michałswd 4 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Świetne auto modyfikacje na wysokim poziomie bd sledził temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horneth 0 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Wujek i co uspokoiło się po wymianie półosi ? Sorki że to tak wyszło ale to co się ostatnio wyprawia to jakaś masakra... Jeszcze raz przepraszam bo aż mi głupio że Cię tak zwodziłem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol 28 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 Wujek i co uspokoiło się po wymianie półosi ? Sorki że to tak wyszło ale to co się ostatnio wyprawia to jakaś masakra... Jeszcze raz przepraszam bo aż mi głupio że Cię tak zwodziłem... Jest dużo lepiej, lewarkiem od zmiany biegów przestało telepać podczas przyśpieszania i nie mam już dziwnych dźwięków przy braniu zakrętów. Nadal jednak mam dość mocne drgania budy, podłogi, wydechu na postoju - i one idą od silnika na 90%. Nie podoba mi sie jedna pompka bo po odpaleniu ma duże wartości na "minus", potem w miare nagrzewania silnika spada ale i tak jest w okolicy -1.20 a -0.90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi790 38 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 Artur z tego co pamiętam to nie ma tragedii jak masz takie wartości na pompkach. Mają zakres chyba od -2,9 do +2,9. U mnie też się pojawiły mikrodrgania na wolnych i nie mogę dojść co jest przyczyną. Po dodaniu gazu ustępują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daros 3 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 (edytowane) Taki urok 1.9PD, które drgają już po oryginalnych 100kkm Edytowane 30 Stycznia 2016 przez daros Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol 28 Opublikowano 6 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 Taki urok 1.9PD, które drgają już po oryginalnych 100kkm Jak kupiłem go z przebiegiem 190tys to chodził jak zegarek No cóż , niedługo może zagości inny silnik Z newsów to wpadł piecyk webasto z z B7 2.0TDI 2008r z ostatniego wypustu. Trafił się w świetnym stanie. Ładnie odpala, nie kopci i co najważniejsze grzeje jak należy. Przy okazji wymieniłem świecę żarową na nową OEM oraz pompkę wody BOSCH Dodatkowo nowy komplet zimówek Nokian WR A3 17'' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajda 18 Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 Zima już się kończy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol 28 Opublikowano 6 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 Zima już się kończyBędą na zaś. Poprzednie już były kwadratoweWysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cupek97 1 Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Pozazdrościć takiej furki! Nieźle się prezentuje, bezawaryjności! Chyba musisz mieć już niezłe zniżki w ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol 28 Opublikowano 15 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Kiera gotowa Dodatkowo zażyczyłem sobie pogrubienie Wybrałem obszycie jak w RS4 czyli po całości perforowana skóra i do tego czarną nić. Wyszło ok, tak myślę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C4NC3R 7 Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 (edytowane) Artur z tego co pamiętam to nie ma tragedii jak masz takie wartości na pompkach. Mają zakres chyba od -2,9 do +2,9. U mnie też się pojawiły mikrodrgania na wolnych i nie mogę dojść co jest przyczyną. Po dodaniu gazu ustępują. To jest tylko zakres jaki mozesz zobaczyć na vagu. Najlepeij jesy jak maja blisko 0. Aby poprawnie zdiagnozowac pompki trzeba by je wrzucić na stół probierczy.Wracając do tematu auta to brak słów aby opisać ten projekt. Można wiedzieć jakie jest oznaczenie pół osi od exeo? Edytowane 15 Lutego 2016 przez C4NC3R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black4 197 Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Witaj, Świetnie ta kiera wyszła! Gdzie robiłeś? Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol 28 Opublikowano 15 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Witaj, Świetnie ta kiera wyszła! Gdzie robiłeś? Pozdrawiam! carsdream.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek 4 Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 A mi się cała kiera w perforze nie podoba. Poza tym jest bajka! W ori jest już wystarczająca gruba. Ciekawe jak ta leży w dłoniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekhxc 135 Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 kiera super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devey 0 Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Masakracja Panie Ps: po co Ci, ąz tyle dsubów i dvi? Samochód pod monitor podłączasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol 28 Opublikowano 15 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Artur z tego co pamiętam to nie ma tragedii jak masz takie wartości na pompkach. Mają zakres chyba od -2,9 do +2,9. U mnie też się pojawiły mikrodrgania na wolnych i nie mogę dojść co jest przyczyną. Po dodaniu gazu ustępują. To jest tylko zakres jaki mozesz zobaczyć na vagu. Najlepeij jesy jak maja blisko 0. Aby poprawnie zdiagnozowac pompki trzeba by je wrzucić na stół probierczy.Wracając do tematu auta to brak słów aby opisać ten projekt. Można wiedzieć jakie jest oznaczenie pół osi od exeo? Dzięki! Półosie mają nr 8E0 407 271 AT i 272 AT, czyli ozn te same co B6/B7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C4NC3R 7 Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Artur z tego co pamiętam to nie ma tragedii jak masz takie wartości na pompkach. Mają zakres chyba od -2,9 do +2,9. U mnie też się pojawiły mikrodrgania na wolnych i nie mogę dojść co jest przyczyną. Po dodaniu gazu ustępują. To jest tylko zakres jaki mozesz zobaczyć na vagu. Najlepeij jesy jak maja blisko 0. Aby poprawnie zdiagnozowac pompki trzeba by je wrzucić na stół probierczy.Wracając do tematu auta to brak słów aby opisać ten projekt. Można wiedzieć jakie jest oznaczenie pół osi od exeo? Dzięki! Półosie mają nr 8E0 407 271 AT i 272 AT, czyli ozn te same co B6/B7 Tylko literki na końcu inne. Przyda mi sie coś nowszego bo niuton dał sie starym we znaki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol 28 Opublikowano 12 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Kilka dzisiejszych prac Wymieniony dekiel zaworów na ostatni wypust z poprawioną odmą. Wpadł nowy zawór N75 Chciałbym na wiosnę zrobić kompleksowy remont zawieszenia - dlatego przy okazji nowy zakup czyli Eibach Pro-Kit dedykowany do quattro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Poka Usa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się