vauxhall95 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Ja tez nie slyszalem o tym.Moze rozwin leo cos o tym
banshee Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Ale ja chciałbym aby rzeczywisty wynosił 0,4, a nie podnosić wymagany. Bo skoro ecu chce 0,4 a rzeczywisty tyle nie wynosi to przyczyna jest mechaniczna i adaptacja nie ma tu nic do rzeczy. Mam racje leo...?
leo... Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Mam racje leo...? masz racje - ale to jest tak niewielka roznica ze nie ma sensu tego ruszac mechanicznie a jezeli juz koniecznie chcesz - trudno bedzie to wyregulowac fizycznie (recznie) poza tym - zwroc uwage ze zakres masz do 2* - mozesz poeksperymentowac i zobaczyc jaki ma to wplyw na korekcje w 013 - od tego temat sie rozpoczal
banshee Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 U mnie korekcje są wielkości 0,1 największe. Poza tym, nigdy nie łączyłem synchronizacji z korekcją, a aktualnie jestem i tak przed zabiegiem zmiany tłokorozdzielacza na 11mm, więc praktycznie temat nie trzymania wymaganego 0,4 uważam za teorię. Korekcje zmieniały mi się tylko wtedy, gdy zmieniałem dawkę, a teraz zwrócę uwagę również przy timingu. Rękawy więc podwinę dopiero wtedy, jeżeli po zmianie na 11mm nie zdołam utrzymać wymaganego timingu. Pozdrawiam
leo... Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Rękawy więc podwinę dopiero wtedy, jeżeli po zmianie na 11mm nie zdołam utrzymać wymaganego timingu. nie powinienes miec problemu z ustawieniem - mapa przebiegu wtrysku z pompy 11 i 10 jest niemal identyczna ... problemem jest dawka - 11 fizycznie ma wiekszy wydatek - mozesz miec problem z odpalaniem auta (start silnika/kopcenie)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się