ciapolo Opublikowano 13 Marca 2008 Opublikowano 13 Marca 2008 panowie poradzcie cos bo trace nerwy ,przed regen. turbina dzialala ale plula mocno olejem,wiec oddalem do regen.stwierdzili ze wirnik tez do wymiany i skasowali 1100zl. teraz jak zaloz. ja po regener. to przy 2500obr.w pierwszym momencie czuc moc,a za moment trzeba noge z gazu bo szarpie autem,co do smarowania to odkrecilem odplyw oleju z turbiny wchodzacy do miski i zaslepilem,na zapalonym silniku z wezyka tak dosc nawet siurał olej,ale nie wiem czy odpowiednim cisnieniem,moze miec wplyw slabsze cisn.oleju ze tak szarpie ,ze nieda sie jechac? posypala mi sie plastikowa prostok.rurka ktora jest prawdop.odmą bo idzie wezem od turbiny za silnikiem,laczy sie tam jeszcze z czyms i przed filtrem oleju wchodzi do silnika,zastapilem ja takim gumowym zawinietym wezem i wnim moze byc troche mniejszy przelot niz w tej oryginalnej,moze miec to jakis zwiazek z tym szarpaniem? nie bylem jeszcze na zadnym kompie bo audi mam od niedawna i bylbym wdzieczny gdybyscie polecili kogos z okolic gliwic-katowic kto by podpial pod kompa ,albo wogole do kogo pojechac z tym problemem bo nie mam juz sil z tym autem.
marewel Opublikowano 13 Marca 2008 Opublikowano 13 Marca 2008 Widze ze niezle drut mody stosujesz,jedz lepiej do jakiegos mechanika radze.
Pancin Opublikowano 16 Marca 2008 Opublikowano 16 Marca 2008 Z rurkami nie kombinuj, bo przekombinujesz. Zostaw długość i średnicę jak w oryginale, bo możesz pogorszyć smarowanie turbiny, a jakie są tego skutki chyba nie trzeba pisać. Szarpanie autem jest prawdopodobnie spowodowane overboostem, czyli zbyt dużym ciśnieniem doładowania. Zacząłbym od sprawdzenia elektrozaworu N75. Jak miałeś walniętą turbinę, to mogła nie ładować prawidłowo to i nie było problemu. A teraz jak jest sprawna to masz przeładowanie.
ciapolo Opublikowano 16 Marca 2008 Autor Opublikowano 16 Marca 2008 dzieki za odp. bede szukal kogos z komputerem zobaczymy co wykarze,sprawdze ten n75
arek87 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 n75 - nastawnik elektro-pneumatyczny tu używany do wysterowania wastegate na turbo. znajduje sie na dolocie do turbo(ta czarna rura idąca do turbospręzarki) . 3 wyjscia na wężyki ciśnieniowe i 2 styki elektryczne. + po kluczyku(12v), sterowany masą z ecu. opór 25-30 omów. overbost : źle podłączone wężyki ciśnieniowe do n75 lub brak podłączenia(nieszczelność), zacięty wastegate na turbo w pozycji 0 (100%zamknięcia).
jnx Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 dzieki za odp. bede szukal kogos z komputerem zobaczymy co wykarze,sprawdze ten n75 wpadnij na spocik w twoich okolicach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się