enjoypoznan Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Witam! Mam taki problem mianowicie są wyczuwalne drgania tylko na piątym biegu przy równej jeździe lub przy przyspieszaniu. Jak wezmę nogę z gazu to drgania znikają. Jest to wyczuwalne tylko na tym jednym biegu. Są znacznie mniej wyczuwalne po przekroczeniu 160km/h. Od czego zacząć poszukiwania? Ktoś spotkał się z podobnymi objawami? Pozdrawiam
pablo_ua4 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 kolego a jak jedziesz na 4 tak 120-130 to jest ok??
enjoypoznan Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2011 Na 4 nie czuć prawie żadnych drgań. Może baardzo minimalnie. Od 5 biegu zaczyna się "masaż". Po puszczeniu gazu drgania znikają.
Gniady Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Witam! Mam taki problem mianowicie są wyczuwalne drgania tylko na piątym biegu przy równej jeździe lub przy przyspieszaniu. Jak wezmę nogę z gazu to drgania znikają. Jest to wyczuwalne tylko na tym jednym biegu. Są znacznie mniej wyczuwalne po przekroczeniu 160km/h. Od czego zacząć poszukiwania? Ktoś spotkał się z podobnymi objawami? Pozdrawiam Od dwumasy.
pablo_ua4 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 sprawdz sobie na luzie jak bedziesz stał czy ci cos stuka delikatnie jak bedzie stukac to wcisnij sprzegło i słuchaj czy dalej bedzie stukac jak nie tzn ze dwumas siada powoli. A np sprawdzałes wywazenie kół?? bo czasami to tez tak jest ze w przedziale jakiś predkości masz masazyk
enjoypoznan Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2011 Żadnych niepokojących stuków nie słyszę ani na luzie ani jak go przegazuje. Koła wyważone. Zresztą tak jak pisałem-> Jak wezmę nogę z gazu to drgania znikają. Jest to wyczuwalne tylko na tym jednym biegu. Są znacznie mniej wyczuwalne po przekroczeniu 160km/h Przypomniałem sobie jeszcze że czasami trochę topornie wchodzi 1 bieg. Jeżeli sprawdzę poduszki pod silnikiem i skrzynią i będzie ok to chyba czeka mnie spory wydatek na DM. Przy okazji zapytam Was. Ile może skasować mechanior za wymianę kompletnego sprzęgła z dwumasą?
pablo_ua4 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 sama robota kolego 400zł około + części oczywiscie. ale moze uda sie ze bedzie to moze jakos poduszka albo inna pier**la
enjoypoznan Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2011 Oby tak było jak piszesz. Bo na typowe objawy dwumasy to nie wygląda...
pablo_ua4 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 daj znac co tam wyszło jak sie doszukasz
enjoypoznan Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2011 Ok. Póki co dzięki za info.
dena5 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Kolego jak zmieniałeś opony to może kupiłeś po prostu ząbkowane. Mój kolega miał taki problem ze powyżej 120 km/h zaczynało trzepać całą budą a po przekroczeniu pewnej prędkości drgania całkowicie zanikały. Dodam również że nie były odczuwalne także do 120 km/h.
enjoypoznan Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opony są na bank dobre. Wystarczy że zdejmę nogę z gazu i drgania znikają obojętnie z jaka prędkością bym nie jechał.
pablo_ua4 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 a jaki wogóle masz przebieg w autku??
Sylwo Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 ja obstawiam przeguby, sprawdź wewnętrzne w focusie miałem rozwalony wewnętrzny prawy przegub (dłuższa półoś) - krzyżak rozwalił kielich i objawem było dokładnie to co piszesz, drgania od 130 km/h w górę. jak zdejmowałem noge z gazu - robił się spokój.
enjoypoznan Opublikowano 23 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2011 Dzięki wielkie za sugestie. Przypomniałem sobie że parę razy na mocno skręconych kołach miałem jakby lekki trzask. Ale nie zawsze tak jest. Czyli opcja z przegubami może być jak najbardziej realna. Na pewno dam znać co wyszło.
Grzesiekkbc Opublikowano 24 Grudnia 2011 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Koledzy a jak sprawdzić te przeguby wewnętrzne? Trzeba je wyjąć czy z kanału jakoś idzie to zobaczyć?
wojtek123 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Opublikowano 24 Grudnia 2011 a u mnie na 3 biegu jak dochodzi do 70k/h to sychac delikatne chrobotanie jak by bieg chcial wyskoczyc jak przytrzymam lewarek delikatnie to nic nie chrobocze co to moze byc
enjoypoznan Opublikowano 7 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2012 Sylwo Miałeś rację. Prawy przegub do wymiany. Teraz śmiga aż miło. Dzięki za podpowiedz. Grzesiekkbc Z kanału wszystko wyczujesz.
pralinen Opublikowano 26 Marca 2012 Opublikowano 26 Marca 2012 a u mnie na 3 biegu jak dochodzi do 70k/h to sychac delikatne chrobotanie jak by bieg chcial wyskoczyc jak przytrzymam lewarek delikatnie to nic nie chrobocze co to moze byc Witam,Odgrzebalem temat bo nie chcialem zakladac nowego a mam to samo,czy ktos wie jaka jest przyczyna bo szukam odpowiedzi ale chyba jej nie ma albo slabo szukam z gory dzieki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się