Kominiarz82 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Jak w temacie, co daje filtr powietrza K&N w dieslu, poza tym, że nie trzeba go wymieniać co jakiś czas??
virus31 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Z tego co mi juz kilku audimechaników mówiło ze to dobre do benzyny, w klekotach serja (man albo knecht). Mówili ze nic nie zyskasz a możesz zrobić kuku silnikowi. Myślę ze mogą mieć racje. Robią tez virusy wiec jak by to co dawało to tez by mówili żeby zmieniać na sportowe
Kominiarz82 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2011 Trochę czytałem na ten temat i podobno podnosi się elastyczność przy niskich obrotach, a dalej turbina robi swoje.
Kominiarz82 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2011 U mnie filtr K&N był zamontowany jak kupiłem samochód i nic się do tej pory nie dzieje , ale zastanawiam się nad wymiana na zwykły, bo są różne opinie
Avancik Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 była już dyskusja na ten temat...poszukaj to znajdziesz.
Kominiarz82 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2011 Faktycznie, lipa z tym filtrem, jutro zakładam zwykły
virus31 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 nie ma co kombinować z filtrami. lepiej zainwestować w turbawke lepsza i virusa. zysk z takiego filtra raczej żaden
Kominiarz82 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2011 Tak, jak napisałem, filtr już był, jak sprowadziłem samochód z Niemcowni, widocznie jakiś domorosły Turas go tam wsadził Dzięki za pomoc, pozdrawiam
Armi Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Tak, jak napisałem, filtr już był, jak sprowadziłem samochód z Niemcowni, widocznie jakiś domorosły Turas go tam wsadził Dzięki za pomoc, pozdrawiam Rozumiem masz wkładkę K&N? Zostaw, nic Ci się nie popsuje. K&N daje dożywotnią gwarancję na filtr, trzeba go tylko czyścić.
Kominiarz82 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2011 Na filtr może daje gwarancję, ale na silnik i podzespoły nie. Zrobiłem tym filtrze już 10 tyś i faktycznie nic się nie dzieje, dodam jeszcze, że zaraz po zakupie zrobiłem program u Rogala Już sam nie wiem co mam robić każdy pisze co innego
Piotrek98igo Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Na filtr może daje gwarancję, ale na silnik i podzespoły nie. Zrobiłem tym filtrze już 10 tyś i faktycznie nic się nie dzieje, dodam jeszcze, że zaraz po zakupie zrobiłem program u Rogala Już sam nie wiem co mam robić każdy pisze co innego a seryjny filtr daje ci gwarancje na silnik? :wallbash:latwiej zaciagac powietrze turbinie tyle daje...
Kominiarz82 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2011 Może inaczej... Używa ktoś takiego filtra na audi klubie ??
Armi Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Na filtr może daje gwarancję, ale na silnik i podzespoły nie. Zrobiłem tym filtrze już 10 tyś i faktycznie nic się nie dzieje, dodam jeszcze, że zaraz po zakupie zrobiłem program u Rogala Już sam nie wiem co mam robić każdy pisze co innego Gdyby ta wkładka była taka zła to Rogal własnoręcznie by ją wywalił Ostatnio na forum dużo "świeżaków", którzy jeszcze niewiele wiedzą a już piszą.
Kominiarz82 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2011 Na filtr może daje gwarancję, ale na silnik i podzespoły nie. Zrobiłem tym filtrze już 10 tyś i faktycznie nic się nie dzieje, dodam jeszcze, że zaraz po zakupie zrobiłem program u Rogala Już sam nie wiem co mam robić każdy pisze co innego Gdyby ta wkładka była taka zła to Rogal własnoręcznie by ją wywalił Ostatnio na forum dużo "świeżaków", którzy jeszcze niewiele wiedzą a już piszą. To forum jest po to by pisać i w ten sposób się czegoś dowiedzieć. Ty też od razu wszystkiego nie wiedziałeś patrząc na licznik twoich wiadomości, ale spoko nie jesteśmy tu po to by na ten temat dyskutować, koniec tematu. Już wszystko wiem, dzięki za info, pozdrawiam.
Armi Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 To nie Ty byłeś moim adresatem, a osoby co nie miały z czymś do czynienia ale gdzieś usłyszały i bez sprawdzenia powtarzają i przez to wprowadzają ludzi w błąd. Nie tylko w tym wątku.
Kominiarz82 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2011 Zwracam honor, myślałem że o mnie chodziło Ps.Faktycznie tak jest, jak się niektóre posty czyta, ale przynajmniej jest się z czego pośmiać :> Pozdrawiam
olo avf Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 no ja mialem w poprzednim dieslu wkladke ta niby sportowa zadnych zmian az do pierwszego czyszczenia trzeba uwazac z tym olejem do impregnacji, bo ja przesadzilem i przeplywke szlak trafil teraz juz tylko seria co do stozkow to nie testowalem tego w tdi ale zasada podobna ostroznie z tym sprayem..
SZYNKAR Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 U mnie za zwykłym filtrem jest czarna wewnątrz rura ssąca (łączy filtr z turbiną) - mam na myśli żadnego kurzu, jakby wyszła z fabryki. Wkładałem palec i ślad kurzu nie został. Zdejmij opaskę i zobacz czy twoja rura jest wolna od kurzu. To będzie test przydatności. Jakoś nie wierzę w te przebiegi 80tys km od mycia do mycia. U mnie zwykły filtr miał zatkane końcówki żeber całkowicie kurzem (auto niedawno kupione, przebieg nieznany), gdzie by się ten kurz podział w K&N? Zestaw do czyszczenia droższy od normalnego filtra. Sportowe dla mnie znaczy o zmniejszonej trwałości.
Kowi87 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Ja wychodze z załozenia że nic nie daje http://forum.vw-passat.pl/archive/index.php/t-5029.html W wolnossącym moze i jest sens, ale w turbo zwykły filtr to samo zdziała
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się