Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Drży tylko na 5-tym biegu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Mam taki problem mianowicie są wyczuwalne drgania tylko na piątym biegu przy równej jeździe lub przy przyspieszaniu. Jak wezmę nogę z gazu to drgania znikają. Jest to wyczuwalne tylko na tym jednym biegu.

Są znacznie mniej wyczuwalne po przekroczeniu 160km/h.

Od czego zacząć poszukiwania? Ktoś spotkał się z podobnymi objawami? :hi:

Pozdrawiam

Opublikowano

kolego a jak jedziesz na 4 tak 120-130 to jest ok??

Opublikowano

Witam!

Mam taki problem mianowicie są wyczuwalne drgania tylko na piątym biegu przy równej jeździe lub przy przyspieszaniu. Jak wezmę nogę z gazu to drgania znikają. Jest to wyczuwalne tylko na tym jednym biegu.

Są znacznie mniej wyczuwalne po przekroczeniu 160km/h.

Od czego zacząć poszukiwania? Ktoś spotkał się z podobnymi objawami? :hi:

Pozdrawiam

Od dwumasy.
Opublikowano

sprawdz sobie na luzie jak bedziesz stał czy ci cos stuka delikatnie jak bedzie stukac to wcisnij sprzegło i słuchaj czy dalej bedzie stukac jak nie tzn ze dwumas siada powoli.

A np sprawdzałes wywazenie kół?? bo czasami to tez tak jest ze w przedziale jakiś predkości masz masazyk

Opublikowano

Żadnych niepokojących stuków nie słyszę ani na luzie ani jak go przegazuje. Koła wyważone. Zresztą tak jak pisałem-> Jak wezmę nogę z gazu to drgania znikają. Jest to wyczuwalne tylko na tym jednym biegu.

Są znacznie mniej wyczuwalne po przekroczeniu 160km/h

Przypomniałem sobie jeszcze że czasami trochę topornie wchodzi 1 bieg.

Jeżeli sprawdzę poduszki pod silnikiem i skrzynią i będzie ok to chyba czeka mnie spory wydatek na DM. :(

Przy okazji zapytam Was. Ile może skasować mechanior za wymianę kompletnego sprzęgła z dwumasą?

Opublikowano

sama robota kolego 400zł około + części oczywiscie. ale moze uda sie ze bedzie to moze jakos poduszka albo inna pier**la :good:

Opublikowano

daj znac co tam wyszło jak sie doszukasz :hi:

Opublikowano

Kolego jak zmieniałeś opony to może kupiłeś po prostu ząbkowane. Mój kolega miał taki problem ze powyżej 120 km/h zaczynało trzepać całą budą a po przekroczeniu pewnej prędkości drgania całkowicie zanikały. Dodam również że nie były odczuwalne także do 120 km/h.

Opublikowano

a jaki wogóle masz przebieg w autku??

Opublikowano

ja obstawiam przeguby, sprawdź wewnętrzne

w focusie miałem rozwalony wewnętrzny prawy przegub (dłuższa półoś) - krzyżak rozwalił kielich i objawem było dokładnie to co piszesz, drgania od 130 km/h w górę. jak zdejmowałem noge z gazu - robił się spokój.

Opublikowano

Dzięki wielkie za sugestie. Przypomniałem sobie że parę razy na mocno skręconych kołach miałem jakby lekki trzask. Ale nie zawsze tak jest. Czyli opcja z przegubami może być jak najbardziej realna.

Na pewno dam znać co wyszło. :hi:

Opublikowano

a u mnie na 3 biegu jak dochodzi do 70k/h to sychac delikatne chrobotanie jak by bieg chcial wyskoczyc jak przytrzymam lewarek delikatnie to nic nie chrobocze co to moze byc :mysli:

Opublikowano
a u mnie na 3 biegu jak dochodzi do 70k/h to sychac delikatne chrobotanie jak by bieg chcial wyskoczyc jak przytrzymam lewarek delikatnie to nic nie chrobocze co to moze byc :mysli:

Witam,Odgrzebalem temat bo nie chcialem zakladac nowego a mam to samo,czy ktos wie jaka jest przyczyna bo szukam odpowiedzi ale chyba jej nie ma albo slabo szukam z gory dzieki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...