kubast Opublikowano 29 Grudnia 2011 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Witam Posiadam standardowe reflektory (H7) wyposażone w elektryczną regulację wysokości. Niedawno prawa lampa zaczęła świecić na maxa w dół i w ogóle nie reagowała na elektryczną regulację. Wyczytałem na forum, że problemem może być silniczek, który chciałem niezwłocznie wymienić. Niestety po podłączeniu nowego silniczka (oryginał) okazało się, że on też nie reaguje. Macie może pomysł gdzie szukać dalej?
wrclaguna Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Sprawdż w srodku lampy srubę regulacyjną ( tą białą) czy czasem nie wyszla
studziany Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Spróbuj tez podłączyć silniczek nie wkładając go do lampy. Być moze przyciął Ci się mechanizm w środku lampy odpowiadający za ruchy poziomujące. Jak tak podłączony silniczek będzie działał będziesz wiedział, że to o to chodzi. Jeśli nie będzie działał mimo to - gdzieś jest uwalona wiązka zasilająca silniczek. pozdr
kubast Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2011 Wyjmowałem silniczek i nie było żadnej reakcji. Czy wiecie jakie napięcia powinny być na przewodach dochodzących do tych silniczków?
studziany Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 1. Sprawdź bezpieczniki, jak ok: 2. Przełóż silniczek do działającej lampy i sprawdź czy działa (przy okazji sprawdzisz zasilanie na kablach) 3. Zasilanie idzie chyba od przełącznika wysokości świateł w kabinie - głowy nie daje. Pisz co wyjdzie to będziemy kombinować dalej. PS. Ostatecznością byłoby podpięcie silniczka niedziałającego do działającego (z lampy do lampy) aczkolwiek to rozwiązanie trąca kichą Pomocniczo rozpiska zasilania: http://zibiokaj.w.interii.pl/Schemat%20nr%201.jpg
kubast Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2011 studziany dzięki za propozycje ale proszę oszczędź mnie:) w B7 żeby wyjąć silniczek muszę wyjąć lampę, żeby wyjąć lampę muszę odkręcić zderzak. Podczas poprzedniego demontażu....stary silniczek nie gadał, nowy silniczek nie gadał, napięcie na przewodach nie zmieniało się. Z tego wnioskuję, że problem jest przed silniczkiem. Dodatkowo jak poskładałem wszystko po staremu i wyregulowałem lampy mechanicznie (śrubami) po około dziesięciu dniach lampa znowu poszła w dół (po co ja podłączyłem ten przewód do silniczka ). Ponawiam pytanie o napięcia na przewodzie zasilającym silniczek regulatora lub wsześniej.
aharchut Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Wg.mojego schematu to: brązowy-masa szaro-fioletowy- do bezpiecznika F10 /5A/ + po kluczyku- wspólny dla obu lamp szaro-żółty- do regulatora położenia w kabinie- wspólny dla obu lamp - porównaj sygnały dla obu lamp, będziesz wiedział co ci brakuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się