landryn86 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Witam! Mam następujący problem z którym już się borykam długi czas. Zmieniałem w aucie licznik na taki z FISem. Stary licznik (8D0 919 034B): Nowy licznik (8D0 919 930JX): Jak widać musiałem przedładać kable w kostkach. Korzystałem przy tym z rozpiski pinów w wątku http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=10354.105 Większość kabli podłączyłem ale kilka nie wiem gdzie: 1. pin 14 kostka niebieski 26pinowa >>> czy mam to wpiąć w pin 30 w kostce niebieskiej 32pinowej? Od czego jest ten kabel wogóle? 2. pin 4 kostka żółta 26pinowa >>> gdzie to wpiąć??? 3. który kabel wpiąć w pin 22 w kostce niebieskiej 32pinowej??? 4. co mam podłączyć i w który pin, żebym miał kontrolkę od świateł mijania? 5. pin 19 kostka niebieska 26pinowa >>> gdzie to podłączyć? 6. pin 5 kostak żółta 26pinowa >>> gdzie to podłączyć? 7. co to jest i do czego służy "przewód W" pin 5 kostka zielona 32pinowa? Będę wdzięczny za pomoc bo już zdurniałem jak to próbowałem ogarnąć.
MaxsteRR Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opublikowano 21 Grudnia 2011 1. Tak. S contact to plus który znika po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. 2. pin 12 zielona kostka 3. 20 pin z niebieskiej 4. podłączasz + z manetki po włączeniu pozycji pod 3 pin zielonej kostki 5. pin 15 niebieskiej kostki 32pin 6. 7.
landryn86 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2011 MaxsteRR wielkie dzięki :notworthy: w piątek będę ogarniał Możliwe jest że mam przepaloną diodę od świateł mijania? Bo jak podłączałem + bezpośrednio do pinu 3 kostki zielonej to nic się nie zapalało...
MaxsteRR Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opublikowano 21 Grudnia 2011 MaxsteRR wielkie dzięki :notworthy: w piątek będę ogarniał Możliwe jest że mam przepaloną diodę od świateł mijania? Bo jak podłączałem + bezpośrednio do pinu 3 kostki zielonej to nic się nie zapalało... Co do tego nie mam pewności, bo mam dwie rozpiski i dwie się różnią
landryn86 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2011 Aha. A ta druga opcja jaka jest?
sopel_prusa Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opublikowano 21 Grudnia 2011 nie wiecie Panowie czy rozpiska pinów po 96r. jest taka sama jak 95? jeśli nie macie może taką rozpiskę, gdyż przymierzam się do wymiany licznika z a6
MaxsteRR Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opublikowano 21 Grudnia 2011 No własnie jest albo ten pin co podałem, albo nie ma wcale tego na rozpisce, a pin 3 zielonej jest pusty[br]Dopisany: 21 Grudzień 2011, 20:58_________________________________________________ nie wiecie Panowie czy rozpiska pinów po 96r. jest taka sama jak 95? jeśli nie macie może taką rozpiskę, gdyż przymierzam się do wymiany licznika z a6 Tu masz piny ale z a4 http://www.a4-klub.pl/smf/b5_18_adr_rezanie_fis-t5530.0.html;msg74022#msg74022 A6 ma inne.
sopel_prusa Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opis pinów do licznika 2001r. z a6 posiadam brakowało mi tylko rozpiski z mojej a4 95 26-pin. Wielkie dzięki
landryn86 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2011 OK, jeszcze raz dzięki. Ciekawy jeszcze jestem co to jest ten "przewód w" [br]Dopisany: 21 Grudzień 2011, 21:03_________________________________________________ Opis pinów do licznika 2001r. z a6 posiadam brakowało mi tylko rozpiski z mojej a4 95 26-pin. Wielkie dzięki To możesz wrzucić tutaj tą rozpiskę to może komuś się przyda
sopel_prusa Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opublikowano 21 Grudnia 2011 opis pinów licznika Audi A6 C5 z pełnym FIS'em Licznik po 2000 r. connector for basic functions, 32-pin, blue 1 -Terminal 15 2 -Wear of brake pads 3 -Speedometer output 1 4 -not used 5 -Fuel gauge sender 6 -Fuel gauge warning OBD 2 7 -Terminal 31 (sensor earth) 8 -Coolant temperature 9 -Terminal 31 (load earth) 10 -Oil pressure 2 (high) 11 -Engine-speed signal 12 -Air conditioner shutoff 13 -Electronic throttle/ pre-glow control 14 -Self-levelling suspension 15 -Terminal 58d 16 -Trailer turn signal 17 -Main beam 18 -Left turn signal 19 -not used 20 -Terminal 58s 21 -Door contact, driver's side 22 -Low coolant level 23 -Terminal 30 24 -Terminal 31 (load earth) 25 -Consumption signal 26 -Right parking light 27 -Left parking light 28 -Speedometer input 29 -Brake 30 -S-contact 31 -Speedometer output 2 32 -ESP/TCS connector for additional functions, 32-pin, green 1 -Door contact (all doors) 2 -Transponder 1 3 -not used 4 -not used 5 -W wire 6 -Tailgate 7 -Right turn signal 8 -External buzzer 9 -External gong 10 -Airbag 11 -Service life output 12 -Terminal 61 13 -Parking brake 14 -CHECK 15 -Oil level / temperature 16 -not used 17 -Transponder 2 18 -CAN high speed (drive) (high +) 19 -CAN high speed (drive) (low -) 20 -CAN high speed (drive) (screen) 21 -ABS 22 -CAN low speed (Convenience) (high +) 23 -CAN low speed (Convenience) (low -) 24 -CAN low speed (Convenience) (screen) 25 -Bonnet 26 -not used 27 -Belt buckle 28 -K wire 29 -Ambient temperature input 30 -not used 31 -Selection range 32 -not used connector for multifunction display, 32-pin, grey 1 -Switch menu guide (menu) 2 -Switch menu guide (out A) 3 -Switch menu guide (out 4 -Switch menu guide (Enter) 5 -CAN high speed Display (high +) 6 -CAN high speed Display (low -) 7 -CAN high speed Display (screen) 8 -Door contact, passenger side 9 -Door contact, rear right 10 -Door contact, rear left 11 -Enable 12 -Clock 13 -Data 14 -Brake light 15 -Washer fluid level 16 -Tail lights/dipped beams 17 -On-board computer, left 18 -On-board computer, right 19 -On-board computer reset 20 -not used 21 -not used 22 -not used 23 -Key branch 1 Navigation system 24 -Key branch 2 Navigation system 25 -Key branch Telematics 26 -not used 27 -not used 28 -not used 29 -not used 30 -not used 31 -not used 32 -not used
landryn86 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2011 [br]Dopisany: 21 Grudzień 2011, 21:43_________________________________________________Podłączyłem kable zgodnie ze wskazówkami ale teraz mam coś takiego że klimatronik mi słabo świeci, tzn. włączam zapłon i przez 2 sekundy jest OK po czym podświetlenie się zmniejsza i cyferki są ledwo widoczne. Jak uruchamiam kanały na klimatroniku to podśwetlenie wraca do normy, a jak wracam do ustawienia temperatury to znowu słabo świeci. Normalne to?
sopel_prusa Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 wątpię aby to było normalne, a powiedzcie mi panowie od czego są przewody nr 5 i 6 w kostce manetek od sterowania fisem, przewód brązowy i brązowo-czarny.
landryn86 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2011 wątpię aby to było normalne, a powiedzcie mi panowie od czego są przewody nr 5 i 6 w kostce manetek od sterowania fisem, przewód brązowy i brązowo-czarny. tego Ci nie powiem bo nie mam manetki. Jeszcze taka sprawa: co to jest CAT? jest tak opisany kabel 10 kostki niebieskiej 26pinowej. Podpinać go gdzieś? P.S. Ten klimatronik świeci z taką samą intensywnością jak przyciski od niego. Może jest jakaś funkcja ściemniania/rozjaśniania?
spawacz1 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 jest taka funkcja, w zegarach z pełnym fisem na pewno w starszych nie mam pojęcia lewe pokrętło patrząc od przodu kręcąc w prawo rozjaśniasz kręcąc w lewo ściemniasz wszystkie włączniki na desce łącznie z klimatronikiem jak wyciągasz do siebie ustawienie zegarka
landryn86 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2011 jest taka funkcja, w zegarach z pełnym fisem na pewno w starszych nie mam pojęcia lewe pokrętło patrząc od przodu kręcąc w prawo rozjaśniasz kręcąc w lewo ściemniasz wszystkie włączniki na desce łącznie z klimatronikiem jak wyciągasz do siebie ustawienie zegarka Sprawdzałem i u mnie to nie działa, musi być inna przyczyna...
sopel_prusa Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 w starszych zegarach masz regulacje jasności pokrętłem w nowszych jest automatyczne ustawianie jasności, a cat nie jestem pewien czy to nie jest kontrola spalin
landryn86 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2011 Okazało się, że problem z klimatronikiem spowodowany był podłączeniem kabla z punktu 5. Jak go odłączyłem to podświetlenie wróciło do normy :>
Roberto90 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Kolego czy na tych starych zegarach pokazywało Ci spalanie? Prosze o odp... Mam takie same i nie wyświetla mi sie nic na tych cienkich paseczkach wyświetlacza i zastanawiam sie czy we wszystkich modelach to dziala i czy mozna to naprawic???
landryn86 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2012 Kolego czy na tych starych zegarach pokazywało Ci spalanie? Prosze o odp... absolutnie nie te cienkie paski to: - dolny wyświetla temperaturę i ile masz tam zamocowany ten wyświetlacz (są liczniki co mają tam tylko zaślepkę) oraz musisz mieć tam poprowadzoną instalację od termometru - górny wyświetla aktualnie wrzucony bieg, ale tylko gdy masz tam wyświetlacz a nie zaślepkę oraz trzeba mieć automatyczną skrzynkę biegów orz wszystko podłączone jak trzeba Jak to sprawdzić? wyświetlacz jest czarny i różni się od reszty "tła" zegarów, zaślepki są "szare" w bardzo zbliżonym kolorze do "tła"(obudowy) ewentualniie możesz wyjąć zegary i sprawdzić czy siedzi tam wyświetlacz ewentualnie porównaj sobie te paski u moim liczniku i swoim
Roberto90 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Mógłbyś wstawi zdjęcie dla porównania?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się