Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Korekcje wtrysków


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja tez nie slyszalem o tym.Moze rozwin leo cos o tym

Opublikowano

Ale ja chciałbym aby rzeczywisty wynosił 0,4, a nie podnosić wymagany.

Bo skoro ecu chce 0,4 a rzeczywisty tyle nie wynosi to przyczyna jest mechaniczna i adaptacja nie ma tu nic do rzeczy.

Mam racje leo...?

Opublikowano

Mam racje leo...?

masz racje - ale to jest tak niewielka roznica ze nie ma sensu tego ruszac mechanicznie a jezeli juz koniecznie chcesz - trudno bedzie to wyregulowac fizycznie (recznie)

poza tym - zwroc uwage ze zakres masz do 2* - mozesz poeksperymentowac i zobaczyc jaki ma to wplyw na korekcje w 013 - od tego temat sie rozpoczal :)

Opublikowano

U mnie korekcje są wielkości 0,1 największe.

Poza tym, nigdy nie łączyłem synchronizacji z korekcją, a aktualnie jestem i tak przed zabiegiem zmiany tłokorozdzielacza na 11mm, więc praktycznie temat nie trzymania wymaganego 0,4 uważam za teorię.

Korekcje zmieniały mi się tylko wtedy, gdy zmieniałem dawkę, a teraz zwrócę uwagę również przy timingu.

Rękawy więc podwinę dopiero wtedy, jeżeli po zmianie na 11mm nie zdołam utrzymać wymaganego timingu.

Pozdrawiam :)

Opublikowano

Rękawy więc podwinę dopiero wtedy, jeżeli po zmianie na 11mm nie zdołam utrzymać wymaganego timingu.

nie powinienes miec problemu z ustawieniem - mapa przebiegu wtrysku z pompy 11 i 10 jest niemal identyczna ... problemem jest dawka - 11 fizycznie ma wiekszy wydatek - mozesz miec problem z odpalaniem auta (start silnika/kopcenie)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...