Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Przełączanie z PB na LPG (zimny silnik)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od niedawna pojawił się problem z przełączaniem z PB na LPG na zimnym silniku samochód potrafi zgasnąć albo telepać silnikiem przez chwile (stosunkowo im zimniejszy silnik tym mocniejsze telepanie silnikiem lub zgaśniecie).

W momencie przełączenia jazdy na gazie np 2 tyś obr z pb na lpg to samochód normalnie hamuje :D ale jak dodam wiecej gazu to przepali coś tam :D i juz nie ma problemu :D

Gdy robię to na 90 stopniach (rozgrzany silnik) prawię tego nie odczuwam, ale jednak coś niedobrego się dzieje (na postoju)

Regulacje gazu miałem 11 tyś km, wymieniłem świece i filtr powietrza.

Samochód jeździ na gazie 40 tyś km.

Czyżby filtr zaklejał się przez noc tym taki "olejem" - syfem (na ostatniej regulacji było widać to) to jest taki hmm szary syf mac olejowa nie wiem jak to nazwać:D?

Czy ktoś miał podobny problem i wie co może być przyczyną ??

Opublikowano

Instalacja zwykła czy sekwencyjna?? Jakiej firmy?? Jeśli widziałeś syf to dlaczego nie kazałeś wyczyścić i wymienić filtra??

Opublikowano

najpierw VAG, potem junkers

Opublikowano

auto powinno sie rozgrzać troche żeby na gaz przełączyć.ja w tej pogodzie co jest teraz robie kilometr i przełączam.czasem wiecej czasem mniej.jak tak nie robie to faluje.niedawno regulowałem sam na parowniku i jest o niebo lepiej.ale podstawa to filtery,świece.i dobry gaz a nie z pod auchana.

Opublikowano

Cos masz z instalka jedz do gazownika najlepiej tam gdzie zakladales.Zanim to zrobisz sprawdz czy nie masz gdzies dziury w dolocie.Te gumki na ssacym oblukaj ,silnik jest bardziej czuly na gazie.Zadaj sobie pytanie kiedy swiece wyminiales, jaki gaz zalales gdzie :> duzo moze byc przyczyn jednak to przerobka . :decayed: na kuchenke :)

Opublikowano

na programie u dobrego gazownika ustawia się temperaturę przełączania na gaz, u mnie na lato 30st.C i jakoś tak zostało...czasem sam czekam aż wskazówka temp. się ruszy i siup na gaz :decayed: moja V-ka telepawkę czasem łapie ale tak jak u ciebie, tylko na chwilę. (mam do wymiany świece, kable, cewka :wallbash: )

Opublikowano

OOOO_A4 ja syf widziałem przy ostatniej wymianie filterków (11 tyś km temu), ale wtedy tankowałem na shiel, a teraz tankuje na ściernie jakimś :D

OK, trzeba regulacje i filtry wymienić i sprawdzić doloty powietrza.

Poinformuje jak po wymianie i co było przyczyną, jestem umówiony na wtorek.

Opublikowano

mozesz miec zasyfony reduktor

Opublikowano

gaz tankowałem na "zjebanej" stacji to wiem, już tam nie będę ciekawe ile czyszczenie :D będę wiedział we wtorek ;D[br]

Dopisany: 04 Styczeń 2012, 20:54_________________________________________________Przez zjebaną stacje zjebały się wtryskiwacze 300 zl kosztowały ;(, sonda zamiennik też (na szczęście jest na gwarancji), kupiłem bosha w serwisie za 300 zł :D regulacja 100 zł samochód pracuje OK ! ale?

Strzela z wydechu jade na 3 biegu 30 km/h przyspieszam do 70 km/h hamuje silnikiem do 50 km/h dodaje gazu i strzela z wydechu ogniem.

Gdy jadę samochodem np 110 stała prędkość jest ok :P, co mogę sam zrobić (bo jadę ponownie do warsztatu).

A co do regulacji i filtrów i świec oraz przewodów jest wszystko OK (gazownik sprawdzał) może cewka ? akurat mam tą za 1400 zł :(

o taką mam:

http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-audi-a6-a4-vw-passat-1-8-huco-pn-i1994863013.html

Tylko tu jakiś zmienik w bosh serwisie jak wyżej napisałem chcieli okolo 1400.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...