vctra11 Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 Witam, panowie jakie są objawy uszkodzonego zaworu turbiny (gruszki). Ponieważ gdy jadę na 1,2 lub 3 biegu i puszcza gaz to słychać szelest takie (bzzzzzzzzz) jakby turbina za bardzo ładowała. Gdy ściągnę wężyk z gruszki to hałas znika. Proszę o pomoc
Biszczan Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 Witam, panowie jakie są objawy uszkodzonego zaworu turbiny (gruszki). Ponieważ gdy jadę na 1,2 lub 3 biegu i puszcza gaz to słychać szelest takie (bzzzzzzzzz) jakby turbina za bardzo ładowała. Gdy ściągnę wężyk z gruszki to hałas znika. Proszę o pomoc Jest obszerny wątek na forum, w którym nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to dlaczego powstaje ten dźwięk(Turbo surge na YT wpisz albo googlach). U mnie T nie ładuje za dużo a ten dźwięk jest przy odpuszczaniu gazu. Tobie chodzi o gruszkę od turbo czy zawór sterujący ciśnieniem doładowania(N75)?
dziadek Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=17053.0;highlight=szuranie temat i tak pewnie poleci jak jaki moderator to zobaczy
Biszczan Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=17053.0;highlight=szuranie temat i tak pewnie poleci jak jaki moderator to zobaczy To więcej niż pewne
vctra11 Opublikowano 28 Listopada 2011 Autor Opublikowano 28 Listopada 2011 Byłem u mechanika i powiedział,że najprawdopodobniej mam niesprawny Egr( zawór recyrkulacji spalin). Najlepiej wymienic na nowy (np 450 zł zamiennik wehler) lub zaślepić. Poprostu powietrze sprezone w dolocie strzela w turbinę a następnie po spadku cisnienia spaliny cofają sie tak jak należy w systemie EGR. Ten dzwiek to wlasnie wydostajace sie z dolotu powietrze. Jesli dodam gazu powoli, a nastepnie odpuszczam normalnie a nie gwaltownie to tego dzwieku nie bedzie, bo silnik przerobi dostarczone cisnienie, dolot sie ''odpręży'', a po otwarciu EGR spaliny powędruja do kolektora ssacego bez uprzedniego cofniecia ich przez powietrze. Powiedział mi żebym zaślepił rurkę przy egr blaszką kwasoodporną lub przy kolektorze. PANOWIE I CO O TYM SADZICIE!!!
fly07 Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 Szukaj... poczytaj se te kilkaset stron na ten temat i nie zaśmiecaj forum.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się