orzech007 Opublikowano 26 Listopada 2011 Opublikowano 26 Listopada 2011 Witam! Zaczne od poczatku otoz wracalem dzisiaj ze szkolenia swoja a4 i w polowie trasy zaczela mi dymic na bialo i chlapac olejem z wydechu,pomyslalem turbo zjechalem 3 km dalej na stacje aby dokladnie to sprawdzic oleju na bagnecie brak to juz wcale go nie odpalalem tylko scholowalem do siebie do domu.Dodam ze od kiedy go kupilem to nie wazne czy byl zimny czy rozgrzany przy 4tys i w gore lubil puscic smuge.Jakis miesiac temu zaczal sie nowy problem jak go bujnalem do natychmiast wciskajac pedal gazu na jakims biegu to tak jakby sie w momencie zacial i mocy brak ale jak go zgasilem i uruchomilem szedl dalej po prostu jak sie go powoli wkrecalo na obroty to szedl jeszcze wczoraj lecilem 160 na trasie i bylo dobrze.Kolega mechanik mowil ze to jakis zawor moze byc padniety co zapobiego przeladowaniu turbawki i sie wylacza.Jak widac nie zdazylem tego zrobic i dzis mam nowy na pewno kosztowny problem.Dodam ze nic nie stukalo bylo dobrze.Moje pytanie ile za turbawke mozna dac max ile min zeby to jakis szajs nie bylo albo skad ewentualnie kupic i co moglo jeszcze sie stac oraz jak dobrze wymienic turbawke i jezdzic po wymianie.
vauxhall95 Opublikowano 26 Listopada 2011 Opublikowano 26 Listopada 2011 Przeladowanie zajechalo turbo+ przygazowki powyzej 4tyś na zimnym-szczegolnie jak moglo walic 1.5bara to wtedy dramat.Odkrec jedna opaske od dolotu i zerknij czy jest duzo oleju.Ale jezeli dymi na bialo i wciagnelo olej to raczej turbo. Co do silnika jezeli nie pracowal zbyt dlugo na sucho to powinien chodzic Co do turbo zadne regeneracje tylko uzywka sprawdzona najlepiej z forum do 500zł wyrwiesz jakas pewna sztuke.Pozdrawiam
rookie Opublikowano 26 Listopada 2011 Opublikowano 26 Listopada 2011 Jeśli turbo tylko używka z forum
goldi Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 a dlaczego nie regeneracja Patryk osobiście oddałbym do regeneracji do sprawdzonego i polecanego warsztatu masz gwarancje oczywiście z ich montażem
vauxhall95 Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 Dodaj jeszcze na ile ta gwarancja.osobiscie widzialem pare po regeneracji.Zadna po regeneracji nie przejedzie tyle co fabryczna.Luzy robia sie dosc szybko,a gwarancja nie dlugo
monex Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 Witam. Nie zakładając nowego tematu mój problem opisze tutaj. Po kilku letniej bezproblemowej jezdzie moim autem mam podwójny problem ponieważ w tej chwili przebywam w Holandii i być może czeka mnie holowanie do Polski a to jest duży koszt. Samochód odpaliłem jak zawsze od strzała,przez chwile motor pracował równo potem zaczeło telepać silnikiem i po kilku sekundach wróciło wszystko do normy,brak niepokojących dzwieków z silnika. Dymi na niebiesko na jałowym jak i w czasie jazdy,brak mocy.Po przejechaniu 100 m oczywiście odpusciłem sobie jazde samochodem. Do tego momentu nie miałem z samochodem problemów.Miesiąc temu wymieniłem olej,filtry i świece żarowe.Od wymiany do wymiany dolewałem 300ml oleju. Stan oleju jak płynu chłodzącego bez zmian.Brak błędów w sterowniku.W dolocie nie wielkie ilości oleju,nie wyczuwalny luz na wirniku w turbo.Jak na razie to tylko tyle mogłem sprawdzic. Panowie co mi radzicie, mam szukać juz turbiny? Czy myślicie że to może być coś innego niz turbo? Obstawiam ze turbo ale po tym co sprawdziłem i poczytałem na forum to juz sam nie wiem. Mariusz
rookie Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 sprawdź ile jest oleju w przewodach od turbo, jak dużo sam masz odpowiedź poza tym wygląda na zapieczone kierownice turbiny
monex Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 olej w przewodach jest tylko na łączeniach i to dosłownie kropelka
orzech007 Opublikowano 28 Listopada 2011 Autor Opublikowano 28 Listopada 2011 Turbo wymienione kupilem po regeneracji bo samochod byl mi potrzebny od zaraz.Dolot wyczyszczony do inteccoolera olej nie poszedl jedynie zostal w wydechu ale wypalenie go to chyba tylko kwestia jazdy.Idzie teraz jak zly a w starym turbo ukrecila sie oska,padlo przy 260 tys.
rookie Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 Turbo wymienione kupilem po regeneracji bo samochod byl mi potrzebny od zaraz.Dolot wyczyszczony do inteccoolera olej nie poszedl jedynie zostal w wydechu ale wypalenie go to chyba tylko kwestia jazdy.Idzie teraz jak zly a w starym turbo ukrecila sie oska,padlo przy 260 tys. super, życzę udanej eksploatacji nowe turbo=ostra jazda
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się