igor0111 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Passat B5 1.9 TDI AFN 1999r. Wydaje mi się, że autko ma słabego "kopa" (pomimo modyfikacji) Jeśli można to poproszę o analizę logów i ewentualne sugestie odnośnie regulacji. Z góry wszystkim dziękuję Logi są po poprawce i mam nadzieję że będą czytelniejsze, bo zrobiłem na IV biegu BS Log (0 - 000) Log (1 - 003) Log (3 - 004) Log (2 - 011) Statyczne Log (1 - 000) Log (0 - 001) Log (2 - 003) Log (6 - 004) Log (3 - 007) Log (5 - 013) Log (4 - 023) Dynamiczne Log (1 - 000) Log (2 - 001) Log (3 - 003) Log (0 - 004) Log (4 - 008) Log (5 - 010) Log (6 - 011)
danu44 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Logi są po poprawce i mam nadzieję że będą czytelniejsze, bo zrobiłem na IV biegu Jestes naprawde przekonany ze robiles je na 4 biegu...? :gwizdanie:
banshee Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Czas logów wskazuje, że 3 bieg to nie jest... :>
grejf Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 na 4 robił, gniótł po oporze ale jak to ''slabego kopa'' rakiety sie spodziewales? Turbo Ci osiaga b.ladnie juz optime przy ~1,7rpm, dawka na zyczenie kierowcy niczego sobie...jak na AFNa. Dol obrotowy w granicach 1,4rpm ''subietywnie'' po modzie wzrasta i moze czujesz, ze po przekroczeniu 2rpm jest nie co lepiej i jest ''kop'', jak tak, to norma. Na lepsza reakcje na gaz bym dawke zmienil na 3,5mg.
banshee Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Nie znam się na chip-tjuningu, ale wg mnie log 008 wygląda niepokojąco. Ograniczenie momentu obrotowego - wartość powinna być najniższa. Jak kolega Robert z TUNE-UP robił mi soft to wszystko w 008 było poprawnie. Niech wypowiedzą się osoby, które piszą programy...
igor0111 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2011 Jestem przekonany, że robiłem logi na biegu IV. Kolego banshee mógłbyś troszeczkę sprecyzować stwierdzenie, że log 008 wygląda niepokojąco??
spanky Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Jestem przekonany, że robiłem logi na biegu IV. Kolego banshee mógłbyś troszeczkę sprecyzować stwierdzenie, że log 008 wygląda niepokojąco?? wyglada niepokojaca bo modyfikacja ktora masz zrobiona w aucie jest kiepska .... stad tez wrazenie ze auto nie ma "kopa" jak powinno miec po dobrym modzie ...
zibizab Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Wyczyściłbym na początek przepływkę.
igor0111 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2011 Przepływka od nowości ma przejechane jakieś 5 kkm i już mierzy źle?? wolę nie wiedzieć co będzie dalej... Czy mam powody sądzić, że jest felerna (czy odchyły są duże?) i próbować reklamacji??
banshee Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Wyczyściłbym na początek przepływkę. Przepływka jest zdrowa w tym aucie!!! wyglada niepokojaca bo modyfikacja ktora masz zrobiona w aucie jest kiepska .... stad tez wrazenie ze auto nie ma "kopa" jak powinno miec po dobrym modzie ... więc dobrze myślałem... Zrób porządny program i będziesz zadowolony!
zibizab Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Zasugerowałem się logiem8 a nie spojrzałem na 3.Skopany mod.
przemik Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Skopany mod E ja wiem czy ten mod taki ostatni.... widywałem tu gorsze...
grejf Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Skopany mod E ja wiem czy ten mod taki ostatni.... widywałem tu gorsze... Też jestem tego zdania, lepsze to, jak limitery w kosmos i trzęsienie dupska...
danu44 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Passat B5 1.9 TDI AFN 1999r. igor0111, wybacz ze spytam, ale jak to sie stalo ze z Passatem wyladowales na forum Audi? Oczywiscie jest nam wszystkim bardzo milo i chetnie koledzy pomoga, ale czy przyszlosciowo (rozne problemy zwiazane z Passatem) nie lepiej by bylo zapisac sie na VW Passat? Naturalnie jesli chcesz zostac tu, a nie koliduje to z zalozeniami i regulaminem Audi A4-Klub. To ja osobiscie nie widze problemu. Pozdrawiam Jestem przekonany, że robiłem logi na biegu IV. Logi w manualu robimy na biegu III... a w automacie na II
banshee Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 A co złego jest w robieniu loga na IV biegu, poza tym że sterowanie turbiny ma więcej czasu na ogarnięcie ciśnienia? Wg mnie zapis jest dokładniejszy, bo wzrost obrotów trwa dłużej. Passat B5 1.9 TDI AFN 1999r. igor0111, wybacz ze spytam, ale jak to sie stalo ze z Passatem wyladowales na forum Audi? może tu jest więcej kumatych...
igor0111 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2011 Moja przeszłość wiąże się z Audi A4 i dlatego jestem tutaj zalogowany. Nie ukrywam, że pod wieloma względami Audi A4 nie dorównuje Passatowi, ale silniki mają takie same. A pytam o logi tutaj, bo uważam, że ludzie którzy się tutaj wypowiadają najpierw myślą później piszą A odnośnie logów na biegu III:na tej stronce http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 znalazłem to i wg tego logowałem : "b. próba dynamiczna warunki konieczne: samochód jedzie; robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C [czyli 90*C na wskaźniku deski rodzielczej]; III bieg [choć lepiej IV - należy wziąć pod uwagę względy bezpieczeństwa w ruchu ulicznym], przy 1500rpm należy całkowicie wcisnąć pedał gazu [100%]* i trwać aż silnik uzyska 4200rpm; w tym czasie należy dokonać odczyty i zrobić log. "
banshee Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 :oklaski: To życzę, aby spełniło się marzenie w Nowym Roku!!! I bardzo dobrze, bo jeśli masz możliwości długiego wybiegu do logów to robi się je na 4 biegu w manualu.
igor0111 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2011 Podsumowując: Do ustawienia dawka w okolice 3.5mg. Czy coś jeszcze?
grejf Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Logi sie robi na 4 biegu, sa dokladniejsze do analizy jak osprzęt się zbiera... na 3biegu to standard, nie kazdy po prostu ma mozliwosc machnąć sie na 4ce do4,1rpm... Nie ukrywam, że pod wieloma względami Audi A4 nie dorównuje Passatowi, ale silniki mają takie same a to ciekawe, bo np. ja uwazam ze pasek b5 to imitacja na podzespolach A4... jakosc gum, spasowania, awaryjnosci, wywazenia autka to inna bajka. Malem salonowego passata b5 1,8T 4 lata i tak bujającego auta to nigdy nie miałem, sorry ale trakcja, hamulce na (15tkm),ilosc miejsca z tylu mnie zraziły totalnie do passata, golf go bije jak kolor dwie damy inny segment, ale nie tak wpadkowy jak generacja passatow b5,b6,b7 w ktorych sa cyrki. Bo ''prawie'' robi wielka roznice... Jeszcze passat b4 po lifcie owszem mialem 1,8pb, 2,9VR6 to przy b5 solidne auta. sorry za OT.
danu44 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Moja przeszłość wiąże się z Audi A4 i dlatego jestem tutaj zalogowany. Igor, sorry ale nie mialam nic zlego na mysli, bylam tylko ciekawa dlaczego tu Passat. Ale milo ze jestes... Natomiast jesli chodzi o logowanie. Admin, napisal ze III lub IV. Piszac o III napewno chodzilo mu o bezpieczenstwo i mnie rowniez o to chodzi. Mysle ze na IV zeby zrobic 1500 do 4000 obrotow( 100% gaz) to musi juz chyba byc lotnisko. Pozdrawiam Dana ps. Nie ukrywam, że pod wieloma względami Audi A4 nie dorównuje Passatowi, Naprawde? a to ciekawe... To bedziemy teraz mieli reklame Passata na forum Audi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się