sikszak Opublikowano 11 Marca 2017 Opublikowano 11 Marca 2017 Dnia 31.12.2011 o 19:40, wrclaguna napisał: Numery Sterownikow ABS [1AT] Napęd na Przód - 8K0 614 517 AT - 8K0 907 379 M - 8K0 614 517 BH - 8K0 907 379 R - 8K0 614 517 CB - 8K0 907 379 AC - 8K0 614 517 CK - 8K0 907 379 AG - 8K0 614 517 DM - 8K0 907 379 AM - 8K0 614 517 EB - 8K0 907 379 BD - 8K0 614 517 FM - 8K0 907 379 BT czyli jak kupię obojętnie jaką pompę z numerów powyżej to mogę ją zamienić? czy może muszę dostosować numer nowej pompy do swojego modelu auta?
wrclaguna Opublikowano 12 Marca 2017 Autor Opublikowano 12 Marca 2017 To sa numery ktore ja znam i pasuja Sa jeszcze inne ale trzeba szukac w ETCE
inhosik Opublikowano 12 Marca 2017 Opublikowano 12 Marca 2017 Ja kupiłem 8K0 907 379 AC przyjdzie na tygodniu będę montować w 2.0 tdi cagb powiem ci czy podeszła
sikszak Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 Dnia 12.03.2017 o 10:13, inhosik napisał: Ja kupiłem 8K0 907 379 AC przyjdzie na tygodniu będę montować w 2.0 tdi cagb powiem ci czy podeszła i jak, montowałeś tą pompę? Zawartość dodana 35 minutes later czy oba numery 8K0 907 379 BH 8K0 614 517 EH dotyczą tej samej części? na aukcji podane są oba numery do jednej części
MortPL Opublikowano 24 Marca 2017 Opublikowano 24 Marca 2017 Dnia 2017-02-23 o 18:22, wrclaguna napisał: ta opcja była na platformie A6 C6 Q7 A8 przy MMI 2G W B8 tego nie zrobisz Z tego co pamietam to AUDI Q5 na USA jako jedyne miało osobny sterownik plus czujniki w kołach Nigdy nie widziałem takiej opcji w MMI 2G czy 3G Czyli mod na montaż systemu z czujnikami ciśnienia w A4 B8 w ogóle nie jest możliwy w żadnej wersji? Z tego co wyczytałem w USA był montowany jako podstawowe wyposażenie w B8.
frog125 Opublikowano 26 Marca 2017 Opublikowano 26 Marca 2017 Mając napęd na przód można kupić pompę od quattro, jest jakaś różnica.
MortPL Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Mimo wszystko temat ciśnienia mnie nurtuje. W ustawieniach jednostek w MMI jest możliwość wyboru wyświetlania ciśnienia bar/PSI. Po co jest ta opcja skoro nie można zobaczyć ciśnienia? Poza tym zdjęcie MMI 3G z innego tematu:
TOM3K Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Mam mały problem. Zakodowalem dzisiaj ten system i Wyświetla mi się błąd 'błąd systemowy ciśnienia w oponach' Czym to może być spowodowane? Jeszcze jedno pytanie w Byte2 jest jeszcze taka opcja. Po co ona jest ? Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
TOM3K Opublikowano 26 Maja 2017 Opublikowano 26 Maja 2017 Nie wiem czy komuś się to przyda ale mój problem z nieznikajacym komunikatem o uszkodzonym systemie (po mimo tego że był wykodowany) rozwiazal się przy kasowanie inspekcji olejowej. Byl komunikat że należy zwrócić się do ASO. Czyżby samochód tak to odczytał ze w aucie było to sprawdzane? Cieszy mnie fakt ze mam nic więcej mi się nie wyświetla
mshmaster Opublikowano 10 Czerwca 2017 Opublikowano 10 Czerwca 2017 (edytowane) nie mogę aktywować czujnika ciśnienia w grupie abs (nie przyjmując kodowania ) zatwierdzam jest ok ale nie wprowadza zmiany , mam wgrane spolszczenie, MMI 2G high, 1AT błędy z control head 03157 - Functionality limited due to Communications Disruption 000 - - Freeze Frame Fault Status: 01100000 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 182 Mileage: 162900 km Time Indication: 0 Date: 2017.06.10 Time: 12:18:48 Freeze Frame Bin. Bits: 00000000 10000000 Bin. Bits: 00000000 00000000 Bin. Bits: 00000000 00000000 Bin. Bits: 00000000 00000000 Edytowane 5 Lipca 2017 przez mshmaster
mshmaster Opublikowano 10 Czerwca 2017 Opublikowano 10 Czerwca 2017 (edytowane) wszystko robię według instrukcji w tej chwili mam opcje od czujnika na szaro w menu ,podejrzewam że może to być od spolszczenia , jak się pozbyć tego spolszczenia , skąd pobrać oryginalny software? fabrycznie miałem chyba 5170 i z niej obniżałem na wersję 5150 z PL, teraz bym chciał wrócić do 5170 bez polskiego tak jak było oryginalnie. Edytowane 10 Czerwca 2017 przez mshmaster
Maggot Opublikowano 3 Lipca 2017 Opublikowano 3 Lipca 2017 poprzez zielone menu aktywowałem tpms (pokazuje się w mmi menu car) ale jest na szaro... rozumiem, że resztę muszę zrobić VCDS, nie można w pełni tego aktywować przez zielone menu ? (kod w abs to 1AT, a więc można uruchomić)
BANDZIOR143 Opublikowano 12 Września 2017 Opublikowano 12 Września 2017 (edytowane) Witam. Otóż dzisiaj próbowałem zakodować u siebie TPMS. wszystko zrobione ze wskazówkami z pierwszego postu. Kod ABS z wklejki w bagażniku to 1AT Sterownik 8K0 907 379 AQ ESP8 FRONT H03 0210. Radio MMI 2G. Wszystkie kodowania przyjęte prawidłowo - niestety na blacie zaraz po odpaleniu wyskakuje żółta kontrolka ciśnienia oraz komunikat Tire Presure! System Malfunction. Za Chiny nie mogę tego wyłączyć. Nadmieniam, że próbowałem kilkukrotnie przejść całą procedurę i nic nie pomaga. W tej chwili TPMS jest wykodowany we wszystkich sterownikach, a błąd mimo wszystko się pokazuje (zaraz po włączeniu zapłonu) wraz z komunikatem na blacie. Poniżej błąd z ABS. W [07] i [17] błędów nie ma. POMOCY. -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8K0-907-379-V1.clb Control Module Part Number: 8K0 907 379 AQ HW: 8K0 907 379 AQ Component and/or Version: ESP8 front H03 0210 Software Coding: 16CD00 Work Shop Code: WSC 06280 995 89687 VCID: 0818000FBB209C7E15-805C 1 Fault Found: 03159 - TPMS Functionality in ESP 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 1 Reset counter: 252 Mileage: 213663 km Time Indication: 0 Date: 2017.09.12 Time: 12:45:15 Freeze Frame: Hex Value: 0x0000 Hex Value: 0x47A2 Hex Value: 0x001A Hex Value: 0x0DB5 Hex Value: 0x00FF -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Edytowane 12 Września 2017 przez BANDZIOR143
TOM3K Opublikowano 12 Września 2017 Opublikowano 12 Września 2017 2 godziny temu, BANDZIOR143 napisał: Witam. Otóż dzisiaj próbowałem zakodować u siebie TPMS. wszystko zrobione ze wskazówkami z pierwszego postu. Kod ABS z wklejki w bagażniku to 1AT Sterownik 8K0 907 379 AQ ESP8 FRONT H03 0210. Radio MMI 2G. Wszystkie kodowania przyjęte prawidłowo - niestety na blacie zaraz po odpaleniu wyskakuje żółta kontrolka ciśnienia oraz komunikat Tire Presure! System Malfunction. Za Chiny nie mogę tego wyłączyć. Nadmieniam, że próbowałem kilkukrotnie przejść całą procedurę i nic nie pomaga. W tej chwili TPMS jest wykodowany we wszystkich sterownikach, a błąd mimo wszystko się pokazuje (zaraz po włączeniu zapłonu) wraz z komunikatem na blacie. Poniżej błąd z ABS. W [07] i [17] błędów nie ma. POMOCY. -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8K0-907-379-V1.clb Control Module Part Number: 8K0 907 379 AQ HW: 8K0 907 379 AQ Component and/or Version: ESP8 front H03 0210 Software Coding: 16CD00 Work Shop Code: WSC 06280 995 89687 VCID: 0818000FBB209C7E15-805C 1 Fault Found: 03159 - TPMS Functionality in ESP 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 1 Reset counter: 252 Mileage: 213663 km Time Indication: 0 Date: 2017.09.12 Time: 12:45:15 Freeze Frame: Hex Value: 0x0000 Hex Value: 0x47A2 Hex Value: 0x001A Hex Value: 0x0DB5 Hex Value: 0x00FF -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Sprawdź sposób którym mi się udało usunąć blad.
BANDZIOR143 Opublikowano 12 Września 2017 Opublikowano 12 Września 2017 57 minut temu, TOM3K napisał: Sprawdź sposób którym mi się udało usunąć blad. Próbowałem z poziomu radia jak i kabelkiem. kasowałem nawet inspekcję serwisową i niestety bez efektów.
Lechu85 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Witam Panowie. Pośredni sposób badania ciśnienia w kołach mam u siebie. Już dwa razy niestety wprowadziłmnie w błąd, jak się okazało, ciśnienie było poprawne. Proszę o informacje, czy dołożenie czujników spowoduje, że komputer zacznie je wykrywać? Czy jest gdzieś jakaś instrukcja, która mówi, jak dodać BEZPOŚREDNI sposób mierzenia ciśnienia? z czujnikami?
wrclaguna Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Nigdy nie było czujników w A4 B8
Lechu85 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 W dniu 1.04.2018 o 10:37, wrclaguna napisał: Nigdy nie było czujników w A4 B8 Czyli nie da się dołożyć czujników ciśnienia do audi A4 B8 2014r? Znalazłem takie cuś: http://allegro.pl/show_item.php?item=7257764268
wrclaguna Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2018 To sa czujniki do starszych modeli AUDI Oprocz czujników system potrzebuje jeszcze sterownik z tego co pamietam to AUDI Q5 miała to
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się