Jump to content
IGNORED

[B5 ALG] 2.8 Czarny Avant


Koralgol

Recommended Posts

Witam wszytskich forumowiczów!

Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem czarnego avanta, no i w końcu mam chwile, żeby się nim pochwalić :)

Do kwietnia na blachach OB....., ale śmiagam głównie w Gdyni i Sopocie :good:

Rocznik 97 grudzień.

Silnik 2.8 v6 193ps + lpg, oczywiście quattro :>

Dość bogata wersja jak na ten rocznik, bo:

- s-line

- nagłośnienie + zmieniarka + tuba Bose

- beżowe skóry + drewno + grzane fotele

- elektryczne szyby, lusterka i szyberdach

- kiera s-line

- klima

- FiS

- spryski, niestety bez xenonów :tongue4:

- alu 18" RS4

W planach nie mam niczego konkretnego, bo chciałbym go pozostawić w oryginalnym wyglądzie... :wink4:

Zastanawiałem się jedynie, czy nie pomalować tych alu na czarny mat ?! :mysli:

No i co mógłbym zrobić, przeczyścić, żeby silnik miał ciut więcej życia w sobie ? Oczywiście zdaje sobie sprawe, że z tego wolnossaka nic więcej sie nie wiciśnie...

Link to comment
Share on other sites

Graty V-ki i Q :decayed::naughty:

A tak na poważnie to bardzo ładne auto, szczególnie środek :slina:

Alufelg nie maluj. Nie dość, że to nie wygląda (ciemne auto, ciemne felgi) to jeszcze będą wyglądać na mniejsze.

Jeśli jakieś plany to gleba i lampy poliftowe z przodu :good:

Link to comment
Share on other sites

no tu chyba nawet 1bE nie jest.Ale na 1Be juz bedzie calkiem fajnie

jest ;) ale, wiem, coś dziwnie wysoko siedzi... Pare dni temu zmieniane były sprężyny i na pewno jest -20mm.

Link to comment
Share on other sites

grudzień 97 i już 193PS ? :mysli: Ładna... :wink4:

Link to comment
Share on other sites

Wydaje mi sie ze do uzupelnienia wnetrza potrzeba jeszcze tylko 2 DIN no i to drewno WON :P

Gratu q!

Powiem szczerze, że to drewno bardzo fajnie sie komponuje z kolorem środka jak również z drewnianą gałką zmiany biegów, więc prawdopodobnie zostanie tak jak jest :wink4: jeżeli już to oryginalny carbon, bo okleina to.... nie dla mnie :tongue4:

Link to comment
Share on other sites

Wydaje mi sie ze do uzupelnienia wnetrza potrzeba jeszcze tylko 2 DIN no i to drewno WON :P

Gratu q!

Powiem szczerze, że to drewno bardzo fajnie sie komponuje z kolorem środka jak również z drewnianą gałką zmiany biegów, więc prawdopodobnie zostanie tak jak jest :wink4: jeżeli już to oryginalny carbon, bo okleina to.... nie dla mnie :tongue4:

Zgadza się, tu drewno pasuje. Gorzej z "chromem" na klapie bagażnika.

Link to comment
Share on other sites

Zgadza się, tu drewno pasuje. Gorzej z "chromem" na klapie bagażnika.

Co do "chromu" na klapie to próbowałem już to zdjąć, ale jest tam syf pod tym i musiałbym to pomalować, więc na chwile obecną zostało :confused4:

Link to comment
Share on other sites

Super autko, sam chciałbym na V6 się przesiąść :) powiedz mi tylko, czy rzeczywiście pali Ci w granicach 13-15l LPG? :shocked: chyba przy "głaskaniu" pedału gazu, bo przy pałowaniu to i ponad 20 łykają te silniczki

No właśnie powiem Ci, że takie 15-16 lpg przy jeździe bez zamulania i od czasu do czasu butowaniu jest u mnie normalne :wink4:

Oczywiście nie mówie, że nie da sie więcej, ale jazda non-stop do odcinki jest bez sensu jak dla mnie i szkoda fury... Aczkolwiek kupiłem taki silnik z myślą o zabawie i czasami lubię go lub kogoś przegonić :>

Generalnie użytkowując 2.8 zgodnie z zastosowaniem wynik 15-16 lpg jest u mnie normalnym wynikiem :)

Link to comment
Share on other sites

Super autko, sam chciałbym na V6 się przesiąść :) powiedz mi tylko, czy rzeczywiście pali Ci w granicach 13-15l LPG? :shocked: chyba przy "głaskaniu" pedału gazu, bo przy pałowaniu to i ponad 20 łykają te silniczki

No właśnie powiem Ci, że takie 15-16 lpg przy jeździe bez zamulania i od czasu do czasu butowaniu jest u mnie normalne :wink4:

Oczywiście nie mówie, że nie da sie więcej, ale jazda non-stop do odcinki jest bez sensu jak dla mnie i szkoda fury... Aczkolwiek kupiłem taki silnik z myślą o zabawie i czasami lubię go lub kogoś przegonić :>

Generalnie użytkowując 2.8 zgodnie z zastosowaniem wynik 15-16 lpg jest u mnie normalnym wynikiem :)

co do spalania to u mnie w ośce, na trasie ok.10lpg wychodzi.

W Q i przy tym silniku to proponowałbym koła 16 i odpowiednio węższe oponki, to powinno ożywić Twoją krOOOOlową. U mnie odczuwalna na + (z dynamiką) jest różnica 225/45/17 lato a 195/65/15 zima ...

gratuluję i bezawaryjności życzę :hi:

Link to comment
Share on other sites

ładna... :slina: drewno tu pasuje idealnie :wink4:

a ten szpadel, to co...do samoobrony :polew:

:decayed:

Link to comment
Share on other sites

co do spalania to u mnie w ośce, na trasie ok.10lpg wychodzi.

W Q i przy tym silniku to proponowałbym koła 16 i odpowiednio węższe oponki, to powinno ożywić Twoją krOOOOlową. U mnie odczuwalna na + (z dynamiką) jest różnica 225/45/17 lato a 195/65/15 zima ...

gratuluję i bezawaryjności życzę :hi:

Mniejsze kółka na pewno by troche pomogły, ale z wiadomych względów nie moge tego zrobić :naughty:

Link to comment
Share on other sites

W 2.8 oprócz przebiegu nic się nie zmieniało, a został sprzedany znajomemu... ;)

Teraz w końcu spełniłem młodzieńcze marzenie i "docieram się" z S4 :D

Link to comment
Share on other sites

Bardzo ladna sztuka... :-) Jakiej firmy masz instalacje gazowa? Ile litrow pomieści butla na gaz?

Link to comment
Share on other sites

Tak jak napisałem wyżej nie mam już tej czarnej 2.8 ;) był tam założony "standard" - stag 300 i butla chyba 50l, albo mniej w kole... 300km robił na butli.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...