Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Błąd 302 przekaznik elektrozaworu ABS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam od momentu kiedy kupilem audi zaczela wlanczac mi sie kontrolka ABS wraz z czerwona kontrolka wykrzyknik i sygnalem dzwiekowym informujacym ze cos jest nie tak wiec podlaczylem pod vaga i na poczatku wskazywal na blad 597 roznica w impulsach predkosci kol ok zgodzilem sie z tym i pomyslalem moze wina opon bo mialem zimowe z kolcami postanowilem wiec zmienic opony ale problem i tak sie nie rozwiazal jak sie pali ABS tak sie pali z tym ze teraz pokazuje mi blad 302 przekaznik elektrozaworu ABS -J106 czy to cos powaznego czy da rady wymienic ten przekaznik i gdzie i w ktorym miejscu on sie znajduje aha i dodam jeszcze ze jak robie adaptacje przepustnicy to po jej zakonczeniu zaraz i po kliknieciu tego przekaznika w ostatniej fazie adaptacja zapala sie od razu kontrolka ABS.Podobnie jest w sytuacji gdy odpale auto to ABS sie nie pali ale po jakis 30 sekundach zapala sie za kazdym razem ABS i tak zostaje dopuki nie zgasze ponownie auta :(

Opublikowano

Witam ten przekaźnik jest dokładnie w środku pompy ABS, ale częstą przyczyną tego błędu jest wtyczka przy pompie więc na samym początku sprawdź ją pzdr

Opublikowano

hmm a jak wyglada ta wtyczka i w ktorym miejscu ona sie znajduje? bo nie wiem jeszcze nie patrzalem tylko pdczepialem pod vaga i tak mi pokazalo na ten blad !

Opublikowano

Wtyczka przy pompie Abs-u duża prostokątna.

Opublikowano

hmm chyba ja znalazlem nie jestem pewien ale taka duza wtyczka zaraz jak sie otworzy maske od strony kierowcy sie znajduje ma taka jabby metalowa zapadke do zatrzaskiwania czy o ta wtyczke chodzi

Opublikowano

To ta wtyczka.

Opublikowano

Witam! mam ten sam problem . Czy może ktoś określić czy jest dostęp do tego przekażnika w pompie i ewentualnie co można z nim zrobić . z góry dzięki pozdro

Opublikowano

Dzięki za skierowanie moich poszukiwań na wtyczkę przy pompie. Wstyd się przyznać ale była żle wpięta. Trzeba zwrócic uwage żeby języczek na wtyczce od strony kabla(ściany grodziowej) wszedł pod zapinkę i dopiero wtedy zapiąć zatrzask z przodu. To uwaga dla mniej doświadczonych oczywiście .Może się przyda pozdro

Opublikowano

hmmm Panowie i po problemie wina wtyczki poprostu byla zle wpieta taki banal a ile zachodu faktycznie az wstyd sie przyznac ale dzieki wspolnej pomocy udalo sie rozwiazac zagadke za co wielkasnie dzieks pozdro :)

Opublikowano

Następnym razem będziecie pamiętać, choć znam przypadek że właśnie przez ten bład (przyczyna jak u was) wymienili facetowi pompę pzdr

Opublikowano

ok 400 pln z wymianą oczywiście za używkę .

Opublikowano

no to naprawde mozna sie nadziac prze taka wtyczke :shocked:[br]Dopisany: 19 Marzec 2008, 12:34 _________________________________________________No i sie okazalo po tym jak wyjechalem autem z garazu ze problem z ABS u mnie nie minal.Fakt wtyczka tez miala wine bo byla zle wpieta jak dobrze ja wcisnolem ABS zgasl zaraz i sie nie swiecil do momentu az zaczolem chamowac autem na suchej jezdni podczas chamowania czuje jak mi drzy pedal chamulca a wiec ABS sie zalacza co jest dziwne na suchej powierzchni i przy delikatnym chamowaniu po kilkukrotnym chamowaniu kontrolka ABS zaswiecila sie ponownie ale gdy juz sie swieci to podczas chamowania nie czuje juz zadnego drgania pedalu chamulca.Tak dlugo swieci sie ABS az ponownie nie zgasze auta i po uruchomieniu auta juz jest ok ale jak pare razy zachamuje to znowu drga pedal chamulca i kontrolka sie zapala co opisalem wyzej co to moze byc czy ktos jest w stanie mi Pomoc moze ktos mial taki przypadek! :(:wallbash:

Opublikowano

Któryś czujnik w piaście jest źle ustawiony lub brudny, najlepiej sprawdzić jaki jest teraz błąd. A jeśli chodzi o to że jak świeci się kontrolka to już nie drży, to jest tak że jak świeci to abs nie działa.

Opublikowano

Witam to jest dokładnie za tarczą z tyłu dochodzi do niego przewód, a jaki masz teraz błąd??

tu masz zdjęcie gdzie jest dokładnie i jak wygląda czujnik :

20656676dfc442c1.jpg

Opublikowano

wlasnie ze nie wiem jaki mam teraz blad bo nie podlaczalem niunki pod vaga :( a co moge ewentualnie zrobic z tym czjnikiem i czy ten czujnik jest z prawej czy z lewej strony czy z obu sa takie same? i jak odkrece kolo to czy dojde do niego czy musze rozkrecic wszystko tak jak na tych fotkach?

Opublikowano

Wystarczy zdjąć koło te czujniki są na każdym , możesz rozebrać sprobować wyczyścić . itd ale najlepiej jak byś znał błąd i wiedziął który nawala

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...