Sqizzy Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Witam was, mam problem z autem ojca. Po kupnie auta w zeszłym roku robiony był rozrząd i między innymi termostat. Samochód nie łapał 90C nawet w trasie. Wczoraj staremu znów mechanior wymienił termostat i nadal jest to samo, a może nawet gorzej. Temperatura idzie do 70C i koniec. W samochodzie jest ciepło. Zastanawiam się czy problem nie tkwi w czujniku temperatury cieczy. Jak sądzicie czy w tym może być problem? Jak go sprawdzić i gdzie od się znajduje w silniku 1Z, bo podobno są dwa czujniki temperatury.
czucz Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Cześć, termostat oryginał czy zamiennik? Ile pokazuje na klimatroniku?
Sqizzy Opublikowano 20 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2011 Cześć, termostat oryginał czy zamiennik? Ile pokazuje na klimatroniku? Panie na jakim klimatroniku w B4 Wahler bodajże.
czucz Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 W b4 były klimatroniki. Niestety Wahler może być też trefny, warto zainwestować chyba w oryginał...
Armi Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Zanim się go kupi można sprawdzić stary. Termostat wrzucić garnka z wodą, wodę zagotować i sprawdzić czy (a najlepiej w jakiej temperaturze) się otwiera. Bardzo łatwy sposób.
Sqizzy Opublikowano 20 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2011 Pany termostat wymieniono na nowy. Starego nie mam. Gdzie znajduje się czujnik odpowiedzialny za podanie temperatury na wskaźnik na zegarach?
vauxhall95 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 w b4 szwankowaly wskaznik temp.Wejdz w vaga i sprawdz jaka temp w ecu
Sqizzy Opublikowano 20 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2011 tak trzeba będzie zrobić, tylko że aktualnie mam mały problem z połączeniem się laptop-samochód [br]Dopisany: 20 Grudzień 2011, 19:24_________________________________________________Tylko napiszcie gdzie ten czujnik się znajduje
vauxhall95 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Z tego co kojarze to czujniki sa obok siebie w kroccu w glowicy do ktorego dochodzi gorny waz chlodnicy.
kamilg.86.86 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 jak dobrze pamiętam to czujniki są na plastikowym krućcu wychodzącym z głowicy ten koloru niebieskiego jest do sterownika a drugi na wskaźniki (koloru nie pamiętam) i jest on chyba z tyłu głowicy przy grodzi
cowboy1 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Podstawa to dobry termostat oryginał z oringiem koszt okolo 100zl.,jak to nie pomoze to wymiana czujnika temp...
paweu1 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Termostat jest w porządku, winny jest stabilizator w zegarach, przez niego wskazówka nie wstaje http://www.audi80.pl/b4-80-all-regulator-napiecia-w-liczniku-vt3534.htm na początek wyciągnij zegary w spróbuj poprawić luty, i połączenie jego metalowej części z podstawą, u ojca w 80 pomogło http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1446466.html
A4-Tomek Opublikowano 24 Grudnia 2011 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Termostat jest w porządku, winny jest stabilizator w zegarach, przez niego wskazówka nie wstaje http://www.audi80.pl/b4-80-all-regulator-napiecia-w-liczniku-vt3534.htm na początek wyciągnij zegary w spróbuj poprawić luty, i połączenie jego metalowej części z podstawą, u ojca w 80 pomogło http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1446466.html a coś takiego pomogło by na błędne wskazania temp (wskazówka wychodząca poza skalę)? Wg. vaga na ciepłym silniku odchyłka między oba czujnikami 0.3 C. Na zimnym jeden pokazuje temp. otoczenia a drugi cały czas 50 C Podsumowując po odpaleniu 90 C na blacie po rozgrzaniu za 180 C a termostat i czujnik dobry bo jak napisałem wyżej wskazaniu na vagu są jak nalezy ale wyłącznie na ciepłym silniku bo na zimnym odchyłka jest straszna. Może ułatwi sprawę że jak wymieniałem żarówki w zegarach to gmerałem tam i mogłem naruszyć wskaźnik temp u podstawy?
paweu1 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Jest ok, na zimnym silniku czujnik na deskę pokazuje 50 C, tym się nie przejmuj, Wyciągnij zegary i poruszaj tym stabilizatorem żeby poprawić połączenie z masą, jak nie pomoże to pozostaje wymiana
A4-Tomek Opublikowano 28 Grudnia 2011 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Jest ok, na zimnym silniku czujnik na deskę pokazuje 50 C, tym się nie przejmuj, Wyciągnij zegary i poruszaj tym stabilizatorem żeby poprawić połączenie z masą, jak nie pomoże to pozostaje wymiana jeśli na zimnym jest to normalne to ok w takim razie rozbiorę zegary i obejrzę co tam popsułem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się