Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Po wymianie uszczelki głowicy nadal cieknie olej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich przepraszam z gory ze nie na temat ale mam problem i niewiem juz jak go rozwiazac, wymieniłem rozrząd , na zimnym różnie pali niekiedy jak podgrzeje świece 2-3 razy od razu zapala, podjade 1km zgaszę po 3-4 minutach chcę zapalić i znów trzeba krecic z 7-8 sekund, jesli auto sie zagrzeje pali na rys,postoi 3 godziny jest wowczas nie calkiem wystudzony i znow trzeba krecic.

Świece były podobno dwie złe to je wymienili, czujnik temperatury jest ok, kat wyprzedzenia wtrysku jest ponownie ustawiony ponieważ początkowo był zle ustawiony. Po kreceniu tych 7-8 sekund jak zapali za autem pojawi sie troche dymu białego. Gdy jednak wyciagniemy wtyczke z czujnika temperatury auto pali zawsze i wszedzie super. Bylem już u wielu mechaników , elektryków, kase ładuje a tu zero efektow, prosze o pomoc rozkładam już rece.

Opublikowano

mam cala litanie co zostalo wymienione, jeszcze chcial mnie pajac na panewki i popychacze skasowac :D fakture mam za naprawe. Tzn jaka naprawe? efektu niewidac. Przed wymiana cieklo dosc sporo teraz cieknie ale mniej

Opublikowano

No bo jak odepniesz czuj. temp. To świece z 30sek. chyba grzeją. Jeżeli kąt, świece itp są git To bym kompresje mierzył. No chyba że masz Vaga albo dostęp To sam sprawdż kąt :)

Opublikowano

nie pokazał? tzn? nie było blędów? czy patrzałeś w wartościach rzeczywistych jak czujniki temp pokazują, jaki kąt?

Opublikowano

no To jeżeli wszystko jest okey i masz do nich pełne zaufanie, To warto zrobić pomiar kompresji :naughty:

Opublikowano

zaufanie bym miał jakbym sam to robił i widział :evil:, a oco chodzi z ta kompresja, bo silnik na cieplym fajnie pali nie kopci fajnie jezdzi

Opublikowano

Jak masz fakturę to postrasz rzecznikiem praw konsumenta ... :kwasny:

Opublikowano

zaufanie bym miał jakbym sam to robił i widział :evil:, a oco chodzi z ta kompresja, bo silnik na cieplym fajnie pali nie kopci fajnie jezdzi

No jak silnik ma słabą kompresję, To jak jest zimny to słabo zapala. Ale nie koniecznie złe zapalanie na zimnym oznacza kompresja, ale warto to zrobić :gwizdanie:

Opublikowano

co tam sie dzieje :(

2011_12_17_17_26_46.jpg

[br]Dopisany: 17 Grudzień 2011, 18:02_________________________________________________powiecie mi jeszcze czy jak sie wymienia panewki to trzeba glowice sciagac ?[br]Dopisany: 17 Grudzień 2011, 18:26_________________________________________________ktos mi powie jak to jest z tymi panewkami ?

Opublikowano

No miskę trzeba zdjąć z głowicą to raczej ciężko... :decayed:

Opublikowano

kolego a co powiesz na ta fotke ?

Opublikowano

Nic nie widać ? jaka fotke ?

Opublikowano

Kolego Lukas jakie panewki i po co ???? Olej cieknie gdzieś z góry dokładnie widać na fotce pewnie zpod uszczelki dekla zaworowego lub tandem pompy. Umyj wszystko dokładnie i obserwuj :cool1:

Opublikowano

silnik byl myty, 2 dni i tak wyglada jak na fotce :D masakra z tym autem

Opublikowano

pokrywa zrobiona po raz trzeci i teraz sucho, ale z glowicy nadal leci, czy ktos slyszal o takim czyms zeby w miejsce gdzie leci olej nalozyc jakis specjalny klej ? bo mechanik gdzie robilem auto twierdzi ze tak mozna zrobic[br]Dopisany: 27 Grudzień 2011, 15:41_________________________________________________ja za to twierdze ze nie wydaje sie 1500zł na klej! i oddalem sprawe do rzeczoznawcy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...