maniek1983 Opublikowano 18 Listopada 2011 Opublikowano 18 Listopada 2011 Witam Zacznę od tego że zamiesciłem wątek w innym dziale w sprawie złego odpalania, auto po dłuższym postoju np po nocy ale tylko wtedy gdy temperatura jest dodatnia i swiece sie nie załączają rozrusznik kreci z 4 do 5 sekund zanim auto zapali potem jest ok http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=228114.0 jeden z forumowiczów zasugerował że może być pompa przestawiona na rozrządzie i mam pytanie czy po tym logu grupa 004 http://vaglog.rtnet.pl/marcinkarpinski315_62809.html można stwiedzić że mam ustawioną żle pompę na rozrządzie???? czy muszę zrobić jeszcze inne logi lub jedyne wyjście ozbebeszyć rozrząd??? Pytam dlatego że w mojej okolicy są tacy mechanicy że :wallbash: :wallbash: :wallbash: :sick3:
vauxhall95 Opublikowano 18 Listopada 2011 Opublikowano 18 Listopada 2011 ECU wysterowuje na BTDC cos nie tak.Na cieplym dobrze pali?? Jaki kat wtrysku?
maniek1983 Opublikowano 18 Listopada 2011 Autor Opublikowano 18 Listopada 2011 tak na ciepłym pali ok nawet jak auto zapalę rano po 5sekundach piłowania i zgasze zaraz po 10 sekundach to drugi raz pali juz ok kąt wtrysku 49-53 jak załączą sie swiece pali ok prawie bo troszkę dziwnie silnik chodzi lekko trzesie a po za tym ogólnie odgłos pracy silnika jest inny niż np pół roku temu trzesie troszke z początku i twrdo tez pracuje z początku
vauxhall95 Opublikowano 18 Listopada 2011 Opublikowano 18 Listopada 2011 No to jak kat wtrysku ok, to rozrzad ok.Sprawdz kompresje,slabe TDI jezeli bez swiec nie pali.
maniek1983 Opublikowano 18 Listopada 2011 Autor Opublikowano 18 Listopada 2011 ok dzieki czyli rozrządu nie ruszam a jutro sprawdze kompresje
lukjar7 Opublikowano 18 Listopada 2011 Opublikowano 18 Listopada 2011 ECU wysterowuje na BTDC cos nie tak.Na cieplym dobrze pali?? Jaki kat wtrysku? 8 BTC to jest BS w starych ecu kat wtr mowi o popr ustawieniu pompy wzgl walu, jak walek rozrz stoi to tylko organoleptycznie
paweu1 Opublikowano 18 Listopada 2011 Opublikowano 18 Listopada 2011 Zwiększ dawkę paliwa do 3.2mg, napewno pomoże. Przy takiej dawce jak u ciebie (4.6) też musiałem dłużej kręcić VAG, silnik, login (12233), adaptacje 01, zwiększaj wartość aż dojdziesz do 3.2mg, Jeśli braknie ci zakresu, do przestaw nastawnik w kierunku do tyłu auta
maniek1983 Opublikowano 19 Listopada 2011 Autor Opublikowano 19 Listopada 2011 hmmm dzięki dzis podłącze sie kabellkiem i zwiększe dawke tylko w adaptacja 01 a nie 5 ??????
paweu1 Opublikowano 19 Listopada 2011 Opublikowano 19 Listopada 2011 01 to dawka paliwa na wolnych obrotach, zwiększ do 3,2 05 to dawka startowa, zwiększ maksymalnie
maniek1983 Opublikowano 19 Listopada 2011 Autor Opublikowano 19 Listopada 2011 ok dzieki wielkie ide zwiekszac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się