garbi89 0 Posted January 1, 2012 Share Posted January 1, 2012 Witam mam mały problem chciał bym podnieść zawieszenie w moim quattro 19 TDI 131 KM z 2002roku przód i tył ok 5 cm do góry. Może ktoś mi doradzi jak to zrobić. Z góry dziękuje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablo_ua4 0 Posted January 2, 2012 Share Posted January 2, 2012 kolego autka raczej sie nie podnosi tylko obniza bezpieczeństwo nie pozwala na podniesienie Link to comment Share on other sites More sharing options...
garbi89 0 Posted January 2, 2012 Author Share Posted January 2, 2012 podobno można podnieść na sprężynach lub na odbojach Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kowi87 162 Posted January 2, 2012 Share Posted January 2, 2012 pokaż fotke jak stoi, moze zwyczajnie masz sprotowe zawieszenie, wystarczy z kimś sie zamienic na seryjne 1BA, napewno ktos bedzie chętny Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablo_ua4 0 Posted January 2, 2012 Share Posted January 2, 2012 no właśnie albo sprawdz we wlepce jakie masz zawiecho Link to comment Share on other sites More sharing options...
garbi89 0 Posted January 2, 2012 Author Share Posted January 2, 2012 fachowiec powiedział ze to jeszcze fabryczne normalne nie obniżone Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kowi87 162 Posted January 2, 2012 Share Posted January 2, 2012 fachowiec powiedział ze to jeszcze fabryczne normalne nie obniżone pokazesz fotke to sie oceni czy takie normalne, ręke idzie wsadzic miedzy opone a błotnik Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablo_ua4 0 Posted January 2, 2012 Share Posted January 2, 2012 fachowiec powiedział ze to jeszcze fabryczne normalne nie obniżone kolego ale 1be i 1bv to sa niskie a tez sa ori Link to comment Share on other sites More sharing options...
garbi89 0 Posted January 2, 2012 Author Share Posted January 2, 2012 jutro zrobię fotkę a pomiędzy oponą a błotnikiem jest ok 8 cm opony są 15/195 /65 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablo_ua4 0 Posted January 2, 2012 Share Posted January 2, 2012 jutro zrobię fotkę a pomiędzy oponą a błotnikiem jest ok 8 cm opony są 15/195 /65 no widzisz u ciebie jest 8cm a u mnie ledwo palec wchodzi Link to comment Share on other sites More sharing options...
SZYNKAR 0 Posted January 3, 2012 Share Posted January 3, 2012 Może sprężyny siadły ze starości i trzeba je "odświerzyć" (znaczy nowe) Na szybko i tanio można podłożyć taką gumę w sprężynę ale moim zdaniem to bardzo chwilowe rozwiązanie (np. w dniu sprzedaży auta ) Jak kolega chce wysokie auto to nie namawiajcie na niskie. Mechanik mówił że miął 3 przypadki w mojej okolicy gdy wymieniał na niskie zawieszenie i po krótkim czasie (3 tyg) klienci wracali żeby przywrócić wysokość. Np. jest u mnie taki sławny mostek z garbem (wygięty w górę), jak masz niskie to szorujesz środkiem. Generalnie niskoprofilowe alusy też się tu nie sprawdzają (dziury, krawężniki). Ale widoki gór sowich przepiękne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
garbi89 0 Posted January 3, 2012 Author Share Posted January 3, 2012 Zrobiłem zdjęcia i jak oceniacie prześwit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dev 1458 Posted January 3, 2012 Share Posted January 3, 2012 wyglada na 1BA dla pewnosci zrób foto wlepki spod tylnej kanapy i wrzuc na forum Link to comment Share on other sites More sharing options...
vauxhall95 1 Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 badz 1BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
garbi89 0 Posted January 4, 2012 Author Share Posted January 4, 2012 a co to dokładnie znacze 1BA I 1BE . i WRZUCAM ZDJĘCIE Z TYLNEJ KLAPY Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dev 1458 Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 1BA zawiecha standardowa 1BE obniżenie 20mm w stosunku do 1BA 1BV obniżenie 30mm w stosunku do 1BA jest jeszcze 1BD, 1BQ, 1BR.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
agentsmith 0 Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 Sam mam 1BA i według mnie jest strasznie wysoko.. A Ty chcesz jeszcze podnieść? W jakim celu? Może pomyśl o kupnie allroad'a Wtedy na pewno byłoby wyżej Link to comment Share on other sites More sharing options...
spawacz1 0 Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 ciekawe jak ze zmęczeniem sprężyn, kilka lat temu u mnie siedział tył, podjechałem na podnośnik auto do góry i okazało się że po ponownym opuszczeniu znowu wszystko bardzo siadło aż za bardzo wymiana sprężyn(4sztuk) pomogła z przodu też się podniósł wiem ze niskim lepiej sie zbiera zakręty ale w zimę sutyacja się odwraca tym bardziej że u mnie na wichurze rok temu tylko koleszka Krazem dawał radę :decayed:poza tym spotkałem ostatnio B6 które bez quattro było wyższe od twojego wymień spręzynki będzie dobrze albo kup Allroda Link to comment Share on other sites More sharing options...
garbi89 0 Posted January 5, 2012 Author Share Posted January 5, 2012 dnośnie wymiany sprężyn czy są jakieś wyże od normalnych czy wystarczy założyć twardziejsze tej samej długości. Allrody nie mają silników 19 TDI 131KM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dev 1458 Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 koła daj większe i bedzie dobrze na "DAKAR" sie szykujesz???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now