Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Wymiana wtrysków na AFN, a przyrost mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

bierz bosio ludzie jeżdża nie narzekają, ja mam bosh u siebie, ale jak ja kupowałem to były jeszcze w starych znosnych cenach bo zamienników prawie nie było

Opublikowano

Ok i właśnie zastanawiam się czy nie oddać wtrysków żeby mi założyli końcówki 216 bo z tych aukcji co mi wysłałeś wychodzi najtaniej :wink4: tylko że nowe to nowe kurcze :mysli:

Opublikowano

jak wyslesz swoje wtryski to będzie to tak samo nowe, jak byś kupił kompletne wtryski

te polerownae ciekawie wylgladają, ale ta polerka w niczym nie pomaga :wink4:

Opublikowano

jak wyslesz swoje wtryski to będzie to tak samo nowe, jak byś kupił kompletne wtryski

te polerownae ciekawie wylgladają, ale ta polerka w niczym nie pomaga :wink4:

no tak ale w przypadku wymontowania wtrysków i wysłania ich nie wiadomo na jak długo zostaję bez samochodu :tongue4: bo zanim zajdzie jakąkolwiek drogą do Nich zanim zrobią i zanim to wróci to myśle że tydzień wyjęty z kalendarza :tongue4:

ciekawe tylko czy ktoś z forum robił u nich już wtryskiwacze żeby się nie przejechać

Opublikowano

Z mojego doświadczenia powiem Ci ze ważne jest czy dobry pompiarz robił te wtryski, bo jeśli ciśnienia sa ustawione z d*py to i szału na nich nie zrobisz, ja osobiście przerobiłem 2 komplety 216-stek i za drugim razem już nie ryzykowałem i nie oszczędzałem kilku zł i miałem robione u znanego fachmana z Nadarzyna. Szkoda ze nie macie ORi gratów z AFN-a, bo sprzedaje swoje auto i bym sie zamienił z kimś na graty, bo bardziej opłaca sie puścić w serii :naughty:

Opublikowano

Z mojego doświadczenia powiem Ci ze ważne jest czy dobry pompiarz robił te wtryski, bo jeśli ciśnienia sa ustawione z d*py to i szału na nich nie zrobisz, ja osobiście przerobiłem 2 komplety 216-stek i za drugim razem już nie ryzykowałem i nie oszczędzałem kilku zł i miałem robione u znanego fachmana z Nadarzyna. Szkoda ze nie macie ORi gratów z AFN-a, bo sprzedaje swoje auto i bym sie zamienił z kimś na graty, bo bardziej opłaca sie puścić w serii :naughty:

a co masz do puszczenia??:P

Opublikowano

Z mojego doświadczenia powiem Ci ze ważne jest czy dobry pompiarz robił te wtryski, bo jeśli ciśnienia sa ustawione z d*py to i szału na nich nie zrobisz, ja osobiście przerobiłem 2 komplety 216-stek i za drugim razem już nie ryzykowałem i nie oszczędzałem kilku zł i miałem robione u znanego fachmana z Nadarzyna. Szkoda ze nie macie ORi gratów z AFN-a, bo sprzedaje swoje auto i bym sie zamienił z kimś na graty, bo bardziej opłaca sie puścić w serii :naughty:

hmmm to może kupię końcówki (napewno Fratelli Bosio) i poszukam w okolicy Gliwic bądź katowic jakiegoś rozgarniętego pompiarza żeby mi wymienił końcówki i ustawił jak należy bo potem wrzuce program i tak zostawie już to

Opublikowano

Z mojego doświadczenia powiem Ci ze ważne jest czy dobry pompiarz robił te wtryski, bo jeśli ciśnienia sa ustawione z d*py to i szału na nich nie zrobisz, ja osobiście przerobiłem 2 komplety 216-stek i za drugim razem już nie ryzykowałem i nie oszczędzałem kilku zł i miałem robione u znanego fachmana z Nadarzyna. Szkoda ze nie macie ORi gratów z AFN-a, bo sprzedaje swoje auto i bym sie zamienił z kimś na graty, bo bardziej opłaca sie puścić w serii :naughty:

hmmm to może kupię końcówki (napewno Fratelli Bosio) i poszukam w okolicy Gliwic bądź katowic jakiegoś rozgarniętego pompiarza żeby mi wymienił końcówki i ustawił jak należy bo potem wrzuce program i tak zostawie już to

Jakis czas temu jechałem trasą z Knurowa do rybnika i po drodze widziałem dość spory warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi do diesla, pewnie wtryski też robia. Poszukaj na necie, podzwoń jaki koszt takiego przerzucenia i przekalkuluj czy się opłaca, bo moze wersja " kup gotowe" wyjdzie taniej. Ja osobiscie kupiłem od sprawdzonego kolegi z vwgolf kompletne nowe wtryski a swoje ori AFN sprzedałem później na forum. To jest o tyle lepsze rozwiązanie ze autko masz unieruchomione tylko na 30 min, czyli czas przekładki. U mnie teraz mam 216, turbo BPW, FMIC i soft dało to 160KM i w autku które waży 1100kg wrażenia całkiem miłe :naughty: Co do spalania to nie widze wielkiej różnicy, przy normalnej jeździe spalanie takie same jak przed modyfikacjami.

Opublikowano

Z mojego doświadczenia powiem Ci ze ważne jest czy dobry pompiarz robił te wtryski, bo jeśli ciśnienia sa ustawione z d*py to i szału na nich nie zrobisz, ja osobiście przerobiłem 2 komplety 216-stek i za drugim razem już nie ryzykowałem i nie oszczędzałem kilku zł i miałem robione u znanego fachmana z Nadarzyna. Szkoda ze nie macie ORi gratów z AFN-a, bo sprzedaje swoje auto i bym sie zamienił z kimś na graty, bo bardziej opłaca sie puścić w serii :naughty:

hmmm to może kupię końcówki (napewno Fratelli Bosio) i poszukam w okolicy Gliwic bądź katowic jakiegoś rozgarniętego pompiarza żeby mi wymienił końcówki i ustawił jak należy bo potem wrzuce program i tak zostawie już to

Jakis czas temu jechałem trasą z Knurowa do rybnika i po drodze widziałem dość spory warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi do diesla, pewnie wtryski też robia. Poszukaj na necie, podzwoń jaki koszt takiego przerzucenia i przekalkuluj czy się opłaca, bo moze wersja " kup gotowe" wyjdzie taniej. Ja osobiscie kupiłem od sprawdzonego kolegi z vwgolf kompletne nowe wtryski a swoje ori AFN sprzedałem później na forum. To jest o tyle lepsze rozwiązanie ze autko masz unieruchomione tylko na 30 min, czyli czas przekładki. U mnie teraz mam 216, turbo BPW, FMIC i soft dało to 160KM i w autku które waży 1100kg wrażenia całkiem miłe :naughty: Co do spalania to nie widze wielkiej różnicy, przy normalnej jeździe spalanie takie same jak przed modyfikacjami.

skoro napisałeś że spalanie wiele Ci nie wzrosło to pewnie u mnie przy samych wtryskach i virusie pewnie różnicy nie będzie a może uda się nawet ciut urwać przy robieniu programu :naughty: bo ponoć tak jest że jak się robi virusa to może spalanie spaść nawet o niecały litr.

Opublikowano

w ponoć i podobno nie wierz :wink4:

Opublikowano

do zrobienia ale więcej jak dzień nad silnikiem bardzo ogarnięty tuner by musiał siedzieć by dopasować do każdej dawki i obr odpowiedni kąt i doładowanie, bardzo dużo pomiarów, wykrzesał by z silnika 100% sprawności ale o ile spadnie spalanie ciężko powiedzieć, jak by ktoś udostępnił hamownie jestem chętny powalczyć, po dobrym czipie spalanie może być takie samo jak na serii, czego chcieć więcej :>

Opublikowano

może tak jeśli spalanie utryma się na tym samym albo podobnym poziomie to będe mega zadowolony :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...