massta80 Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 Witam, już drugi raz gdy w nocy temp. spadła poniżej 0 auto ciężej odpala a po odpaleniu piszczy 2 razy i na tablicy wyświetla się na chwilę wykrzyknik w kółku, czy Wiecie co to może być? Świece, słaby aku, czy może jeszcze coś innego? Po pierwszej tej sytuacji akumulator był doładowany, minęło parę dni i znów to samo.
spetsnaz Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 Siada już i akumulator (piszczenie oznacza spadek napięcia poniżej 12V) i świece (to że słabo pali poniżej zera).
piotr26a4 Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 Jedź do elektryka niech sprawdzi testerem aku i będziesz miał czarno na białym
massta80 Opublikowano 23 Listopada 2011 Autor Opublikowano 23 Listopada 2011 Dzięki za szybką odpowiedź czyli czeka mnie niemały wydatek
bava Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 U siebie mam podobną sytuację tyle że aku nowy Bosch S5, na dniach zrobię świece i zobaczymy co z tego wyniknie ... chociaż ostatnio rozładowało mi ten aku do 3.6 V
massta80 Opublikowano 24 Listopada 2011 Autor Opublikowano 24 Listopada 2011 Byłem zbadać ten akumulator i wyszło że jest do wymiany, daje połowę prądu niecałe 400A. Ciekawe czy nowy pomoże czy świece też będą do zmiany. Polecicie mi jakiś konkretny bo Bosch, Centra I Varta prawie w tej samej cenie 340-380zł.
SZYNKAR Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 "rozładowało mi ten aku do 3.6 V" Aumulator można rozładować do 10,5V (niewskazane poniżej 12). TEORIA: Poniżej 9,1V akumulator uważamy za uszkodzony(nie "zniszczony"). Napisz co z tym aku, dla potomności. Wymienisz go?
massta80 Opublikowano 25 Listopada 2011 Autor Opublikowano 25 Listopada 2011 Wybó padł na Bosch Silver S5 77AH 780A, zobaczymy czy to rozwiąże problem.
bava Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 "rozładowało mi ten aku do 3.6 V" Aumulator można rozładować do 10,5V (niewskazane poniżej 12). TEORIA: Poniżej 9,1V akumulator uważamy za uszkodzony(nie "zniszczony"). Napisz co z tym aku, dla potomności. Wymienisz go? Najpierw podjadę do elektryka niech go sprawdzi, a jeśli stwierdzi, że faktycznie jest uszkodzony to aku pójdzie na gwarancję i tyle , swoją drogą w moim przypadku mowa o dokładnie takim aku jaki wybrał autor wątku.
SZYNKAR Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 "to aku pójdzie na gwarancję i tyle" Pracowałem na akumulatorni - jak użytkownik przyniósł akumulator i gęstość była tragiczna we wszystkich celach to znaczy że go kompletnie rozładował (zasiarczył). Ciekaw jestem jaka jest polityka reklamowa producenta. Z drugiej strony golf jak się zostawiło na światłach to skonsumował napięcie "do dna", a Audi nie ma jakichś zabezpieczeń? Lepsze systemy przerywają rozładowanie przy bezpiecznym 11V. Jak doszedłeś do 3,6?
bava Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 Autko zwyczajnie stało przez dwa tygodnie nie odpalane na podwórku, temperatury w okolicach zera, sprawdzałem pobór prądu: 50mA, a aku w sumie jest nowy, kupiony w maju br.
SZYNKAR Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 Tak se obliczyłem że masz coś o mocy min. 2.2W co rozładowało aku. Może jakaś żarówka nie gaśnie np. drzwi, bagażnik. Coś nieelektronicznego typu włącznik i żarówka. Albo podświetlenie czegoś. Zima jest, rano możesz lampki podotykać może która ciepła po nocce :>.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się