miron123 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Witam kolegow mam pytanie odnosnie silnikow 90 konnych,mianowicie odkad kupilem auto dziwnie odpal czy zimny silnik czy cieply nieraz odpala od szczala a nieraz musi zakrecic z 3-4 sekundy,swiece dobre ,mechanik wymienil czujnik temperatury nic to niepomoglo,drugi wymienil jedna koncowke wtryskiwacza bo puszczala to troche pomoglo odpala lepiej ale to jeszcze nie to Kolega ma tez taki silnik i ten sam problem Moze ktos mial taki problem albo ma podpowiedzcie cos w twej kwesti .Za pomoc z góry dziekóje
tchorzo Opublikowano 10 Grudnia 2011 Opublikowano 10 Grudnia 2011 podepnij pod komputer zrób logi... zaraz ktoś powie ;-) jest 1000 powodów może masz złą dawkę, zbyt ubogą
goldi Opublikowano 10 Grudnia 2011 Opublikowano 10 Grudnia 2011 k.ąt wtrysku,świece żarowe poniżej 5 stopni ,dawka rozruchowa , cofające sie paliwo
miron123 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2011 podpinany byl pod lapa mechanik nic niestwierdzil jedynie powiedzial ze to nienowe auto ma 225 000 na blacie,swiece dobre,paliwo tez sie niecofie nieraz stoi tydzien izapali praktycznie od szczala a nieraz stoi 10 minut ijuz ma lekki problem
virus31 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Opublikowano 10 Grudnia 2011 jak koledzy wyzej . vag i logi. sprawdź tdi timing. dokładnie pokaże kont wtrysku. kolega miał w 90KM silniku (ALH) zwalony kont i tak własnie ciezko palił. na zimnych jeszcze jeszcze ale ciepły to juz było kilka obrotów zanim zaskoczył.
dziadek Opublikowano 10 Grudnia 2011 Opublikowano 10 Grudnia 2011 podpinany byl pod lapa mechanik nic niestwierdzil pewnie że nie stwierdził bo sprawdził czy są błędy i jak nie ma to niby ok...a logi to nie łaska?
miron123 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2011 spruboje u kogos innego zrobic ten login ,jak sie czegos dowiem to dam znac dzieki za pomoc pozdrawiam
franek84 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 kolego też mialem dwa lata temu ten problem, szedłem rano do garażu i obstawiałem w myślach....strzał, dwa czy trzy i odpali:) u mnie był to kat wtrysku tylko polecam dobrego mechanika, bo też kilku twierdzilo że ok bo nie kumaci byli. koszt 100zł a niuńka pali od strzala zawsze teraz. wogóle u mnie objawialo się to tak że im zimniej czyli np -15 tym mniejsze anomalie były i lepiej palił. pozdrawiam
wektor2121 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 bez waga i logów ani rusz tylko wyrzucenie kasy w błoto
SotoM Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 podejrzewam pływający rozrząd... wybite ścięcie -koło rozrzadu/wał korbowy... miałem tak u siebie. kat wytrysku pływał raz wskakiwał w oczko raz był grubo po za tolerancja...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się