Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ACK] Alu 18' Gwint KW Wydech KWAS itp itd...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nooooo jak będziesz miał okazję to zorientuj się ile byś skasował za cały komplet do mojego 1.6 ADP razem z materiałem. U mnie poza plecionką jeszcze ori wisi a jak wiadomo jak się na pierdach jeździ to wydech szybciej wpierdziela więc trzeba się liczyć z wymianą za jakiś czas :wink: Jak coś to wal na PW :decayed: Temat co prawda nie na teraz ale jakbyś się zdecydował za jakiś czas na ulepienie takiego kompletu i cena by mnie nie zabiła to czemu nie :whistling: Przynajmniej raz a dobrze :whistling:

Opublikowano
Nooooo jak będziesz miał okazję to zorientuj się ile byś skasował za cały komplet do mojego 1.6 ADP razem z materiałem. U mnie poza plecionką jeszcze ori wisi a jak wiadomo jak się na pierdach jeździ to wydech szybciej wpierdziela więc trzeba się liczyć z wymianą za jakiś czas :wink: Jak coś to wal na PW :decayed: Temat co prawda nie na teraz ale jakbyś się zdecydował za jakiś czas na ulepienie takiego kompletu i cena by mnie nie zabiła to czemu nie :whistling: Przynajmniej raz a dobrze :whistling:

Tanio nie jest... Co do mnie wszystkie prace wykonałem sam więc masę kasy zaoszczędziłem... sporo pierdoletów to za friko miałem bo mam po prostu do nich dostęp... ale i tak około 1000zł poszło...

Opublikowano

A kolektor wydechowy też masz w kwasie? Jak to generalnie wygląda z kolektorem? Robi się takie? Jest sens?

Opublikowano

zawsze jest sens, tylko roboty jest w ch....

taki kolektor jest przynajmniej o połowe lzejszy od żeliwnego

ale ma lepszy przelot i ładnie "świeci" :decayed:

Opublikowano

Dokładnie, roboty masa. u siebie nie robiłem kolektorów ale myślałem nad tym mocno, może się zrobi tylko trzeba by kolektory na wzór dopaść. ale to w przyszłości, na chwilę obecną kończę końcowy wydech. może niebawem eisenmann będzie dostępny na alledrogo... :D a tak jako ciekawostkę dodam że około 17kg spadło z wagi auta :kox:

Opublikowano

Od miejsca gdzie łączą się dwie rury w jedną masz dalej tą samą średnicę? Ładnie wygląda i się świeci, ale zrobiony jest źle...

Opublikowano

czemu zle ? :eusathink:

Opublikowano

Przy wolnossących silnikach jest trochę inaczej niż przy turbodoładowanych jak zapewne wiesz i nie można sobie robić ot tak jak się spodoba albo jak będzie pasowało. Nie wiem jakiej średnicy są rury i jak wyglądają tłumiki w środku, ale Y-pipe jest w złym miejscu. Uprzedzam odpowiedź - to, że tam jest w serii to nie argument. To jest wolny wydech. No chyba, że tłumiki są komorowe?

Opublikowano

wydech nie jest wolny, zrobienie takiego grzmota byłoby bez sensu

w tłumiku sa 4 komory, przelot w tłumiku jest przeliczony na minimalnie wiekszy od średnicy wewnetrznej rury

najwazniejsze ze nie dławi silnika i ma fajny dzwiek

Opublikowano

No to pasuje :) To ile ma komór nie ma znaczenia, ważne jest jak są (bądź jest) wykonane.

Opublikowano

ilosc komór nie ma znaczenia ?

jeżeli choc troche masz odpowiednia wiedze w tym temacie to powienieneś

znac pojęcie interferencji fal,

które jest bardzo istotne przy konstrukcji i produkcji tłumików

a wiec ilosc komór powinna byc parzysta i o jednakowej pojemnosci aby tłumik mógł spełniac swoje zadanie

jezeli nie będa parzyste i o róznej pojemnosci wówczas tłumik bedzie głośniejszy (sprawdzone)

ale nie ma sie co spierac, Kolega konczy własnie tłumik koncowy

bedziemy mogli okreslic jego działanie

Opublikowano

jak narazie to ten dźwięk z kwasówki jest do bani.. ale wykonanie OK trzeba przyznac ;)

Opublikowano

....ujowy dzwięk jest spowodowany cienką rura zewnętrzną (drgania)

z jakiej został wykonany, ale gdyby była grubasza wydech byłby sporo

cięższy

Opublikowano

ale pitolisz :) jaka tam ścianka jest?

Opublikowano

1.0mm, nie pitole i szanujmy sie troche, ok ?

Opublikowano

Panowie spokojnie, nie ma się co spinać :) zawsze można poprawić. dźwięk może nie jest idealny ale pracuje nad tym, na tygodniu wrzucę jeszcze końcowy komorowy który już zrobiłem więc będzie na pewno ciszej a przy okazji może i lepiej brzmieć... A ścianka rur to 60,3x1,6mm a poszycie tłumików to 160x1mm i końcowego 180x1mm.

---------- Post dopisany at 14:01 ---------- Poprzedni post napisany at 13:58 ----------

jak narazie to ten dźwięk z kwasówki jest do bani.. ale wykonanie OK trzeba przyznac ;)

Na żywo kolego jest inaczej, nie ma co wymagać studyjnej jakości dźwięku od telefonu komórkowego... :kox:

---------- Post dopisany at 14:28 ---------- Poprzedni post napisany at 14:01 ----------

Od miejsca gdzie łączą się dwie rury w jedną masz dalej tą samą średnicę? Ładnie wygląda i się świeci, ale zrobiony jest źle...

W oryginale były dwie rury fi50 i przechodziły w jedną aż do komory rozprężnej, dopiero rura wychodząca z komory do końcowego była fi55. obecnie całość jest fi60 więc nie wiem co ci chłopaku nie pasuje...

Opublikowano

cierpliwości, zaraz sie dowiemy....

Opublikowano

Ej qr** to nie fabryka tylko hendmejk :naughty: Wygląda za***iście, przeżyje nas wszystkich pięć razy a jeśli w dodatku silnikowi z nim dobrze to nic tylko się zamknąć i pogratulować chłopakowi dobrej roboty :hi:

PS. chwal się końcówką :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...