gar.bik Opublikowano 29 Grudnia 2011 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Witam Koledzy Rozpoczynam nowy watek bo po przeczytaniu podobnych tematów nie znalazłem przyczyny bolączki mojego audi..a więc słabo odpala przy minusowej temperaturze. wygląda to tak ze muszę go kręcić ok 5 sekund wtedy zaskakuje ale chodzi jak na trzy gary..czasem zgaśnie po kilku sekundach..i od nowa odpalam i to samo po drugim trzecim razie obroty się stabilizują i już jeździ dobrze cały dzień odpala bez problemów..Co ciekawe i właściwie najdziwniejsze to kontrolka świec żarowych świeci się około 20 sekund czasem krócej ale zawsze gaśnie jako ostatnia..podejrzewam jakieś problemy natury elektrycznej ale..no właśnie co to może być ???? Z usterką taką borykam się już drugą zimę.. i już nie mam pomysłów..możne wy coś mi poradzicie.. Napisze co już było zrobione/sprawdzone: zacząłem od podstawowych spaw: -świece żarowe zmienione stara jedna była uwalona to zmieniłem komplet nie pomaga.. -nowy filtr paliwa-nic -zaworek zwrotny -pompa paliwa podwójna podmieniłem bo miałem jedną na stanie..nic nie wniosła -oczywiście sprawdziłem czy dochodzi prąd do świec.. -przekaźnik świec żarowych sprawdzałem tylko vagiem...test przechodzi pyka pstryka jak zwal tak zwał ale wygląda że działa -oczywiście czujnik g62 zmieniłem na nowy z aso -tankowałem na różnych stacjach i nic Po przeglądnięciu forum wyczytałem ze to może uszczelniacze pompowtrysków ok zrobiłem są nowe..ale nic nie wniosły Próbowałem palić na włączonych światłach nie ma różnicy.. Nie wiem co mógłbym jeszcze sprawdzić...Może coś z ecu ???< bo ta kontrolka się tak długo świeci> Błędów oczywiście brak...W cieplejsze dni odpala od pierwszego.. Macie może jakieś sugestie????
gar.bik Opublikowano 29 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2011 synchronizacja PD ustawiona na 0 czasem wskakuje na 0.6
fly07 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Kiedyś miałem podobnie, tzn. kręcił dłuzej, może nie 5s ale źle ogólnie zapalał. Dolałem STP i jak ręką odjął.
martinus Opublikowano 29 Grudnia 2011 Opublikowano 29 Grudnia 2011 aku ma kopa ? poza tym już nie szukaj nic, prawie w normie te ich zachowania. Pozdro na nowy rok
gar.bik Opublikowano 29 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2011 aku zmieniony w zeszłą zimę kręci jak szalony..myślisz ze w normie ? Mnie to strasznie irytuje normalnie dno
martinus Opublikowano 29 Grudnia 2011 Opublikowano 29 Grudnia 2011 jak za***prza za przeproszeniem to w normie, ostatecznie VAG i błędy, ale jak nie ma to już zostaw to i nie plącz sobie głowy tym bardziej w tym czasie - jest O.K. (jak to na wyświetlaczu ) Pozdrawiam
M@rcus Opublikowano 29 Grudnia 2011 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Może spróbuj włączyć światła pozycyjne przed rozruchem. Niby trywialna sprawa, ale o ile dobrze pamiętam i niczego nie mieszam, to w B6 działa. Były już podobne wątki i autorzy meldowali poprawę.
wielkiwojcech Opublikowano 29 Grudnia 2011 Opublikowano 29 Grudnia 2011 U mnie tak jest- na światłach pali od "pierwszego"
studziany Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 No przecież kolega napisał, że włączanie świateł nic nie daje. Jakie masz korekcje PD? Sprawdzałeś czy nie przecieka obudowa ECU??
ERW0 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 a kąt wtrysku sprawdzony???? w silniku PD sprawdzć pompe tandem
gar.bik Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2011 Korekcje wydaja się być w normie.. http://vaglog.rtnet.pl/gar.bik_65691.html obudowy ecu jeszcze nie sprawdzałem ale zrobię to..pompa tandem podmieniana nic nie wniosła nowego..
arb69 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 sprawdz jeszczu kompresje moze jest licha i stad te problemy
enjoypoznan Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Zwróć uwagę czy jak już odpali jakoś to przez moment nie puści czarnego bąka. Sprawdziłbym kompresje. Być może pompki też trochę leją co w minusowych temp. daje o sobie znać.
raffik Opublikowano 2 Stycznia 2012 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Zmierz akumulator PRZY ODPALANIU,może nie mieć przejścia.Wlej do baku na 3/4 paliwa czarny i niebieski STP i wyjeździj paliwo do końca.
gar.bik Opublikowano 2 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2012 Zwróć uwagę czy jak już odpali jakoś to przez moment nie puści czarnego bąka. Sprawdziłbym kompresje. Być może pompki też trochę leją co w minusowych temp. daje o sobie znać. Kompresja mierzona w zeszłą zimę jest miedzy 28 a 29.5 bara myślę ze to OK z wtryskami też już sprawdzałem miałem poprzednio oryginalne pompki AN było to samo teraz ma założone BQ i dalej słabo odpala..po odpaleniu puści bąka ale nie czarnego tylko szarego o zapachu ropy.Z STP sprawdzałem dolewałem tylko czarny z niebieskim nie sprawdzałem..zmierzę jeszcze to napięcie podczas odpalania..A mam takie pytanie gdzie jest masa na tym silniku przykręcona?
enjoypoznan Opublikowano 2 Stycznia 2012 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Kompresja OK. Przetestuj jak odpala gdy zagrzejesz świece 2 razy. A gdy silnik jest już w pełni zagrzany to przy ruszaniu z miejsca i gdy dasz nieco w palnik nie ma dymu z tyłu? Ja mam ten sam problem co Ty ale u mnie to sprawa średniej kondycji pompek.
gar.bik Opublikowano 2 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2012 No właśnie to najdziwniejsze ze nawet jak go 3 razy grzeje to jest to samo...ok 20 sekund kontrolka się świeci potem czekam chwilę aż pości przekaźnik..cofam stacyjkę i tak dwa razy.. no i dalej to samo. Na dniach spróbuje jeszcze pobawić się synchronizacją.. podobno jak się da na 1.2 do 1.5 to lepiej odpala..zobaczymy :gwizdanie:
enjoypoznan Opublikowano 2 Stycznia 2012 Opublikowano 2 Stycznia 2012 U mnie jest tak że chwyta momentalnie. Tylko nie chce wskoczyć na obroty biegu jałowego. Dlatego też muszę go chwile(3-4sekundy)potrzymać na rozruszniku jak zimny i na dworze - . A dajesz mu coś gazu przy odpalaniu? Bo ja ani grama. Nawet nie dotykam pedału gazu.
Lulek Opublikowano 2 Stycznia 2012 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Zwróć uwagę czy jak już odpali jakoś to przez moment nie puści czarnego bąka. Sprawdziłbym kompresje. Być może pompki też trochę leją co w minusowych temp. daje o sobie znać. Kompresja mierzona w zeszłą zimę jest miedzy 28 a 29.5 bara myślę ze to OK z wtryskami też już sprawdzałem miałem poprzednio oryginalne pompki AN było to samo teraz ma założone BQ i dalej słabo odpala..po odpaleniu puści bąka ale nie czarnego tylko szarego o zapachu ropy.Z STP sprawdzałem dolewałem tylko czarny z niebieskim nie sprawdzałem..zmierzę jeszcze to napięcie podczas odpalania..A mam takie pytanie gdzie jest masa na tym silniku przykręcona? Nie oszukuj sam siebie takim gadaniem, rok temu cena oleju napędowego była inna. Rok to kawał czasu, a objawy także wskazują na kompresje ale nie koniecznie musi To być ona. Zmierz kompresje, jak będzie git to daj pompki do sprawdzenie. Ew możesz dać na bańke i zobaczyć czy się nie zapowietrza. Pozdro!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się