Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Aktywacja wskazania naładowania akumulatora Wymiana Demontaz Kodowanie


wrclaguna

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam pytanie nie zwiazane z tematem...Naładowalem aku z tyłu bezpośrednio i chciałem się dowiedzieć czy nie będzie to miało wpływu z szybszym zużyciem aku lub coś podobnego? Po fakcie doczytałem ze ładuje się z przodu aku (nie bezpośrednio przy akumulatorze).jaka jest różnica?

Edytowane przez dorek2088
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z przodu jest punkt ładowania żeby było łatwiej :) nie sądzę aby ładowanie bezpośrednio do aku miało zaszkodzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam MMI 3G high i wczoraj aktywowałem wskazanie naładowania akumulatora wyłącznie przy użyciu zielonego menu. Opcja pokazała się w menu MMI ale wskazuje mi 100% co jest dość podejrzane biorąc pod uwagę wiek akumulatora. Temat niewłaściwych wskazań naładowania (100%) przewinął się w wątku i w związku z tym nasuwa mi się pytanie, czy w moim przypadku jest jeszcze konieczność zakodowania czegoś przy pomocy VCDS? W pierwszym poście nie jest to do końca jasno opisane a zatem uprzejmie proszę o dodatkowe wsparcie - być może brak kodowania VCDS i uruchomienie funkcji wyłącznie przez zielone menu jest przyczyną tego, że naładowanie wynosi zawsze 100%...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie również w MMI 3G high stale pokazuje 100% więc jest jakaś lipa i nie wiem jak ją ogarnąć. Na MMI 2G pokazuje jakis spadek naładowania, a w 3G H juz nie. Za to w 3G high w A6 pokazuje już poprawnie naładowanie (przy identycznym kodowaniu co w B8) więc nie mam pojęcia jak to obadać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kodowanie jak w pierwszym poscie jest jak najbardziej poprawne .

Aby sprawdzic faktyczny stan AKU wchodzimy w GATEWAY 19 bloki pomiarowe 18 ,19 ,20

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kodowanie jak w pierwszym poscie jest jak najbardziej poprawne .

Co do tego nie mam żadnych wątpliwości ale pytanie czy w MMI 3G High oprócz 'kodowania' w zielonym menu jest jeszcze konieczność kodowania VCDS? W pierwszym poście przy MMI 3G High piszesz: [ 5F ( infotainment) ] -> Adaptacja 10 -> kanału 06 Nowy do tego zestawu: 1. Sorry za trucie ale nie do końca rozumiem i nie wiem czy dotyczy to uruchomienia wskazania poziomu naładowania aku w MMI czy też wyłacznie kodowania nowego aku...

Edytowane przez barneius
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kodowanie jak w pierwszym poscie jest jak najbardziej poprawne .

Co do tego nie mam żadnych wątpliwości ale pytanie czy w MMI 3G High oprócz 'kodowania' w zielonym menu jest jeszcze konieczność kodowania VCDS? W pierwszym poście przy MMI 3G High piszesz: [ 5F ( infotainment) ] -> Adaptacja 10 -> kanału 06 Nowy do tego zestawu: 1.

to jest odblokowanie zielonego menu w MMI 3G

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest odblokowanie zielonego menu w MMI 3G

I wszystko jasne. Thx! Nie pamiętałem, mimo że przecież sam sobie zielone odblokowałem. W takim razie pozostaje czekać aż ktoś rozkmini jak zmusić MMI 3G HIGH do prawidłowego wskazywania poziomu naładowania aku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam autocom CDP+ i program Delphi DS150E czy mogę tym odblokować zielone menu lub aktywować wskaźnik naładowania akumulatora??

Edytowane przez kotu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zrobisz. autocom nie przeprowadza kodowań tego typu, tylko adaptacje w najlepszym wypadku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w radiu SYMPHONY z 2015 roku tez to da rade aktywowac??

posted from my mobile

a probowałes zakodować ? trzeba miec tylko sprzet aby ogarnał rocznik 2015

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powinienes ogarnąc VCDSem 14 bez problemu, robiłem kodowania VCDSem 12 w q5 i octavii 2015

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powinienes ogarnąc VCDSem 14 bez problemu, robiłem kodowania VCDSem 12 w q5 i octavii 2015

a musze najpierw ukryte menu odblokowac, czy w SYMPHONY tego nie potrzeba?

posted from my mobile

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a jak mam to czerwone MMI, uda się aktywować wskazania akumulatora?

tak wygląda moje radio

http://images67.fotosik.pl/1066/c5b0a3622d4acb55.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powinienes ogarnąc VCDSem 14 bez problemu, robiłem kodowania VCDSem 12 w q5 i octavii 2015

a musze najpierw ukryte menu odblokowac, czy w SYMPHONY tego nie potrzeba?

SYMHONY/CONCERT tego nie ma :wink:

Panowie a jak mam to czerwone MMI, uda się aktywować wskazania akumulatora?

tak wygląda moje radio

http://images67.fotosik.pl/1066/c5b0a3622d4acb55.jpg

pasuje sprawdzic czy masz w podpowiedziach VCDS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, wszedłem u siebie i w tym miejscu u mnie VCDS nie pokazuje żadnych wskazówek :/

na innej stronie znalazłem że do czerwonego MMI powinno być tak:
Battery state MMI menu item in MMI basic
[07 - Control Head]
[Adaptation - 10] -> Channel 01
add 64 to the existing value

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Chcialbym sie dowiedziec po co kodowac akumulator jaki jest w tym cel?

I jezeli juz to czu ktos mógłby mi podpowiedziec jaki jest kod do akumulatora 12V 71Ah 650A z gory dziekowka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...