Yoghurt Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Zaczelo mi sie slizgac sprzeglo po gwaltownym wcisnieciu pedalu gazu na wysokich biegach. Nie mam problemow przy ruszaniu ale na przyklad jadac autostrada i utrzymujac obroty okolo 2,5K gdy wciskam gaz, obroty blyskawicznie skacza w gore a samochod nie przyspiesza. Nie zauwazylem tez zadnych problemow z kolem dwumasowym, nie telepie buda, nie tlucze sie itd. Czy takie objawy wskazuja jednoznacznie na wymiane sprzegla czy cos innego moglo sie posypac? Jesli jednak czeka mnie wymiana sprzegla to pewnie od razu bede wymienial i dwumas. I tu od razu kolejne pytania - jesli czeka mnie wymiana sprzegla i kola zamachowego to z jakim (orientacyjnie) kosztem powinienem sie liczyc (czesci + robocizna)? i jakiej firmy sprzeglo i dwumas brac a czego raczej unikac? Samochod ma nalatane 120K, 10 tysiecy temu byl robiony program (195KM, 430Nm)
Jordi Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Sprzęgło do wymiany. Zaczyna już się ślizgać czyli jest zużyte. Ale potwierdza ci to mechaniory.
nicramk Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 10 tysiecy temu byl robiony program (195KM, 430Nm) Spodobały co się niutony i ruszanie ostre Podajże na pierwszy montaż szło sprzegło firmy LUK a przynajmniej w B6 tak jest (jestem po wymianie), ale to koledzy może potwierdzą.
Yoghurt Opublikowano 6 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2011 10 tysiecy temu byl robiony program (195KM, 430Nm) Spodobały co się niutony i ruszanie ostre no wlasnie nie do konca. raczej wykonczylo je pier%^&cie ktore sie pojawilo w okolicach 2000 -2100 obrotow gdy spokojnie jedziesz i gwaltownie wcisniesz gaz. a ile powinna mnie kosztowac "impreza" pod tytulem wymiana sprzegla i dwumasy?
stefan1986 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Jeśli chodzi o LUK-a to sprzęgło w granicach 900 zł i dwumas ok 1300 zł do tego robocizna 350 zł - 500 zł
Jordi Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Po co od razu Dwumas? Jeśli nie stuka to poco sobie koszta robić...
fly07 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Ja wymieniałem tylko sprzęgło (łożysko, uszczelniacz też). Jednak ostatecznie czy dwumas wymieniać czy zostawić, to należy go zweryfikować po zdemontowaniu sprzęgła, jak w dobrym stanie - zostawić. Zrobione 50tkm i jest OK.
Yoghurt Opublikowano 10 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2011 Ja wymieniałem tylko sprzęgło (łożysko, uszczelniacz też). Jednak ostatecznie czy dwumas wymieniać czy zostawić, to należy go zweryfikować po zdemontowaniu sprzęgła, jak w dobrym stanie - zostawić. Zrobione 50tkm i jest OK. a na co zwrocic uwage? od strony uzytkowej nie widze z nim zadnych problemow ale jak bedzie wyjety to czego szukac, na co patrzec aby ocenic stan zuzycia dwumasy?
fly07 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Ja wymieniałem tylko sprzęgło (łożysko, uszczelniacz też). Jednak ostatecznie czy dwumas wymieniać czy zostawić, to należy go zweryfikować po zdemontowaniu sprzęgła, jak w dobrym stanie - zostawić. Zrobione 50tkm i jest OK. a na co zwrocic uwage? od strony uzytkowej nie widze z nim zadnych problemow ale jak bedzie wyjety to czego szukac, na co patrzec aby ocenic stan zuzycia dwumasy? Sam tego nie ocenisz - za mnie zrobił to mój stały, zaufany mechanik.
Yoghurt Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2011 Ja wymieniałem tylko sprzęgło (łożysko, uszczelniacz też). Jednak ostatecznie czy dwumas wymieniać czy zostawić, to należy go zweryfikować po zdemontowaniu sprzęgła, jak w dobrym stanie - zostawić. Zrobione 50tkm i jest OK. a na co zwrocic uwage? od strony uzytkowej nie widze z nim zadnych problemow ale jak bedzie wyjety to czego szukac, na co patrzec aby ocenic stan zuzycia dwumasy? Sam tego nie ocenisz - za mnie zrobił to mój stały, zaufany mechanik. no ja tez to bede dawal mechanikowi - ale wolalbym popatrzec mu na lapy i sie upewnic, ze trzeba wymieniac i dwumas
fly07 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Ja wymieniałem tylko sprzęgło (łożysko, uszczelniacz też). Jednak ostatecznie czy dwumas wymieniać czy zostawić, to należy go zweryfikować po zdemontowaniu sprzęgła, jak w dobrym stanie - zostawić. Zrobione 50tkm i jest OK. a na co zwrocic uwage? od strony uzytkowej nie widze z nim zadnych problemow ale jak bedzie wyjety to czego szukac, na co patrzec aby ocenic stan zuzycia dwumasy? Sam tego nie ocenisz - za mnie zrobił to mój stały, zaufany mechanik. no ja tez to bede dawal mechanikowi - ale wolalbym popatrzec mu na lapy i sie upewnic, ze trzeba wymieniac i dwumas I to jest właśnie to - zaufany mechanik, ale na to tzeba pracować latami. Ja swojemu zostawiam klucz i czekam na telefon, później... nawet się nie targuję - płacę bo wiem, że mnie nie orżnął. No i ceny jak dla mnie OK /stały klient/, np. wymiana rozrządu - 70zł. Fajnie. Prawda?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się