Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Avant EbonyPearl quattro Schwarzer Himmel SolarDach ;)


turzol

Rekomendowane odpowiedzi

Wujek i co uspokoiło się po wymianie półosi ? Sorki że to tak wyszło ale to co się ostatnio wyprawia to jakaś masakra... Jeszcze raz przepraszam bo aż mi głupio że Cię tak zwodziłem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wujek i co uspokoiło się po wymianie półosi ? Sorki że to tak wyszło ale to co się ostatnio wyprawia to jakaś masakra... Jeszcze raz przepraszam bo aż mi głupio że Cię tak zwodziłem...

Jest dużo lepiej, lewarkiem od zmiany biegów przestało telepać podczas przyśpieszania i nie mam już dziwnych dźwięków przy braniu zakrętów. Nadal jednak mam dość mocne drgania budy, podłogi, wydechu na postoju - i one idą od silnika na 90%. Nie podoba mi sie jedna pompka bo po odpaleniu ma duże wartości na "minus", potem w miare nagrzewania silnika spada ale i tak jest w okolicy -1.20 a -0.90

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Artur z tego co pamiętam to nie ma tragedii jak masz takie wartości na pompkach. Mają zakres chyba od -2,9 do +2,9.

U mnie też się pojawiły mikrodrgania na wolnych i nie mogę dojść co jest przyczyną. Po dodaniu gazu ustępują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki urok 1.9PD, które drgają już po oryginalnych 100kkm :(

Edytowane przez daros
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki urok 1.9PD, które drgają już po oryginalnych 100kkm :(

Jak kupiłem go z przebiegiem 190tys to chodził jak zegarek ;) No cóż , niedługo może zagości inny silnik :wink:

Z newsów to wpadł piecyk webasto z z B7 2.0TDI 2008r z ostatniego wypustu. Trafił się w świetnym stanie. Ładnie odpala, nie kopci i co najważniejsze grzeje jak należy.

Przy okazji wymieniłem świecę żarową na nową OEM oraz pompkę wody BOSCH

NGGwFfw.jpg

ZxOiFGE.jpg

CejxlcE.jpg

wFL7HOB.jpg

Dodatkowo nowy komplet zimówek Nokian WR A3 17'' :)

3PHt5AB.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zima już się kończy

Będą na zaś. Poprzednie już były kwadratowe

Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozazdrościć takiej furki! :oklasky:

Nieźle się prezentuje, bezawaryjności! :D

Chyba musisz mieć już niezłe zniżki w ASO. :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiera gotowa :) Dodatkowo zażyczyłem sobie pogrubienie :)

Wybrałem obszycie jak w RS4 czyli po całości perforowana skóra i do tego czarną nić.

Wyszło ok, tak myślę

1ZlYJLg.jpg

KvUswQj.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Artur z tego co pamiętam to nie ma tragedii jak masz takie wartości na pompkach. Mają zakres chyba od -2,9 do +2,9.

U mnie też się pojawiły mikrodrgania na wolnych i nie mogę dojść co jest przyczyną. Po dodaniu gazu ustępują.

To jest tylko zakres jaki mozesz zobaczyć na vagu. Najlepeij jesy jak maja blisko 0. Aby poprawnie zdiagnozowac pompki trzeba by je wrzucić na stół probierczy.

Wracając do tematu auta to brak słów aby opisać ten projekt.

Można wiedzieć jakie jest oznaczenie pół osi od exeo?

Edytowane przez C4NC3R
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

Świetnie ta kiera wyszła! Gdzie robiłeś?

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

Świetnie ta kiera wyszła! Gdzie robiłeś?

Pozdrawiam!

carsdream.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi się cała kiera w perforze nie podoba.

Poza tym jest bajka!

W ori jest już wystarczająca gruba. Ciekawe jak ta leży w dłoniach. :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masakracja Panie :decayed:

Ps: po co Ci, ąz tyle dsubów i dvi? Samochód pod monitor podłączasz? :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Artur z tego co pamiętam to nie ma tragedii jak masz takie wartości na pompkach. Mają zakres chyba od -2,9 do +2,9.

U mnie też się pojawiły mikrodrgania na wolnych i nie mogę dojść co jest przyczyną. Po dodaniu gazu ustępują.

To jest tylko zakres jaki mozesz zobaczyć na vagu. Najlepeij jesy jak maja blisko 0. Aby poprawnie zdiagnozowac pompki trzeba by je wrzucić na stół probierczy.

Wracając do tematu auta to brak słów aby opisać ten projekt.

Można wiedzieć jakie jest oznaczenie pół osi od exeo?

Dzięki!

Półosie mają nr 8E0 407 271 AT i 272 AT, czyli ozn te same co B6/B7 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Artur z tego co pamiętam to nie ma tragedii jak masz takie wartości na pompkach. Mają zakres chyba od -2,9 do +2,9.

U mnie też się pojawiły mikrodrgania na wolnych i nie mogę dojść co jest przyczyną. Po dodaniu gazu ustępują.

To jest tylko zakres jaki mozesz zobaczyć na vagu. Najlepeij jesy jak maja blisko 0. Aby poprawnie zdiagnozowac pompki trzeba by je wrzucić na stół probierczy.

Wracając do tematu auta to brak słów aby opisać ten projekt.

Można wiedzieć jakie jest oznaczenie pół osi od exeo?

Dzięki!

Półosie mają nr 8E0 407 271 AT i 272 AT, czyli ozn te same co B6/B7 ;)

Tylko literki na końcu inne. Przyda mi sie coś nowszego bo niuton dał sie starym we znaki...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka dzisiejszych prac

Wymieniony dekiel zaworów na ostatni wypust z poprawioną odmą.

8NMQdIQ.jpg

Wpadł nowy zawór N75

vlG28MW.jpg

Chciałbym na wiosnę zrobić kompleksowy remont zawieszenia - dlatego przy okazji nowy zakup czyli Eibach Pro-Kit dedykowany do quattro

Vs2hdX8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...