0 stopni auto powinno palić bez najmniejszego problem od strzału. Zmierz też pod jakim ciśnieniem podaje paliwo tandempompa do głowicy
MAGIC87 Opublikowano 16 Listopada 2011 Autor Opublikowano 16 Listopada 2011 czujnik nie wpływa na moc, jak masz tempomat to może przez to nie działać. Zgadza sie... mam tempomat ale nie działa od 2 lat
Jarol Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 To już wiesz dlaczego, wymień czujnik sprzęgła i tempomat powinien działć [br]Dopisany: 16 Listopad 2011, 20:20_________________________________________________a pompki miałeś dobrze ustawione w czasie wymiany??
MAGIC87 Opublikowano 16 Listopada 2011 Autor Opublikowano 16 Listopada 2011 a pompki miałeś dobrze ustawione w czasie wymiany?? mysle ze tak. Bo na seryjnych PD gdzie miały dobre korekcje tez wyszło 151 PS. Piotrek98Igo pogonił te PD na forum i klient mówi ze wszytko OK z nimi było Vacum zmieniona, tez z pewnego zrodła. PD jak i Vacum od tego samego Pana. jezdziło to w Ibizie ASZ zestrojonej na 196 PS[br]Dopisany: 16 Listopad 2011, 20:32_________________________________________________ To już wiesz dlaczego, wymień czujnik sprzęgła i tempomat powinien działć wink4 to akurat najmniej wazne w tym całym temacie ale Dzieki za podpowiedz
lukjar7 Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 ja bym tez zainteresowal sie tandemem
Piotrek98igo Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 ja bym tez zainteresowal sie tandemem sugerujesz 2 wadliwe pompy?na tej 2 w ibizie wyszlo 196
Jarol Opublikowano 17 Listopada 2011 Opublikowano 17 Listopada 2011 ja bym tez zainteresowal sie tandemem sugerujesz 2 wadliwe pompy?na tej 2 w ibizie wyszlo 196 Wychodzi na to że pompa nie potrzebnie była wymieniana. Dlatego zamiast wymieniać trzeba było zmierzyć tą co była.
MAGIC87 Opublikowano 17 Listopada 2011 Autor Opublikowano 17 Listopada 2011 Wychodzi na to że pompa nie potrzebnie była wymieniana. Dlatego zamiast wymieniać trzeba było zmierzyć tą co była. trudno. tu jedynie koszty pompy doszły. swoja sprzedam i wyjde na zerp
lukaszlsw Opublikowano 17 Listopada 2011 Opublikowano 17 Listopada 2011 A jak Ci już zapali to kopci? Ten wałek to sprawdziłeś dobrze? Może już ma lekko przytarte krzywki i moc ucieka...
MAGIC87 Opublikowano 17 Listopada 2011 Autor Opublikowano 17 Listopada 2011 A jak Ci już zapali to kopci? Ten wałek to sprawdziłeś dobrze? Może już ma lekko przytarte krzywki i moc ucieka... jak odpali o wszytko ok. nawet za 2 razem jak odpale to tez juz lapie OK
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się