buszmen241 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Witam wszystkich, mam problem z moim audikiem. Problem polega na braku mocy, z tym, że raz samochód normalnie przyspiesza a raz wciskam gaz do podłogi i zero reakcji. Może zabrzmi to glupio, ale objawia sie to tym że, gdy pedal gazu jest twardy to samochód idzie nieźle, w drugim przypadku dosłownie gdy poloze noge wpada do podłogi i samochód momentalnie traci moc. Samochód ma instalacje STAG-A ale problem występuje na gazie i benzynie. Wymieniłem świece, kable, podmieniłem przepływkę i dalej nic. Dziś byłem nim w trasie i średnie spalanie wg. komputera 9,6 wiec stawiam że sonda jest ok. Na VAGu zero błędów. Jednym słowem POMOCY bo już nie wiem co robić.
grzemo Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Zrób próbę. Zresetuj adaptacje w ecu przez odłączenie akumulatora i pojeździj na samej pb ok 50km (lpg na razie nie używać) aby ecu się zaadoptował i wtedy zobaczymy czy na pb również jest problem czy czasem lpg nie miesza w korektach.
buszmen241 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2011 No właśnie problem w tym że tak już robiłem. Znajomy kazał mi go odłączyć na jakieś pół godzinki, zapalić go i zagrzać do 90 stopni. Przepustnice czyściłem i adaptowałem. Podmieniłem również czujnik temperatury wody bo zauważyłem że gry na klimatroniku mam 90 stopni to na liczniku 70. Tzn. wskaźnik podniesie się do 90 z tym że po jakimś czasie. To normalne? Sorka że wyjaśniłem to tak ,,łopatologicznie'' ale inaczej nie mogę.
grzemo Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Wskazania czujnika najlepiej sprawdzić w blokach vaga. Ważne aby po resecie ecu pojeździć na samej pb aby dobrze zaadoptował się (same rozgrzanie nie ustawi korekt)
buszmen241 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2011 Czyli tak odłączam na całą noc, podłączam, zapalam mam go grzać do 90 czy mogę śmiało ruszać po zalaleniu? Te 50 kilometrow mam jechac za jednym razem czy ogólnie tyle przejeździć?
landryn86 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Może problem jest z linką od gazu. Skoro czasami pedał wpada w podłogę i silnik traci moc to może linka przy pedale gdzieś się luzuje albo co. Sprawdzałeś taką opcję?
grzemo Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Czyli tak odłączam na całą noc, podłączam, zapalam mam go grzać do 90 czy mogę śmiało ruszać po zalaleniu? Te 50 kilometrow mam jechac za jednym razem czy ogólnie tyle przejeździć? Po odpaleniu normalnie jechać, może być na kilka razy, najważniejsze aby nie włączać lpg. Wtedy ecu zaadoptuje się i będziesz mógł zdiagnozować czy problem nadal występuje.
buszmen241 Opublikowano 9 Lutego 2012 Autor Opublikowano 9 Lutego 2012 Ok zdam relacje jak poszło. [br]Dopisany: 12 Grudzień 2011, 19:30_________________________________________________Witam ponownie. Miałem dać znać wcześniej ale jakoś nie było czasu. Mój problem nadal trwa... Już mnie krew powoli zalewa Wymieniony rozrząd, cechy na wałkach sie zgadzają. Wymieniłem czujnik temperatury na oryginalny tak dla pewności. W necie znalazłem film pokazujący mój problem, pozwolę go sobie wkleić najwyżej dostanę opr. ;( problem występuje gdy silnik ma mniej więcej 20 stopni. Powiedzmy że ruszam z taką temperaturą i wciskam sprzęgło, obroty zaczynają szaleć tak jak ma to miejsce na filmie. Gdy silnik złapie większa temperaturę problem mija. Podpiąłem pod vaga zero błędów. Przepustnica nie jest jakoś specjalnie zawalona.
motor144 Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Albo nieszczelność dolotu albo przepustnica do wymiany.
buszmen241 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Nikt nie poradzi co jest tego przyczyną tych objawów?
MATIUS Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 a przepływke czysciłes?? może podmien od kogos
Zbyszek_7 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Sprawdź wszystkie wężyki będące koło przepustnicy
buszmen241 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Wszystkie połączenia sprawdzone, przepływka byłą czyszczona, podmieniana. Czujnik temperatury mam nowy OE. Rozrząd ustawiony dobrze, założona nowa odma i dalej te same objawy. Może to przepustnice szlak trafił?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się