Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów w AFN


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie i panie proszę o analiże mojego AFN-a. Przepraszam za moje logi - pierwszy raz robiłem.

(myślę że to przepływka ale niech wypowiedzą się fachowcy)

Z góry dzięki.

Group A: '003

Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle

TIME 861-945 240-340 240-340 4-84

STAMP /min mg/str mg/str %

0 1533 850 1080 4,8

0,58 1617 850 1275 4,8

1,2 1764 850 1275 4,8

1,81 1869 850 1275 4,8

2,43 1995 850 1275 4,8

3,04 2100 850 1275 4,8

3,66 2205 850 1275 4,8

4,28 2331 850 1275 4,8

4,9 2436 850 1275 4,8

5,52 2541 850 1275 4,8

6,1 2667 850 1275 4,8

6,72 2751 850 1275 4,8

7,33 2856 850 1255 4,8

7,95 2961 850 1275 4,8

8,56 3066 850 1235 4,8

9,18 3171 850 1215 4,8

9,79 3255 850 1205 4,8

10,41 3360 850 1170 4,8

11,03 3444 850 1150 4,8

11,62 3549 850 1130 4,8

12,24 3633 850 1120 4,8

12,85 3717 850 1080 4,8

13,47 3801 850 1080 4,8

14,08 3864 850 1070 4,8

14,7 3948 850 1055 4,8

15,31 4032 850 1040 4,8

15,93 4095 850 1020 4,8

16,54 4158 850 1010 4,8

17,16 4221 850 995 4,8

17,78 4347 850 970 4,8

18,37 4347 850 970 4,8

18,99 4410 850 930 4,8

19,6 4431 850 930 4,8

20,22 4473 850 920 4,8

20,83 4494 850 910 4,8

21,45 4494 850 895 4,8

22,06 3696 850 730 4,8

22,68 2520 250 870 4,8

Group A: '008

Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty

TIME ? ? ?

STAMP /min mg/str mg/str mg/str

0,59 1743 29,6 40 42

1,2 1764 0,2 40 40

1,82 1596 0 39 38,2

2,43 1512 0 38,6 35,8

3,06 1470 0 38,2 36,8

3,68 1428 0 38 36,6

4,29 1386 0 37,8 36

4,91 1365 0 37,6 37,6

5,49 1323 0 37,4 36

6,11 1281 0 37,2 37,4

6,72 1239 0 37 35,8

7,34 1239 3,4 36,8 35,2

7,95 1218 8,6 36,6 35

8,57 1239 9,8 36,8 37,4

9,18 1260 8,8 37 38,8

9,81 1260 11,4 37 38,4

10,43 1302 14,6 37,2 38,8

11,01 1344 16 37,4 38,8

11,63 1407 40,2 37,8 39,6

12,24 1512 45,8 38,6 40

12,86 1617 45,6 39,2 40,8

13,47 1743 45,4 39,8 41,8

14,09 1869 45,2 40,8 42,4

14,7 1974 44 41 42,8

15,32 2142 44,6 41 43

15,93 2247 44,6 41 43

16,55 2373 44,6 41,2 43,4

17,17 2520 44,4 41,4 43,8

17,76 2625 44,2 41,2 44

18,38 2751 44,2 41,2 44

18,99 2856 44 41 43,6

19,61 2982 44 40,8 43

20,22 3087 43,8 40,6 43

20,84 3213 43,8 40,4 43

21,45 3318 43,6 40,4 42,6

22,07 3444 43,4 40 42,2

22,68 3528 42,4 39,8 41,8

23,3 3633 42,8 39,6 41,6

23,92 3738 42,6 39,6 41,4

24,54 3843 42,6 39 41,2

25,16 3927 43 38,4 41,2

25,77 4011 43 38,4 41

26,38 4095 42,8 38,4 40,6

27 4179 42,6 38,4 40,2

27,61 4263 42,4 37,8 40

28,23 4326 42,2 36 39,6

28,84 4389 42,2 34,2 39,2

29,46 4452 42 32,4 39

30,07 4494 42 31 38,8

30,67 4515 24,6 30 38,6

31,29 4326 0 35,8 33,4

31,91 2961 0 40,8 37,4

32,52 1974 0 41 40

Group A: '011

Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle

TIME ? ? Regulator valve?

STAMP /min mbar mbar %

0 1554 1764,6 1479 35,5

0,62 1659 1805,4 1693,2 46,2

1,23 1764 1856,4 1876,8 50,2

1,85 1869 1917,6 1978,8 54,2

2,46 1995 1948,2 1968,6 55,8

3,08 2121 1948,2 1978,8 56,6

3,69 2205 1948,2 1968,6 58,2

4,32 2310 1948,2 1938 58,6

4,93 2436 1948,2 1938 59,4

5,55 2541 1948,2 1958,4 60,2

6,16 2646 1948,2 1948,2 59,8

6,75 2751 1948,2 1917,6 59

7,37 2856 1948,2 1876,8 56,6

7,98 2961 1948,2 1938 58,2

8,6 3045 1948,2 1968,6 59,4

9,21 3150 1948,2 1978,8 61,4

9,83 3234 1948,2 1968,6 62,2

10,44 3339 1948,2 1958,4 62,6

11,07 3444 1948,2 1948,2 64,1

11,68 3528 1948,2 1958,4 65,3

12,27 3612 1948,2 1948,2 65,7

12,89 3675 1948,2 1917,6 64,5

13,5 3780 1948,2 1907,4 64,1

14,12 3843 1948,2 1938 64,9

14,73 3948 1948,2 1948,2 64,9

15,35 4011 1948,2 1938 64,5

15,96 4074 1938 1938 66,1

16,58 4158 1927,8 1927,8 65,7

17,19 4221 1917,6 1927,8 66,9

17,82 4263 1907,4 1917,6 68,1

18,43 4326 1876,8 1897,2 66,5

19,02 4389 1856,4 1856,4 65,3

19,64 4431 1846,2 1836 65,7

20,25 4452 1825,8 1805,4 65,7

20,87 4494 1815,6 1795,2 64,9

21,48 4515 1805,4 1795,2 64,1

22,1 4473 1203,6 1723,8 94,4

22,71 3339 1183,2 1346,4 44,6

[br]Dopisany: 22 Marzec 2008, 17:36 _________________________________________________Sorry to jest poprawny log 008 ten pierwszy jest nieudany.

Group A: '008

Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty

TIME ? ? ?

Marker STAMP /min mg/str mg/str mg/str

0 1638 44 39,4 41,2

0,61 1785 45,2 40,2 42

1,23 1911 45 41 42,6

1,85 2016 44,8 41 43

2,46 2163 44,8 41 43

3,08 2310 44,6 41 43

3,69 2415 44,4 41,2 43,6

4,32 2541 44,4 41,4 44

4,9 2646 44,2 41,2 44

5,52 2793 44,2 41 43,8

6,13 2898 44 41 43,4

6,75 3024 44 40,8 43

7,36 3108 43,8 40,6 43

7,98 3234 43,6 40,4 43

8,59 3339 43,6 40,2 42,6

9,21 3465 43,4 40 42,2

9,83 3549 43,4 39,8 41,8

10,44 3654 43,2 39,6 41,6

11,07 3759 43,2 39,4 41,4

11,65 3843 43 39 41,2

12,27 3948 43 38,4 41

12,88 4032 42,8 38,4 41

13,5 4116 42,8 38,4 40,6

14,11 4200 42,6 38,2 40,2

14,73 4284 42,4 37,2 39,8

15,34 4347 42,2 35,4 39,4

15,96 4431 42 33,2 39

16,58 4473 42 31,8 38,8

17,16 4494 42 30,8 38,6

17,78 4557 41,8 29,2 38,4

18,4 4578 41,8 28,2 38,2

19,02 3822 0 39 36,6

Opublikowano

Dzięki basket, ale ja cały czas czuje niedosyt na mmniejszych obrotach. Ta przepływka jest na 100 ok bo mechanior powiedział że charakterystyka jest przesunięta do przodu dość znacząco (opóżnione przyspieszenie).

Jak patrze na poprawne logi dla AFN-a umieszczone na forum to są dość duże różnice w logu 003 w porównaniu z moimi między teoretyczną a rzeczywistą wartością masy powietrza pobranego.

Pozostałe logi mogę zrobić dopiero po świętach.

Opublikowano

Przepływka jest ok, turbo też ładnie pompuje. A jakie wogóle masz problemy z autem bo tu wszystko wygląda na ok.

Opublikowano

Tak jak pisałem mam wrażenie że powinien szybciej wchodzić na obroty. Nie wiem może jestem przewrażliwiony.

Ale jechałem niedawno audi z silnikiem 90km i tam jak dobrze mu przyłożyłem to wciskało w siedzenie na 2 biegu u mnie przy 110 km nie wciska.

Opublikowano

Dzięki basket, ale ja cały czas czuje niedosyt na mmniejszych obrotach. Ta przepływka jest na 100 ok bo mechanior powiedział że charakterystyka jest przesunięta do przodu dość znacząco (opóżnione przyspieszenie).

Jak patrze na poprawne logi dla AFN-a umieszczone na forum to są dość duże różnice w logu 003 w porównaniu z moimi między teoretyczną a rzeczywistą wartością masy powietrza pobranego.

Pozostałe logi mogę zrobić dopiero po świętach.

Twoja przepływka mierzy perfekcyjnie - jak nowa.

Im wyższa różnica in plus tym wieksza dawka paliwka popłynie do cylindrów - u Ciebie jest ok.

Problemów szukałbym gdzie indziej, dlatego poprosiłem o kolejne logi.

Opublikowano

moim zdaniem logi, które pokazałeś są spoko, ale przyspieszenie około 4-7 s w stosunku do moich logów

za małe (chyba, że robiłeś na 4 biegu :) )

a u mnie z tego co się sam zorientowałem po przeczytaniu forum (nikt nie miał ochoty zdiagnozować bo były małe odchyły od normy, ale to nieważne) nie domaga przepływka

Opublikowano

logi wygladaja w porzadku ... ale zeby miec pewnosc zrobpelna diagnoze [statyczne/dynamiczne/BS]

Opublikowano

Chciałbym się podpiąć, właśnie zrobiłem logi statyczne, nie mam drugiej osoby aby zrobić dynamiczne ale szukam kogoś odpowiedniego, będę bardzo wdzięczny za ich analizę i wskazówki co dalej...

000 7074daeb78431651m.jpg

001 29e40d1e1efced9am.jpg

003 f2fa0f0500fed557m.jpg

004 59990835b9e6f2d8m.jpg

007 ee29cb9d1024aa7em.jpg

013 08a988aa9bf128f7m.jpg

Basic Settings

000 a0740eadbbfd9b46m.jpg

003 7d5dfa83a6f75a5bm.jpg

004 93938e00d1d308c2m.jpg

czekam na opinie, pozdrawiam klubowiczów

Opublikowano

zrob jeszcze raz ... ale jak furmanka bedzie miala rowno 90 stopni ....

chyba ze nie daje rady wtedy termostat do wymiany ... i po wymianie zrobic ponownie logi ....

[widac ze czesc zrobiona przy silniku dopiero sie nagrzewajacym [np.000BS] ,czesc prawie po nagrzazniu 007 ]

- a prawdopodobnie bedzie [kat statyczny do poprawy]

-moze delikatnie dawke startowa zwiekszyc

ale podkreslam to dopiero po doprowadzeniu terminki silnika do porzadku ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...