pawlenko Opublikowano 27 Grudnia 2011 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Witam wszystkich. Mój Diesel nie pokazuje temperatury cieczy chłodzącej i temperatury oleju , Moje pytanie czy można jakoś sprawdzić czy czujniki są walnięte czy od razu je wymienić, i co jest odpowiedzialne za wskaźnik temperatury, czarny czujnik czy zielony. Za pomoc wszelką pomoc dziękuje
ranyjulek Opublikowano 29 Grudnia 2011 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Najlepiej podepnij VAG'a. Jeśli któryś czujnik jest niesprawny wywali błąd.
Piotrek98igo Opublikowano 29 Grudnia 2011 Opublikowano 29 Grudnia 2011 wez na klimatroniku wpisz kod 49 i spr jaka masz temp do tego na vagu w instrumentach-17 spr bledy
onion007 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Jaka temp powinna być na kodzie 49??? U mnie jest ciągle w granicach 65-70, a na kodzie 51 jest ciągle 90 stopni.
yamahayzfr13 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Na 49 pokazuje CI ile w rzeczywistosci ma ciecz na 51 wiecznie jest 90 po rozgrzaniu, jakies mądre głowy pewnie wytłumaczą bo ja nie pamiętam.. Jak masz 65-70 to chyba Ci termostat powiedział papa i to tak na powaznie..
daroA4 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Opublikowano 12 Stycznia 2012 nie pokazuje temperatury płynu bo termostat siadł, jak wymienisz to będzie pokazywał temp płynu i oleju :]
onion007 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Dzięki za odpowiedź. Tak też myślałem ale nie byłem pewny na 100%. Kupiłem termostat wahlera, jutro wymiana. No i temp oleju rzeczywiscie nie wskazuje też... po wymianie napisze co i jak.
goldi Opublikowano 12 Stycznia 2012 Opublikowano 12 Stycznia 2012 nie pokazuje temperatury płynu bo termostat siadł, jak wymienisz to będzie pokazywał temp płynu i oleju :] pierwsze słyszę taką teorie podłącz vaga sprawdz błędy w liczniku i zrób test czujników
onion007 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Jeszcze nie mam vaga, ale patrzyłem na klimatronicu kanał 1c, pisze .0 czyli nie ma błędów tak?
daroA4 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Opublikowano 12 Stycznia 2012 to moze i ty pierwszy raz to słyszysz, a u mnie tak bylo więc wiem
karbonek Opublikowano 12 Stycznia 2012 Opublikowano 12 Stycznia 2012 49 - temperatura cieczy chłodzącej 51 - temperatura oleju
Lukasz_N Opublikowano 12 Stycznia 2012 Opublikowano 12 Stycznia 2012 to moze i ty pierwszy raz to słyszysz, a u mnie tak bylo więc wiem Termostat nie ma nic bezposrednio do wskaznika temperatury. Ewentualnie jak jest calkiem padniety to moze nie wskazywac gdy plyn bylby ponizej 60st ale przy obecnych temperaturach to w czasie jazdy powinien spokojnie zlapac te 60.[br]Dopisany: 12 Styczeń 2012, 16:16_________________________________________________Kolego czytaj ze zrozumieniem. Nikt tu nie pisze ze przy walnietym termostacie nie bedzie puszczal plynu na duzy obieg. Z reszta Ty tu najmadrzejszy na forum jestes wiec wiesz wszytko najlepiej :gwizdanie:
daroA4 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Opublikowano 12 Stycznia 2012 mi pokazywał na klimatroniku 70, a jak jechałem to na liczniku było 60 czyli nic sie nie podnosiła wskazówka, tak samo od temp oleju wskazywała 60, wymieniłem termostat, i na liczniku pokazuje 90 i olej też... więc nie całkiem był popsuty termostat tak jak napisałeś, a i tak nie wskazywał temperatury licznik, a napisałeś że przy obecnych temperaturach powinien złapać 60stopni i co Ci pokaże na liczniku jak złapie te 60stopni jak tam jest od 60? nie rozumiem, 60 to i mi pokazywał...
ranyjulek Opublikowano 12 Stycznia 2012 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Jeszcze nie mam vaga, ale patrzyłem na klimatronicu kanał 1c, pisze .0 czyli nie ma błędów tak? Kanał 1c pokazuje tylko błędy klimatronica. Czujnik temp. płynu i oleju tylko sprawdzisz podpinając się pod VAGa.
daroA4 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Dzięki za odpowiedź. Tak też myślałem ale nie byłem pewny na 100%. Kupiłem termostat wahlera, jutro wymiana. No i temp oleju rzeczywiscie nie wskazuje też... po wymianie napisze co i jak. i jak wymieniłeś ??
onion007 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Tak wymieniłem , mechanior mówił że stary był już uchylony i ciągle pewnie otwarty. Wymieniłem też płyn bo stary był jak błotko:/ ale jeszcze nie zdarzyłem przetestować czy temp i grzanie jest git bo warsztat mam pod nosem:P jutro jade w dłuższą trasę to napiszę co i jak. Dodam że jak wracałem z warsztatu to ciągle słyszałem bulgotanie przy przyspieszaniu, takie przelewanie się płynu, chyba coś słabo odpowietrzyli albo na zimnym silniku poprostu tak słychać...
ranyjulek Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Nie wiem jak to jest w AFNie, ale chyba układ powinien ci się odpowietrzyć sam, jak silnik się nagrzeje do nominalnej temp. pracy. Może dlatego słyszysz jakby się coś przelewało.
Łaszczu Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Jak układ nabierze temp. otworzy się termostat i nadal będzie bulgotać to na 90% masz przytkaną nagrzewnice. Będziesz musiał ja przepłukać. woda z ciśnieniem we wlot i wylot na przemian. jeśli nie pomoże to deska do zdjęcia Przesrana robota
onion007 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Takie bulgotanie słyszałem raczej na zimnym silniku, a na rozrzganym to tylko przy gwałownym przyspieszaniu np. jade sobie dwójką powoli i butaa i wtedy bulgocze w okolicach deski rozdzielczej po stronie pasażera...
Lukasz_N Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Króciec, ktory laczy weze do nagrzewnicy ma otwor, ktory sluzy wlasnie do odpowietrzenia. Sprobuj dopowietrzyc jak nalezy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się