ciahokrak Opublikowano 23 Marca 2008 Opublikowano 23 Marca 2008 Witam!!! Temat wałkowany dogłębnie, ale nie znalazłem wszystkich objawów występujących w moim aucie. Proszę o pomoc!!! objawy: -centralny nie działa oświetlenie wnętrza też, ani z kluczyka ani z pilota alarmu(nieorginalny alarm) - manualnie lampki się włączają, bezpieczniki ok, po otwarciu drzwi kluczykiem światła nadal się nie zapalają po wyjęciu ze stacyjki również nie - alarm rozbraja się dopiero po otwarciu drzwi, na wszystkie drzwi reaguje ok poza, czasami kierowcy (odkąd go mam-3lata nie zawsze trybiły) - po ruszeniu pompką centralnego plus przewodami albo wszystko zaczyna działać albo nie, nie ma reguły, natomiast kolejny problem, jak już zaczyna działać to: z pilota alarmu otwiera od razu, zamyka za drugim lub trzecim razem, z kluczyka zamyka wszystkie drzwi, otwiera tylko kierowcy( tylko ten zamek mogę otworzyć kluczykiem, reszta zamków nieczynna od lat), pompka centralnego przy zamkniętych zamkach po przekręceniu kluczyka na zamknij włącza się za każdym razem, na otwórz nie reaguje. - po pozostawieniu auta na pewien czas (wystarcza 30 min wszystko znowu przestaje działać - styki i połączenia przy pompce przeczyszczone i zapodany elektrosol nie pomógł - przy niedziałającym centralnym i oświetleniu(pompka nie pracuje, ale po naciśnięciu zamykania lub otwierania słychać z niej pojedyńcze tyknięcie-stycznik?) Będących w temacie proszę o pomoc lub namiary na niedrogiego i dobrego fachowca z krakowa lub okolic. pozdrawiam ciahokrak
.Pablo. Opublikowano 24 Marca 2008 Opublikowano 24 Marca 2008 Witam zacznij od sprawdzenia płyty na pompce bardzo łatwo sie do niej dostać masz popękane luty temat opisywany był już duzo razy, ja też się męczyłem z centralnym do czasu przelutowania płyty od tego czasu jak ręką odjął zero problemów jak czytałem forum w poszukiwaniu usterki napotkałem fajny wątek " jak masz pneumatyczny zamek to prędzej czy później będziesz miał lub masz kłopoty" Na 99% twój problem zniknie :> jesli nie to zostaję ci mikrowłacznik w drzwiach lub nieszczelność układu a w najgorszym wypadku wymiana pompki. Więc lutownica w rękę i do dzieła powinno pomóc :th:
ciahokrak Opublikowano 25 Marca 2008 Autor Opublikowano 25 Marca 2008 Witam! płytkę oglądnąłem dokładnie, niestety nigdzie nie zauważyłem uszkodzenia, czyżbym musiał przelutować wszystko po kolei?! inna sprawa po włożeniu pompki do auta i postukaniu nią światło się pojawiło centralny zaczął pracować, ale pompka w połowie pracy przerwała pracę, czyżby szwankował silniczek? światło wewnętrzne jest, ale centralny nie pracuje?! pozdrawiam
leoncjo Opublikowano 26 Marca 2008 Opublikowano 26 Marca 2008 Zimne luty to zmora wielu układów elektronicznych, czasem są praktycznie niedostrzegalne nawet pod lupa.... . Skoro na chwile wszystko zadziałało to prawie na 100 % zimne luty więc nie kombinuj tylko do roboty. Po za tym tak na logikę skoro zadziałała lampka to wina elektroniki, wydaje mi się że gdyby nawet silniczek (albo szyciej pompka dołączona do silniczka uszkodziła się ) to lampka by działała .
Qwestor Opublikowano 29 Marca 2008 Opublikowano 29 Marca 2008 Witam Zgadzam się z leoncjo , to musi byc elektryka, sam teraz mam problem z pompką tzn. wiatraczek się rozsypał i musiałem wymienić silniczek razem z wiatraczkiem ale pomimo tego światła i szyby działały dopiero po wymontowaniu całej pompki zc nie działała elektryka (szyby+światło) Pozdro
ciahokrak Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Ok, wymontowałem pompkę, przelutowałem styki, chociaż musiałem coś niedokładnie zrobić, (czekają mnie poprawki, bo centralny nie otwiera się po wyłączeniu silnika automatycznie, muszę go wzbudzać klamką na drzwiach), ale nie rozumiem co mają do tego szyby elektryczne, jeżdziłem 2 dni bez pompki centralnego i elektryka szyb działała?! Tak czy inaczej dzięki wielkie za pomoc wszystkim!!! pozdrawiam
czaki22 Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Opublikowano 5 Kwietnia 2008 nie pompka a stycznik przy mechanice klamki do czyszczenia lub zmiany przerabialem poblem, otwiera ci kierowce tylko mechanika drzwi a nie zamyka obwodu stycznik sprawdz to
skorpion190 Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 ja mam bardzo podobne objawy po przelutowaniu pompki ale przed przelutowaniem jak działalo to otwierał i zamykal teraz tylko zamyka a otwiera z klucza albo klamki i w dodatku nie otwieral bagaznika ale ruszylem kostka przy klamce i na razie jest ok takze sprawdzic styczniki mozna ale nie wiem czy to jednak nie wina pompki po przelutowywalem ja kilka razy i rozne byly objawy dopiero za 3 razem dojzalem jeszcze 2 zimne luty i na razie staneło na tym co opisalem powyzej a co do znajdowania zimnych lutów na elektrodzie jest fajnie opisane pare sposobów od ogledzin przez sprawdzanie kabelkiem czy iskrzą do zamrazania płytki co2 w sprayu polecam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się