dax6 Opublikowano 24 Marca 2008 Opublikowano 24 Marca 2008 witam, czy ktos z kolegow slyszal moze o mozliwosci zakupu ,,reperaturki pompki c.zamka ,, ? Zauwazylem , ze na Ebey mozna kupic sama pompke. Gdzies musza to kupowac... Ale gdzie ??? Jak ktos cos wie , to moze sie podzieli informacjami
szogun0 Opublikowano 24 Marca 2008 Opublikowano 24 Marca 2008 I niby co miałbyś w takiej reparaturce?? Uszczelki? Jak jest niesprawna, to albo elektryka albo turbinka.
.Pablo. Opublikowano 24 Marca 2008 Opublikowano 24 Marca 2008 tego jeszcze nie słyszałem reperaturka pompki centralnego
wit.s Opublikowano 24 Marca 2008 Opublikowano 24 Marca 2008 Prawdopodobnie masz na myśli sam silniczek do pompki centralnego. Jeśli jesteś w stanie sam pompkę rozebrać i wymienić silniczek, to zagadaj z gościem z tej aukcji http://www.allegro.pl/item333480539_pompka_centralnego_zamka_audi_80_100_b4_c4_a4_a6.html U mnie elektronika pompki centralnego była OK, sprzedał mi silniczek, który sam podmieniłem i teraz jest jak nowa
dax6 Opublikowano 25 Marca 2008 Autor Opublikowano 25 Marca 2008 Myslalem , ze wiecie co sie w pompkach centralnego najczesciej psuje... No wiec , nie jest to silnik i nie jest to elektronika. Najczesciej peka sama ,,turbinka ,, , ktora jest wykonana z grafitu. Kolega ,ktory pisal o uszczelkach i innychch czesciach , najwyrazniej nie widzial nigdy uszkodzonej pompki w stanie ,,rozkladu ,, wyglada to tak : To wlasnie ta czesc peka na 4 kawalki i juz jest po pompce. Teraz juz wiecie o czym piszemy i juz nie bedziecie sie nasmiewac ze slowa ,,reperaturka,, Kiedy Wam sie to popsuje , to zmienicie stosunek do tematu. W serwisie VW/ Audi koszt 340€ , Reperaturka - pompka + silnik 100€ - dokladnie to co widac na zdjeciu. Moge tylko dodac , ze kiedy peknie turbinka na kawalki , to silniczek nadal pracuje i po ca. 5 sekundach sie wylacza. Niby wszystko ,,na ucho,, OK , ale pompka to juz schrott. Oczywiscie wiekszosc z Was lata zaraz po instalacji elektrycznej , rozbiera tapicerki w drzwiach , jezdzi do warsztatow i placi ,,frycowe,, za diagnoze. Na forum wyczytalem mnostwo takich przykladow. Nikt jednak nie chce zagladnac do bagaznika i odkrecic 3 srobki w pompce... pozdrawiam
mcm Opublikowano 25 Marca 2008 Opublikowano 25 Marca 2008 ja u siebie tylko wirnik i łopatki pompki przełożyłem ze starej na szrocie kupionej spalonej, i hula do dziś :th:
dax6 Opublikowano 25 Marca 2008 Autor Opublikowano 25 Marca 2008 no jezeli ma sie farta i gdzies znajdzie spalana , to gratuluje. Ciezko jest trafic cos takiego. Nie wiem czy inne pompki Audi maja takie same wirniki.. Taka operacja jest oplacalna
mcm Opublikowano 25 Marca 2008 Opublikowano 25 Marca 2008 za pompke gość na giełdzie chciał 300 zł a spaloną kupiłem za 30 zł :th:
szogun0 Opublikowano 25 Marca 2008 Opublikowano 25 Marca 2008 Myslalem , ze wiecie co sie w pompkach centralnego najczesciej psuje... No wiec , nie jest to silnik i nie jest to elektronika. Najczesciej peka sama ,,turbinka ,, , ktora jest wykonana z grafitu. Kolega ,ktory pisal o uszczelkach i innychch czesciach , najwyrazniej nie widzial nigdy uszkodzonej pompki w stanie ,,rozkladu ,, wyglada to tak : To wlasnie ta czesc peka na 4 kawalki i juz jest po pompce. Teraz juz wiecie o czym piszemy i juz nie bedziecie sie nasmiewac ze slowa ,,reperaturka,, Kiedy Wam sie to popsuje , to zmienicie stosunek do tematu. W serwisie VW/ Audi koszt 340€ , Reperaturka - pompka + silnik 100€ - dokladnie to co widac na zdjeciu. Moge tylko dodac , ze kiedy peknie turbinka na kawalki , to silniczek nadal pracuje i po ca. 5 sekundach sie wylacza. Niby wszystko ,,na ucho,, OK , ale pompka to juz schrott. Oczywiscie wiekszosc z Was lata zaraz po instalacji elektrycznej , rozbiera tapicerki w drzwiach , jezdzi do warsztatow i placi ,,frycowe,, za diagnoze. Na forum wyczytalem mnostwo takich przykladow. Nikt jednak nie chce zagladnac do bagaznika i odkrecic 3 srobki w pompce... pozdrawiam Rozbierałem. Wiem jak to wygląda, napisałem co się najczęściej psuje, bo są to 2 rzeczy. Jak mam wydać 350 zł za turbinkę, to kupuję za 80 zł pompkę, co ma zepsute dokładnie to co ja mam sprawne, wychodzi znacznie taniej.
dax6 Opublikowano 25 Marca 2008 Autor Opublikowano 25 Marca 2008 Jaki sens ma ta odpowiedz z cytatem ? Nie na temat i nic nie wnosi. Panowie, zanim cos napiszecie , to zastanowcie sie co chcecie przekazac innym...
Sławosz(+) Opublikowano 26 Marca 2008 Opublikowano 26 Marca 2008 dax6 mam pompkę co prawda o innym oznaczeniu 4 A0 862 257 A, ale wirnik jest raczej taki sam w pompce padła elektronika ( ktoś umiejętnie nalewał płyn w avancie i ją zalał ), ale silnik i wirnik są ok zrobię zdjęcie i pomierzę wirnik, może podejdzie
kramer Opublikowano 26 Marca 2008 Opublikowano 26 Marca 2008 tego jeszcze nie słyszałem reperaturka pompki centralnego miałem jakiś czas temu to samo ... przeczyszczenie FSZYSTKIEGO dokumentnie pomogło ... od tamtej pory hula poza tym ... jedna rada - sama pompka dex ... to nie wszystko, przewody to najczęstrzy problem z tym "powietrznym" systemem zamykania auta ... jak pompkę sprawdzisz i będzie już całkiem OK - weź się za "rurki" stary ... one muszą być wszystkie SUCHE i DROŻNE !!! powodzenia,. kr@Mi
dax6 Opublikowano 26 Marca 2008 Autor Opublikowano 26 Marca 2008 z rurkami jest wszystko OKi , rozlecial sie wirnik pompki. Ten zalaczony na zdjeciu. To jest w zasadzie jedyny slaby punkt tych aut. Reszta raczej nie zawodzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się