sokal Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 Nooooo jak będziesz miał okazję to zorientuj się ile byś skasował za cały komplet do mojego 1.6 ADP razem z materiałem. U mnie poza plecionką jeszcze ori wisi a jak wiadomo jak się na pierdach jeździ to wydech szybciej wpierdziela więc trzeba się liczyć z wymianą za jakiś czas Jak coś to wal na PW Temat co prawda nie na teraz ale jakbyś się zdecydował za jakiś czas na ulepienie takiego kompletu i cena by mnie nie zabiła to czemu nie Przynajmniej raz a dobrze
przemko8 Opublikowano 19 Lipca 2012 Autor Opublikowano 19 Lipca 2012 Nooooo jak będziesz miał okazję to zorientuj się ile byś skasował za cały komplet do mojego 1.6 ADP razem z materiałem. U mnie poza plecionką jeszcze ori wisi a jak wiadomo jak się na pierdach jeździ to wydech szybciej wpierdziela więc trzeba się liczyć z wymianą za jakiś czas Jak coś to wal na PW Temat co prawda nie na teraz ale jakbyś się zdecydował za jakiś czas na ulepienie takiego kompletu i cena by mnie nie zabiła to czemu nie Przynajmniej raz a dobrze Tanio nie jest... Co do mnie wszystkie prace wykonałem sam więc masę kasy zaoszczędziłem... sporo pierdoletów to za friko miałem bo mam po prostu do nich dostęp... ale i tak około 1000zł poszło...
sokal Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 A kolektor wydechowy też masz w kwasie? Jak to generalnie wygląda z kolektorem? Robi się takie? Jest sens?
Dev Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 zawsze jest sens, tylko roboty jest w ch.... taki kolektor jest przynajmniej o połowe lzejszy od żeliwnego ale ma lepszy przelot i ładnie "świeci"
przemko8 Opublikowano 28 Lipca 2012 Autor Opublikowano 28 Lipca 2012 Dokładnie, roboty masa. u siebie nie robiłem kolektorów ale myślałem nad tym mocno, może się zrobi tylko trzeba by kolektory na wzór dopaść. ale to w przyszłości, na chwilę obecną kończę końcowy wydech. może niebawem eisenmann będzie dostępny na alledrogo... a tak jako ciekawostkę dodam że około 17kg spadło z wagi auta
bakuś Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 Od miejsca gdzie łączą się dwie rury w jedną masz dalej tą samą średnicę? Ładnie wygląda i się świeci, ale zrobiony jest źle...
bakuś Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 Przy wolnossących silnikach jest trochę inaczej niż przy turbodoładowanych jak zapewne wiesz i nie można sobie robić ot tak jak się spodoba albo jak będzie pasowało. Nie wiem jakiej średnicy są rury i jak wyglądają tłumiki w środku, ale Y-pipe jest w złym miejscu. Uprzedzam odpowiedź - to, że tam jest w serii to nie argument. To jest wolny wydech. No chyba, że tłumiki są komorowe?
Dev Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 wydech nie jest wolny, zrobienie takiego grzmota byłoby bez sensu w tłumiku sa 4 komory, przelot w tłumiku jest przeliczony na minimalnie wiekszy od średnicy wewnetrznej rury najwazniejsze ze nie dławi silnika i ma fajny dzwiek
bakuś Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 No to pasuje To ile ma komór nie ma znaczenia, ważne jest jak są (bądź jest) wykonane.
Dev Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 ilosc komór nie ma znaczenia ? jeżeli choc troche masz odpowiednia wiedze w tym temacie to powienieneś znac pojęcie interferencji fal, które jest bardzo istotne przy konstrukcji i produkcji tłumików a wiec ilosc komór powinna byc parzysta i o jednakowej pojemnosci aby tłumik mógł spełniac swoje zadanie jezeli nie będa parzyste i o róznej pojemnosci wówczas tłumik bedzie głośniejszy (sprawdzone) ale nie ma sie co spierac, Kolega konczy własnie tłumik koncowy bedziemy mogli okreslic jego działanie
eu4yaon Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 jak narazie to ten dźwięk z kwasówki jest do bani.. ale wykonanie OK trzeba przyznac
Dev Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 ....ujowy dzwięk jest spowodowany cienką rura zewnętrzną (drgania) z jakiej został wykonany, ale gdyby była grubasza wydech byłby sporo cięższy
Dev Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 1.0mm, nie pitole i szanujmy sie troche, ok ?
przemko8 Opublikowano 29 Lipca 2012 Autor Opublikowano 29 Lipca 2012 Panowie spokojnie, nie ma się co spinać zawsze można poprawić. dźwięk może nie jest idealny ale pracuje nad tym, na tygodniu wrzucę jeszcze końcowy komorowy który już zrobiłem więc będzie na pewno ciszej a przy okazji może i lepiej brzmieć... A ścianka rur to 60,3x1,6mm a poszycie tłumików to 160x1mm i końcowego 180x1mm. ---------- Post dopisany at 14:01 ---------- Poprzedni post napisany at 13:58 ---------- jak narazie to ten dźwięk z kwasówki jest do bani.. ale wykonanie OK trzeba przyznac Na żywo kolego jest inaczej, nie ma co wymagać studyjnej jakości dźwięku od telefonu komórkowego... ---------- Post dopisany at 14:28 ---------- Poprzedni post napisany at 14:01 ---------- Od miejsca gdzie łączą się dwie rury w jedną masz dalej tą samą średnicę? Ładnie wygląda i się świeci, ale zrobiony jest źle... W oryginale były dwie rury fi50 i przechodziły w jedną aż do komory rozprężnej, dopiero rura wychodząca z komory do końcowego była fi55. obecnie całość jest fi60 więc nie wiem co ci chłopaku nie pasuje...
sokal Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 Ej qr** to nie fabryka tylko hendmejk Wygląda za***iście, przeżyje nas wszystkich pięć razy a jeśli w dodatku silnikowi z nim dobrze to nic tylko się zamknąć i pogratulować chłopakowi dobrej roboty PS. chwal się końcówką
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się