Kowi87 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 A co modzisz konkretnie? Bo walek na seryjnym paliwku za wiele nie da Wyslane moim casio
tomasz102 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Na razie myślę najpierw o turbosprężarce. Baza to AFN + chip. Aktualnie dmucha 1,2 bara na standardowej sprężarce. Do tego za jakiś czas zmieniłbym wtryski na 216 i wtedy pojechałbym na korektę. Ile KM pokaże to już hamownia zweryfikuje całą resztę. Później fmic żeby w ciepłe dni moc była unormowana. Licznikowo prawie 270 k km. Realnie może być 400 k km. Dlatego nie chce też za bardzo w koszty iść z dalszymi zmianami.
strus90 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Daruj sobie hybryde, seryjna turbina bedzie zywotniejsza, a jest w czym przebierac. Np. AWX lub CAHA, wszystko wieksze raczej odpada jak nie planujesz isc w grube moce
grzegorzmen Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Daruj sobie hybryde, seryjna turbina bedzie zywotniejsza, a jest w czym przebierac. Np. AWX lub CAHA, wszystko wieksze raczej odpada jak nie planujesz isc w grube moce jak nie chcesz iść w koszty turbo od AWX +216+FMIC i dopiero program i sprawdzony sposób na:banan: hybryde se odpuść , jak chcesz już mocniej to zapodaj 11 ale to już dodatkowe koszty a za chwile dwumas i sprzęgło.
tomasz102 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Celować w używkę turbosprężarki czy może regenerowaną awx ?
Kowi87 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Ja jeżdze na hybrydzie od 2009r i póki co nic sie z nia nie dzieje, kiedyś jak stałem przed tym samym wyborem co teraz Ty, wmawiali mi że zywotność jest bardzo słaba, jak zrobie na niej 25tys to wszystko, że auto nie da sie wystroic na niej i takie tam, od czasów wystrojenia 1 i 2, miałem moze dwa razy notlaufa zimą, turbo wyciagane w tym roku przy wymianie słupka, można powiedzieć luzy znikome, pobór oleju bez zmian od załozenia tej turbiny, tak wiec ja tam polecam AWX/ARL czy tam BRD z większą ilością łopatek niz fabryka:wink: jeśłi nie myśli sie o mocach grubo powyzej 170km
tomasz102 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Nie planuje zmieniać map sensora, więc na AWX jak dmuchnie 1,45 to myślę że będzie wystarczająco + 216 + fmic. To jest mój cel. Jeśli sprzęgło i dwumas nie da rady to zmienię te dwie rzeczy też z AWX. Przy moim setupie na lighcie będzie działało te sprzęgło i dmumas. Więcej zmian nie opłaca mi się robić, bo oóźniej już bardziej kalkuluje się zmienić samochód niż zmieniać kolejne graty. Koszty już tak będą spore. 1. Turbo - 1000 zł 2. 216 - 1000 zł 3. fmic - 500 zł 4. Sprzęgło + dwumas 2000 zł 5. Korekta z 500- 700 zł Także to już z od 4 500 do 5 5000 zł będzie kosztowało. Jak to ktoś ładnie napisał "pierwsze konie są najtańsze".
grzegorzmen Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 turbo i wtryski ogarniesz taniej ale do FMIC musisz dołożyć drugie tyle co napisałeś
Kowi87 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 turbo i wtryski ogarniesz taniej ale do FMIC musisz dołożyć drugie tyle co napisałeś z tym drugie tyle to nie przesadzajmy:wink: za 500zł to materiały z coolerem ogarnie, za 200-300zł złoży to do kupy obcymi rękoma, nie trzeba jeżdzi po fachmenach którzy zajmują sie tuningiem, byle ogarniety spawacz to ogarnie:wink:
grzegorzmen Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 turbo i wtryski ogarniesz taniej ale do FMIC musisz dołożyć drugie tyle co napisałeś z tym drugie tyle to nie przesadzajmy:wink: za 500zł to materiały z coolerem ogarnie, za 200-300zł złoży to do kupy obcymi rękoma, nie trzeba jeżdzi po fachmenach którzy zajmują sie tuningiem, byle ogarniety spawacz to ogarnie:wink: wszystko zależy czy będzie szedł w nowy gruby FMIC i porządne silikony , czy w tańsze + używka , to i za te 500 też można coś zdziałać , ale z doświadczenia , założenia ni jak nie maja się do końcowych kosztów ,
strus90 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Pewnie nie bedzie potrzeby wkladania sprzegla z AWX
Kowi87 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 chinol 140 kosztuje 299+22 Intercooler 550x140x65mm NOWY RDZEŃ od FMIC_PL (3822544132) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. 2x redukcja 51/57 35x2+11zł Prosta redukcja silikonowa 51/57mm od FMIC_PL (3827677220) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. 6x kolanko hamburskie stal kwasoodporna 6x17,90+ 25(kurier) Kolana hamburskie spawane - Hart Centrum Metali Nieżelaznych Janczur s.j. jakieś łaczne 40cm prostej, kupisz na metry wiec zostanie na góre dolotu - 57-62zł+wysyłka łacznie z kolankami Rury kwasoodporne - Hart Centrum Metali Nieżelaznych Janczur s.j. akurat nie ma tej średnicy, ale pewnie będą mieli na telefon fi51/1,5mm opaski GBS 8szt, bo mamy 4 łączenia elastyczne 2szt Obejma SGB 56-59mm - opaska skręcana,GBS,zaciskowa (3821466537) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. 2x4,40+7 6szt Obejma opaska zaciskowa GBS 48-51 mm SGB skręcana (3857828195) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. 6x4+11 Orurowanie podłaczasz do fabrycznych gum:wink: No materiał 635zł wychodzi:decayed: teraz kwestia tanio to pospawać, robota własna, ja wszystko jest pociete i przygotowane pod wymair to spawanie nie przekroczy roboczogodziny, teraz tylko znaleźć taniego spawacza:decayed:
tomasz102 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Dziękuję Ci bardzo za części które będę potrzebował Dużo czasu zaoszczędzę Mam znajomego spawacza. Półautomatem to da radę pospawać zgadza się ?
Kowi87 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Dziękuję Ci bardzo za części które będę potrzebował Dużo czasu zaoszczędzę Mam znajomego spawacza. Półautomatem to da radę pospawać zgadza się ? jak juz korzystasz z mojego spisu, to jak bedziez brał obejmy 6szt, to zapytaj sprzedawcy o 52-55, bedą chyba lepsze, średnicy rury ma 51 do chodzi ze 2-3mm na luźno sylikonu, tak wiec pewnie wyjdzie po ściśnieciu 52-53 srednica:wink: Orurowanie mozesz też zapodać fi 55, tylko wtedy będzie trzeba redukcje znaleźć z 55 na 57, chociaż mozę i wcisnie:eusathink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się