Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ALG] 2.8 Czarny Avant


Koralgol

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszytskich forumowiczów!

Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem czarnego avanta, no i w końcu mam chwile, żeby się nim pochwalić :)

Do kwietnia na blachach OB....., ale śmiagam głównie w Gdyni i Sopocie :good:

Rocznik 97 grudzień.

Silnik 2.8 v6 193ps + lpg, oczywiście quattro :>

Dość bogata wersja jak na ten rocznik, bo:

- s-line

- nagłośnienie + zmieniarka + tuba Bose

- beżowe skóry + drewno + grzane fotele

- elektryczne szyby, lusterka i szyberdach

- kiera s-line

- klima

- FiS

- spryski, niestety bez xenonów :tongue4:

- alu 18" RS4

W planach nie mam niczego konkretnego, bo chciałbym go pozostawić w oryginalnym wyglądzie... :wink4:

Zastanawiałem się jedynie, czy nie pomalować tych alu na czarny mat ?! :mysli:

No i co mógłbym zrobić, przeczyścić, żeby silnik miał ciut więcej życia w sobie ? Oczywiście zdaje sobie sprawe, że z tego wolnossaka nic więcej sie nie wiciśnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Graty V-ki i Q :decayed::naughty:

A tak na poważnie to bardzo ładne auto, szczególnie środek :slina:

Alufelg nie maluj. Nie dość, że to nie wygląda (ciemne auto, ciemne felgi) to jeszcze będą wyglądać na mniejsze.

Jeśli jakieś plany to gleba i lampy poliftowe z przodu :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tu chyba nawet 1bE nie jest.Ale na 1Be juz bedzie calkiem fajnie

jest ;) ale, wiem, coś dziwnie wysoko siedzi... Pare dni temu zmieniane były sprężyny i na pewno jest -20mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie ze do uzupelnienia wnetrza potrzeba jeszcze tylko 2 DIN no i to drewno WON :P

Gratu q!

Powiem szczerze, że to drewno bardzo fajnie sie komponuje z kolorem środka jak również z drewnianą gałką zmiany biegów, więc prawdopodobnie zostanie tak jak jest :wink4: jeżeli już to oryginalny carbon, bo okleina to.... nie dla mnie :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie ze do uzupelnienia wnetrza potrzeba jeszcze tylko 2 DIN no i to drewno WON :P

Gratu q!

Powiem szczerze, że to drewno bardzo fajnie sie komponuje z kolorem środka jak również z drewnianą gałką zmiany biegów, więc prawdopodobnie zostanie tak jak jest :wink4: jeżeli już to oryginalny carbon, bo okleina to.... nie dla mnie :tongue4:

Zgadza się, tu drewno pasuje. Gorzej z "chromem" na klapie bagażnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, tu drewno pasuje. Gorzej z "chromem" na klapie bagażnika.

Co do "chromu" na klapie to próbowałem już to zdjąć, ale jest tam syf pod tym i musiałbym to pomalować, więc na chwile obecną zostało :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super autko, sam chciałbym na V6 się przesiąść :) powiedz mi tylko, czy rzeczywiście pali Ci w granicach 13-15l LPG? :shocked: chyba przy "głaskaniu" pedału gazu, bo przy pałowaniu to i ponad 20 łykają te silniczki

No właśnie powiem Ci, że takie 15-16 lpg przy jeździe bez zamulania i od czasu do czasu butowaniu jest u mnie normalne :wink4:

Oczywiście nie mówie, że nie da sie więcej, ale jazda non-stop do odcinki jest bez sensu jak dla mnie i szkoda fury... Aczkolwiek kupiłem taki silnik z myślą o zabawie i czasami lubię go lub kogoś przegonić :>

Generalnie użytkowując 2.8 zgodnie z zastosowaniem wynik 15-16 lpg jest u mnie normalnym wynikiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super autko, sam chciałbym na V6 się przesiąść :) powiedz mi tylko, czy rzeczywiście pali Ci w granicach 13-15l LPG? :shocked: chyba przy "głaskaniu" pedału gazu, bo przy pałowaniu to i ponad 20 łykają te silniczki

No właśnie powiem Ci, że takie 15-16 lpg przy jeździe bez zamulania i od czasu do czasu butowaniu jest u mnie normalne :wink4:

Oczywiście nie mówie, że nie da sie więcej, ale jazda non-stop do odcinki jest bez sensu jak dla mnie i szkoda fury... Aczkolwiek kupiłem taki silnik z myślą o zabawie i czasami lubię go lub kogoś przegonić :>

Generalnie użytkowując 2.8 zgodnie z zastosowaniem wynik 15-16 lpg jest u mnie normalnym wynikiem :)

co do spalania to u mnie w ośce, na trasie ok.10lpg wychodzi.

W Q i przy tym silniku to proponowałbym koła 16 i odpowiednio węższe oponki, to powinno ożywić Twoją krOOOOlową. U mnie odczuwalna na + (z dynamiką) jest różnica 225/45/17 lato a 195/65/15 zima ...

gratuluję i bezawaryjności życzę :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do spalania to u mnie w ośce, na trasie ok.10lpg wychodzi.

W Q i przy tym silniku to proponowałbym koła 16 i odpowiednio węższe oponki, to powinno ożywić Twoją krOOOOlową. U mnie odczuwalna na + (z dynamiką) jest różnica 225/45/17 lato a 195/65/15 zima ...

gratuluję i bezawaryjności życzę :hi:

Mniejsze kółka na pewno by troche pomogły, ale z wiadomych względów nie moge tego zrobić :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 2.8 oprócz przebiegu nic się nie zmieniało, a został sprzedany znajomemu... ;)

Teraz w końcu spełniłem młodzieńcze marzenie i "docieram się" z S4 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ladna sztuka... :-) Jakiej firmy masz instalacje gazowa? Ile litrow pomieści butla na gaz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisałem wyżej nie mam już tej czarnej 2.8 ;) był tam założony "standard" - stag 300 i butla chyba 50l, albo mniej w kole... 300km robił na butli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...