Doman13 0 Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 witam tak jak w temacie czy jest w mojej niuni taki czujnik co mi powie ze klocki są do wymiany. Pamiętam że tak jakoś 1000km temu widziałem swoje klocki z przodu i te od wewnątrz miały jakieś 6-7mm a te od zewnątrz miały 4-5mm. Teraz jak hamulce są zimne to słyszę bardzo lekkie szuranie przy hamowaniu (tylko jak zimne) Czy klocki do wymiany już? czy może autko powie mi kiedy jest na to czas? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 witam tak jak w temacie czy jest w mojej niuni taki czujnik co mi powie ze klocki są do wymiany. Pamiętam że tak jakoś 1000km temu widziałem swoje klocki z przodu i te od wewnątrz miały jakieś 6-7mm a te od zewnątrz miały 4-5mm. Teraz jak hamulce są zimne to słyszę bardzo lekkie szuranie przy hamowaniu (tylko jak zimne) Czy klocki do wymiany już? czy może autko powie mi kiedy jest na to czas? musisz miec kabel wychodzacy z klocka.... a jak nie ma to nie masz czujnikow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doman13 0 Opublikowano 18 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 A jakiej grubości są klocki które kwalifikują sie do wymiany (tak sie pytam na wypadek gdybym nie miał tego kabelka) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
schiller 2 Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 nie zawsze o tym czy klocki sa juz do wymiany decyduje grubość okładzin. po prostu kup sobie już nowe klocki (bo prędze czy później i tak bedziesz musiał) i porównaj je ze starymi. do wymiany kwalifikują sie również klocki które posiadają mikropęknięciami, bo takie mogą ci zniszczyć tarcze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klima 1 Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Ja mam 1Z i takich czujników nie mam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audia4s4 0 Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 A A4-ki czasami nie wychodziły z takimi czujnikami od 96r? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokolnh 0 Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 witam tak jak w temacie czy jest w mojej niuni taki czujnik co mi powie ze klocki są do wymiany. Pamiętam że tak jakoś 1000km temu widziałem swoje klocki z przodu i te od wewnątrz miały jakieś 6-7mm a te od zewnątrz miały 4-5mm. Teraz jak hamulce są zimne to słyszę bardzo lekkie szuranie przy hamowaniu (tylko jak zimne) Czy klocki do wymiany już? czy może autko powie mi kiedy jest na to czas? nie masz, czujniki wg katalogu TRW w Audi a4 1.9 TDi były dopiero od 99r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michallo33 0 Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 jak masz juz ok 4 witam tak jak w temacie czy jest w mojej niuni taki czujnik co mi powie ze klocki są do wymiany. Pamiętam że tak jakoś 1000km temu widziałem swoje klocki z przodu i te od wewnątrz miały jakieś 6-7mm a te od zewnątrz miały 4-5mm. Teraz jak hamulce są zimne to słyszę bardzo lekkie szuranie przy hamowaniu (tylko jak zimne) Czy klocki do wymiany już? czy może autko powie mi kiedy jest na to czas? jak masz juz grubosc klocka ok 4-5mm to musisz juz myslec o wymianie jak bys mial czujniki to juz by ci sie kontrolka zaswiecila. a z tym szuraniem na zimnych klockach to wcale mi musi byc tak jak mowisz mozliwe ze to tarcze ci troszke rdzewieja (osad sie pojawia) i przy pierwszych hamowaiach klocki scieraja ten osad z tarcz dlatego słychac szuranie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Czujnika raczej nie masz a najprościej to poprostu sprawdzić czy masz takie przewód wpięty. Teoretycznie możesz smigać do 2mm grubości okladziny ale nie muszę chyba dodawać że skuteczność tak zużytych klocków już spada. Jak klocki się kończa to też jakoś mocnie pylą i mocno felgi sie syfią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doman13 0 Opublikowano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 dzięki wszystkim za opinię i radę. Jutro zmieniam koła to ostatecznie zbadam swoje klocki (wręcz je pomierzę suwmiarką) Tak czy inaczej w najbliższych planach mam zakup klocków i tarcz na przód. Myślę o ATE. jeszcze raz dzięki Ha, a najlepsze są o pinie fachowców na serwisach, którzy twierdzą że na forach samochodowych to nic mądrego nie można sie dowiedzieć. Mnie jeden taki fachowiec mówił, że mogę na takich klockach jeszcze 1500 km przejechać bez problemu. Ręce opadają do samej ziemi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 na takich klockach Sam dokładnie nie wiesz w jakim są stanie a my tymbardziej to czemu kwestionujesz zdanie mechanika. A suwmiarką to radzę pomierzyć tarcze a nie klocki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokolnh 0 Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 pamietaj też że jak klocek jest nawet troszeczke ukruszony czy popekany to i tak kwalifikuje sie do wymiany bez wzgledu na grubość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drewpl 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 a czy w 2,5l 98r to czujniki już były,bo raczyłem sobie kloki zmienić a tam ani słychu ani widu po czujnikach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 A w czym kłopot skęcic koła i zerknąc czy masz dodatkowy kabelek ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuby1988 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 ja myslalem ze czujniki juz w a4 to standard , az sam zobacze u siebie jak sie klocki maja :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drewpl 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 ale mam pytanie-czy to standard w tej wersji,czy opcja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuby1988 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 musisz sprawdzic czy idzie jakis kabelek od klocka, jak tam to masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokolnh 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 ale mam pytanie-czy to standard w tej wersji,czy opcja? jesli Twój samochód masz wypisany w podpisie to nie masz od 99r były Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doman13 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 i nie mam czujników, sprawdzone organoleptycznie. Tarcze z przodu są ok mają 12mm. Niepotrzebnie kupiłem tarcze z kolei tarcze z tyłu sie kończą mechanik mówi że klocki są grube i wystarczy wymienić tylko tarcze, robić tak jak mówi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokolnh 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 i wystarczy wymienić tylko tarcze, robić tak jak mówi? nie, przy wymianie tarcz bezwzględnie trzeba wymienić klocki z tyłu masz piastotarcze, także odrazu pasowało by łożyska zmienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się