wero2087 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Witam. Wyjeżdżając z pracy po jakimś kilometrze auto zaczęło szarpać i dziwnie drgać przy przyspieszaniu na każdym biegu a silnik zaczął chodzić nierówno. Okazało się że drugi "gar" nie pracuje-(odpinając po kolei przewód od każdej cewki tylko na drugim garze nie było zmian, z reszty jak odpinałem to auto prawie gasło). Dodatkowo by być pewnym (podmieniałem cewkę drugą z czwartą) i druga hulała na pozycji czwartej a czwarta dalej na drugim garze nie działała. Świece wymienione na nowe, ciśnienie sprawdzone (Przeważnie w granicach 11-12 ) na każdym cylindrze. Prąd do cewki dochodzi bo sprawdzałem próbówką i na każdym kablu na jednym z 3 pinów był +. Więc co może być przyczyną tego że niema iskry na drugim "garze"...???
tomek20stencel5 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Opublikowano 14 Grudnia 2011 A może z kablem coś nie tak?
wero2087 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2011 Kolego wiesz gdzie takie kable można kupić??? Chodzi mi o tą wiązkę kabli zasilających każdą z 4 cewek... W zwykłym sklepie samochodowym raczej tego nie dostane a w salonie to pewnie jak za zborze... Jeśli to wogóle kable gdzieś zawodzą...
grzemo Opublikowano 14 Grudnia 2011 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Piszesz że świece nowe ale może warto zamienić miejscami może jedna uszkodzona.
wero2087 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2011 Piszesz że świece nowe ale może warto zamienić miejscami może jedna uszkodzona. Przed zakupem nowych świec jeszcze stare świece tak właśnie miejscami zamieniałem i dalej drugi gar nie hulał Więc kupiłem nowe bo i tak na czasie miałem wymieniać...
sylwiasty Opublikowano 14 Grudnia 2011 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Witam! Padł moduł zapłonu. Miałem to samo tylko na pierwszym cylindrze. Moduł to taka kostka do której podłączone są 2 wtyczki - 4 i 5 pinowe. Znajdziesz go na puszce filtra powietrza. Jak poszukasz na forum to znajdziesz info jak to dokładnie sprawdzić. Temat był już kilka razy wałkowany więc nie powinieneś mieć problemu ze znalezieniem informacji.
wero2087 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2011 Kurcze dobrze by było od kogoś pożyczyć na podmiankę bo nie uśmiecha mi się wywalać kilka stów jak by się okazało że to nie to A istnieje możliwość sprawdzenia tego modułu?
sylwiasty Opublikowano 14 Grudnia 2011 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Kurcze dobrze by było od kogoś pożyczyć na podmiankę bo nie uśmiecha mi się wywalać kilka stów jak by się okazało że to nie to A istnieje możliwość sprawdzenia tego modułu? Tak - istnieje możliwość sprawdzenia. Jak sprawdzić szukaj na forum, chyba nawet ja wklejałem instrukcje z książki o obsłudze i naprawie A4.
bialy986 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Tu masz podobny temat.Lepiej sprawdz od kogoś ten moduł zapłonowy,żeby kosztów nie ponosić. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=216463.15 A tu więcej tematów z tym problemem... http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?action=search2 .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się