pawel_w Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Witam Kilka dni temu silnik w mojej A4 1,9 AWX zaczął mulić. nie czują w ogóle włączającego się turbo. Poczytałem trochę na forum i zajrzałem najpierw w kierunków zaworów N75 i N18. Szukałem N75 a chyba w końcu trafilem na N18(nie jasna a ciemna obudowa obok od góry) (dwa wyloty z dołu skierowane w tą samą stronę - jeden do EGR a pod nim do łącznika i co tu ciekawe - króciec po przeciwnej stronie-tej samej co wtyczka z nałożonym wężykiem który się kończy i...wisiał w powietrzu-całkiem niedawno panowie wymieniali przedni zderzak (biedne zwierzątko ;( ) )wyjąłem zaworek, przeczyściłem - zgodnie z instrukcją kolegi z forum. Wiec to mógłbym upatrywac za przyczynę ale na ile udało mi się zaglądać..to nie było do czego to podpiąć co do zaworu N75 - wnioskuje bo podłaczony do gruchy turbo a drugi to ma tylko dwa wejscia obok siebie tylko (nie jak w N18 trzy) dziś w końcu chwila wolnego- próba logów - proszę o wyrozumiałość, pierwszy raz robiłem a do tego w górach ślisko i często esp na wyświetlaczu;) błąd wyświetlający się : 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - proszę o analizę logów a co do połączeń to nie mogłem znaleźć schematu dla AWX Próba stateczna Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66538.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66539.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66540.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66541.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66542.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66543.html Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66544.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66545.html Basic Settings (vag 402 – wyskakuje error przy grupie 000) Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66546.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66547.html Dymaniczne Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66548.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66549.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66550.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66551.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66552.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66553.html
vauxhall95 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 logi nic nie daja bo wpadaly w poslizg wiec o kant d*py potluc.Blad oznacza przeladowanie(na 99,9 turbo bedzie do czyszczenia),no ale to potrzeba logow zrob przynajmniej 003.010.011 na 3 lub 4 zeby sie nie slizgal.
pawel_w Opublikowano 23 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2011 OK powtórzę. jednak dziwne że obroty idą do 3-3,5 a muł dalej mułem - to też może wina zabrudzonego turbo? a co myślisz o kawału przewodu co w powietrzu wisi od N18 - może schemat dostępny do podglądnięcia ?[br]Dopisany: 22 Grudzień 2011, 19:12_________________________________________________dzisiejsze logi, już nie ślizgało na drodze ale za to ślizg całkowity silnika..od muła po amen.. Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66594.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66595.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66596.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66597.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66598.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66599.html prośba o ocenę
vauxhall95 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 znow sie slizga jak nie kola to sprzeglo masz zajechane.Bo obroty od razu wskakuja na blisko 5 tysiecy obrotow
zibizab Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 znow sie slizga jak nie kola to sprzeglo masz zajechane.Bo obroty od razu wskakuja na blisko 5 tysiecy obrotow E tam robił napewno wszystkie logi naraz.
ROBERT Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 ... a co myślisz o kawału przewodu co w powietrzu wisi od N18 - może schemat dostępny do podglądnięcia ? http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_tdi_schemat_polaczen_wezy_podcisnienia_dla_silnikow_avb_awx_avf-t62206.0.html
grejf Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Log BS 011 Do poprawy, ma sie cyklicznie zmieniac polozenie sztangi T. Co do T, troszkę widać same wysterowanie ze jest do d... Efekt wiszącego króćca N18.
vauxhall95 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 panowie tutaj nie ma co rozpaczac w 2 sekundy nie ma awx ktory od 1500 do 4800 by sie rozpedzil na 3 biegu.Albo sie slizgaja kola,albo sprzeglo.Jak zrobisz logi bez poslizgu/wymienisz sprzeglo bedziemy szukac wiecej.
pawel_w Opublikowano 23 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2011 dzięki...sprzęgło padło, po swiętach wymiana i dopiero log na turbo
zibizab Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 panowie tutaj nie ma co rozpaczac w 2 sekundy nie ma awx ktory od 1500 do 4800 by sie rozpedzil na 3 biegu.Albo sie slizgaja kola,albo sprzeglo.Jak zrobisz logi bez poslizgu/wymienisz sprzeglo bedziemy szukac wiecej. Nie no jestem pod wrażeniem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się