piotrbundz Opublikowano 23 Listopada 2011 Autor Opublikowano 23 Listopada 2011 no i zakupiłem używaną pompe abs o tych samych nr co moja, 7 dni na rozruch, koszt: 100pln :>
Dev Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 na Twoim miejscu nie rozpinałbym pompy ABS bo jej pozniej nie odpowietrzysz przełóz sterownik i zobacz co sie dzieje
piotrbundz Opublikowano 25 Listopada 2011 Autor Opublikowano 25 Listopada 2011 nie moge odkrecic sterownika bo mi śrubki zaplombowali farbką ;p inaczej pozniej nie zwróce jak by cos nie działało... a samego sterownika nie chcieli na szrocie sprzedać ;/ we wtorek jestem umówiony na warsztacie na wymiane pompy i podstawy filtra oleju, bo mi gdzies lekko przecieka ;] po całej imprezie zdam relacje co i jak
łysy1406837913 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 a w którym miejscu znajduje sie ten sterownik
max146 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Opublikowano 24 Grudnia 2011 stawiam na niski poziom plynu hamulcowego....mialem tak u siebie ze czesto sie palila kontrolka "wykrzyknik" glownie przy rozpedzeniu auta i zwolnieniu. Po dolaniu plynu kontrolka sie nie pali.
Dev Opublikowano 24 Grudnia 2011 Opublikowano 24 Grudnia 2011 a w którym miejscu znajduje sie ten sterownik przy bloku ABS
Andrzej073 Opublikowano 25 Grudnia 2011 Opublikowano 25 Grudnia 2011 kolego najlepiej jest zregenerowac twój sterownik na aleg.....o znajdziesz gosci kturzy to robią jak rozmątować znajdziesz na youtube instrukcjie . 15 minut roboty do czasu naprawy morzesz jeżdzić bez sterownika. pozdrawiam
Dev Opublikowano 25 Grudnia 2011 Opublikowano 25 Grudnia 2011 Podaj mi nr z bloku ABS, prawdopodobnie mam zdrowa pompe ze sterownikiem
mati921 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Mam ten sam problem tylko że mi zaczęło świecić po tym jak zapaliła się kontrolka od zużycia klocków. Właściwie nie świeci cały czas tylko na łukach albo przy agresywniejszej jeżdzie, mrugnie ze 3 razy. Wymienię klocki i mam nadzieje że problem zniknie.
JAREK10 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Podepnę się pod temat licząc na jakąś mądrą radę... U mnie zapaliła się kontrolka ABS-u razem z wykrzyknikiem z pseudo FIS-a oraz sygnałem dźwiękowym. Zgasiłem auto a po zapłonie wszystko wróciło do normy. Dzisiaj przy porannym odpalaniu znowu ta sama sytuacja i gaszenie nie pomogło. Po kilku minutach jazdy zrobiłem przerwę w pracy silnika a po zapłonie znowu spokój. Nic nie ruszałem, nic nie wymieniałem. Poziom DOT jak zawsze OK. VAGa jeszcze nie miałem kiedy zapiąć. No i o co mu biega...?
daavidoff Opublikowano 11 Stycznia 2012 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Podepnę się pod temat licząc na jakąś mądrą radę... U mnie zapaliła się kontrolka ABS-u razem z wykrzyknikiem z pseudo FIS-a oraz sygnałem dźwiękowym. Zgasiłem auto a po zapłonie wszystko wróciło do normy. Dzisiaj przy porannym odpalaniu znowu ta sama sytuacja i gaszenie nie pomogło. Po kilku minutach jazdy zrobiłem przerwę w pracy silnika a po zapłonie znowu spokój. Nic nie ruszałem, nic nie wymieniałem. Poziom DOT jak zawsze OK. VAGa jeszcze nie miałem kiedy zapiąć. No i o co mu biega...? Kolego na 99% padnięty sterownik pompy ABS. Jak podepniesz VAGA wyskoczy ci błąd połączenia ze sterownikiem. Sterownik do naprawy. Przerabiałem to
max146 Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 sprawdzcie pompe abs bo u mnie podobnie wykrzyknik sie pojawil lacznie z symbolem abs....wtedy zle byla wpieta wtyczka w pomie abs.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się