Kowi87 162 Posted December 25, 2011 Share Posted December 25, 2011 Pacjent Audi A4 96r AFN(seria) po wymianie przepływki. Problem, jedzie 150max i dalej niechce, taki błąd 0575 Intake Manifold Pressure Logi nie kompletne, bateria padła w czasie logowania Logi statyczne i BS 000 http://vaglog.rtnet.pl/kowalu789115_66735.html 001 http://vaglog.rtnet.pl/kowalu789115_66736.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/kowalu789115_66737.html 007 http://vaglog.rtnet.pl/kowalu789115_66738.html 008 http://vaglog.rtnet.pl/kowalu789115_66739.html 010 http://vaglog.rtnet.pl/kowalu789115_66740.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/kowalu789115_66741.html + dynamiczne 013 http://vaglog.rtnet.pl/kowalu789115_66742.html 023 http://vaglog.rtnet.pl/kowalu789115_66743.html Przepływka wymieniona na nową Piersburg, dynamiczne zrobimy po świetach, rzuczcie okiem na te statyczne, moze cos wyjdzie Link to comment Share on other sites More sharing options...
vauxhall95 1 Posted December 25, 2011 Share Posted December 25, 2011 Termostat do wymiany i do ustawienia kat wtrysku.Dawka na nastawniku ok,wiec generalnie auto powinno jechac jak ma nowa przeplywke a doladowanie jest ok.Chyba ze slaby motor to nie wycisnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sztomel 6 Posted December 26, 2011 Share Posted December 26, 2011 doladowanie jest ok. Nie jest OK bo uzyskuje zadane ciśnienie doładowania dopiero przy 2500 obrotów. Przepływki oczywiście na podstawie logów statycznych nie da się zdiagnozować. Poczekamy zatem na dynamiczne. Chyba Twój sterownik nie obsługuje trybu BS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vauxhall95 1 Posted December 26, 2011 Share Posted December 26, 2011 Oj tam wstaje ciut pozniej nie jest to przyczyna ze vmax 150,bo jak trzyma gaz do oporu jakis czas to doladowanie dojdzie do swojego. 021CE nie obsluguje 011BS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kowi87 162 Posted December 26, 2011 Author Share Posted December 26, 2011 z logów BS zrobiłem tylko 3 grupy w tym jedna sie nie zapisała bo komp sie wyłaczył, 11ki BS nie robilem, niebawem zrobimy komplet dynamicznych Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukjar7 0 Posted December 26, 2011 Share Posted December 26, 2011 Oj tam wstaje ciut pozniej nie jest to przyczyna ze vmax 150,bo jak trzyma gaz do oporu jakis czas to doladowanie dojdzie do swojego. 021CE nie obsluguje 011BS. a ktores msa obsluguje ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sztomel 6 Posted December 26, 2011 Share Posted December 26, 2011 nie jest to przyczyna ze vmax 150 tyle też wiem ale co mam napisać o przyczynie skoro pomiaru z przepływki nie ma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goldi 8 Posted December 26, 2011 Share Posted December 26, 2011 Patryk a ty kiedyś nie miałęś takiego samego problemu odnośnie prędkości coś kojarzę Link to comment Share on other sites More sharing options...
vauxhall95 1 Posted December 26, 2011 Share Posted December 26, 2011 mialem mialem 160-170 max i nie chcial wiecej ale to na 18 bylo.Na 16 190max a pozniej sie jakos naprawilo wszystko i teraz 200 bez problemu na serii wiecej nie probowalem.Po sofcie wskazowka wychodzila ponad 220. Ale u mnie to wina paliwa raczej Link to comment Share on other sites More sharing options...
ciahciah 3 Posted December 27, 2011 Share Posted December 27, 2011 zrób 001 na zgaszonym silniku, drugiego 011d z podmienionym N75 przepływka jest cacy, prócz termostatu dobrze było by wymienić też płyn bo pewnie ten co jest zrobił się bardzo mętny ustaw kąt wtrysku i wymień filtr powietrza i paliwa jak stare Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kowi87 162 Posted January 28, 2012 Author Share Posted January 28, 2012 Odgrzewam kotleta, nowe logi, niestety fiskuzz do dzisiaj nie wymienił termostatu wiec silnik ciagle niedogrzany temp spada bardzo szybko. Kąt wtrysku i dawka ustawione, przepływka zmieniona Dynamiczne 000 http://vaglog.rtnet.pl/kowalu789115_70278.html 2x 001 http://vaglog.rtnet.pl/kowalu789115_70279.html 2x 003 http://vaglog.rtnet.pl/kowalu789115_70280.html 008 http://vaglog.rtnet.pl/kowalu789115_70281.html 010 http://vaglog.rtnet.pl/kowalu789115_70282.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/kowalu789115_70283.html 013 http://vaglog.rtnet.pl/kowalu789115_70284.html Statyczne 000 http://vaglog.rtnet.pl/kowalu789115_70285.html 001 http://vaglog.rtnet.pl/kowalu789115_70286.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/kowalu789115_70287.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/kowalu789115_70288.html 007 http://vaglog.rtnet.pl/kowalu789115_70289.html 008 http://vaglog.rtnet.pl/kowalu789115_70290.html 010 http://vaglog.rtnet.pl/kowalu789115_70292.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/kowalu789115_70293.html BS 000 http://vaglog.rtnet.pl/kowalu789115_70294.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/kowalu789115_70295.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/kowalu789115_70296.html Według mnie to auto normalnie idzie, fiskuz myśli nad zrobieniem chipa, nada sie ta padaczka do tego Link to comment Share on other sites More sharing options...
vauxhall95 1 Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 generalnie poza skokami doladowania chodzi ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sztomel 6 Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 Tyle samo można powiedzieć - w 011 = od 2000 do 2200 i od 2700 do 3000 idzie poniżej wartości wymaganej czyli jednym słowem przycina się. Potem idzie OK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiskuzz139 0 Posted January 29, 2012 Share Posted January 29, 2012 Przycina się tzn? czeka czyszczenie?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemik 2 Posted January 29, 2012 Share Posted January 29, 2012 Jak ma byc mod... to wyczyscilbym sprezarke i zmienil termostat. Jak dorzucisz koksu slabosc zawalonych kierownic jeszcze się powiekszy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
puzzel1 0 Posted January 30, 2012 Share Posted January 30, 2012 podepne sie do tematu, mam identyczny problem, wyskakuje mi również ten bład 00575 z ciśnieniem w kolektorze, z tym że mi silnik łapie notlaufa w przedziale 100km/h-120km/h. W takim razie jak mam zrobic dynamiczne logi na trójce do 4500rpm, skoro on mi wpada w tryb awaryjny już średnio przy 110km/h? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vauxhall95 1 Posted January 30, 2012 Share Posted January 30, 2012 003,010,011 i od 1500 do 4200.Jak zlapie awaryjny gasisz i robisz kolejny log Link to comment Share on other sites More sharing options...
puzzel1 0 Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 aha okej [br]Dopisany: 30 Styczeń 2012, 12:29_________________________________________________Zeby nie zakladac specjalnie nowego tematu, wkleje logi tutaj (pierwszy raz robilem, troche za szybko stop naciskalem, jesli trzeba bedzie poprawke to sie zrobi): Log (0 - 010) Log (1 - 011) Log (2 - 003) Oczywiscie jak na złość, podczas robienia logów nie wpadł ani razu w tryb awaryjny. Czym moze byc spowodowane tak wysokie cisinenie w kolektorze? z gory dzieki za odpowiedzi Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemik 2 Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 zaloz swoj temat bo sie bałagan robi Link to comment Share on other sites More sharing options...
puzzel1 0 Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 spoko Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now