Jump to content
IGNORED

[B5 AFN] Prosze o analize logów/ nowe logi


Kowi87

Recommended Posts

Pacjent Audi A4 96r AFN(seria) po wymianie przepływki. Problem, jedzie 150max i dalej niechce, taki błąd 0575 Intake Manifold Pressure

Logi nie kompletne, bateria padła w czasie logowania :wallbash:

Logi statyczne i BS

000 http://vaglog.rtnet.pl/kowalu789115_66735.html

001 http://vaglog.rtnet.pl/kowalu789115_66736.html

003 http://vaglog.rtnet.pl/kowalu789115_66737.html

007 http://vaglog.rtnet.pl/kowalu789115_66738.html

008 http://vaglog.rtnet.pl/kowalu789115_66739.html

010 http://vaglog.rtnet.pl/kowalu789115_66740.html

011 http://vaglog.rtnet.pl/kowalu789115_66741.html + dynamiczne

013 http://vaglog.rtnet.pl/kowalu789115_66742.html

023 http://vaglog.rtnet.pl/kowalu789115_66743.html

Przepływka wymieniona na nową Piersburg, dynamiczne zrobimy po świetach, rzuczcie okiem na te statyczne, moze cos wyjdzie :notworthy:

Link to comment
Share on other sites

Termostat do wymiany i do ustawienia kat wtrysku.Dawka na nastawniku ok,wiec generalnie auto powinno jechac jak ma nowa przeplywke a doladowanie jest ok.Chyba ze slaby motor to nie wycisnie.

Link to comment
Share on other sites

doladowanie jest ok.

Nie jest OK bo uzyskuje zadane ciśnienie doładowania dopiero przy 2500 obrotów. Przepływki oczywiście na podstawie logów statycznych nie da się zdiagnozować. Poczekamy zatem na dynamiczne. Chyba Twój sterownik nie obsługuje trybu BS.

Link to comment
Share on other sites

Oj tam wstaje ciut pozniej nie jest to przyczyna ze vmax 150,bo jak trzyma gaz do oporu jakis czas to doladowanie dojdzie do swojego.

021CE nie obsluguje 011BS.

Link to comment
Share on other sites

z logów BS zrobiłem tylko 3 grupy w tym jedna sie nie zapisała bo komp sie wyłaczył, 11ki BS nie robilem, niebawem zrobimy komplet dynamicznych

Link to comment
Share on other sites

Oj tam wstaje ciut pozniej nie jest to przyczyna ze vmax 150,bo jak trzyma gaz do oporu jakis czas to doladowanie dojdzie do swojego.

021CE nie obsluguje 011BS.

a ktores msa obsluguje ?

Link to comment
Share on other sites

nie jest to przyczyna ze vmax 150

tyle też wiem ale co mam napisać o przyczynie skoro pomiaru z przepływki nie ma.

Link to comment
Share on other sites

Patryk a ty kiedyś nie miałęś takiego samego problemu odnośnie prędkości coś kojarzę

Link to comment
Share on other sites

mialem mialem 160-170 max i nie chcial wiecej ale to na 18 bylo.Na 16 190max a pozniej sie jakos naprawilo wszystko i teraz 200 bez problemu na serii wiecej nie probowalem.Po sofcie wskazowka wychodzila ponad 220.

Ale u mnie to wina paliwa raczej

Link to comment
Share on other sites

zrób 001 na zgaszonym silniku, drugiego 011d z podmienionym N75

przepływka jest cacy, prócz termostatu dobrze było by wymienić też płyn bo pewnie ten co jest zrobił się bardzo mętny

ustaw kąt wtrysku i wymień filtr powietrza i paliwa jak stare

Link to comment
Share on other sites

Tyle samo można powiedzieć - w 011 = od 2000 do 2200 i od 2700 do 3000 idzie poniżej wartości wymaganej czyli jednym słowem przycina się. Potem idzie OK.

Link to comment
Share on other sites

Jak ma byc mod... to wyczyscilbym sprezarke i zmienil termostat.

Jak dorzucisz koksu slabosc zawalonych kierownic jeszcze się powiekszy.

Link to comment
Share on other sites

podepne sie do tematu, mam identyczny problem, wyskakuje mi również ten bład 00575 z ciśnieniem w kolektorze, z tym że mi silnik łapie notlaufa w przedziale 100km/h-120km/h.

W takim razie jak mam zrobic dynamiczne logi na trójce do 4500rpm, skoro on mi wpada w tryb awaryjny już średnio przy 110km/h?

Link to comment
Share on other sites

003,010,011 i od 1500 do 4200.Jak zlapie awaryjny gasisz i robisz kolejny log

Link to comment
Share on other sites

aha okej :good:[br]Dopisany: 30 Styczeń 2012, 12:29_________________________________________________Zeby nie zakladac specjalnie nowego tematu, wkleje logi tutaj (pierwszy raz robilem, troche za szybko stop naciskalem, jesli trzeba bedzie poprawke to sie zrobi):

Log (0 - 010)

Log (1 - 011)

Log (2 - 003)

Oczywiscie jak na złość, podczas robienia logów nie wpadł ani razu w tryb awaryjny.

Czym moze byc spowodowane tak wysokie cisinenie w kolektorze?

z gory dzieki za odpowiedzi :good:

Link to comment
Share on other sites

zaloz swoj temat bo sie bałagan robi

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...