Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6/B7] Maglownica - używana czy regenerowana?


fahur

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Niedawno się dowiedziałem, że moja maglownica się rozszczelniła i muszę "coś" z tym zrobić. Jeszcze nie ma tregedii, bo cieknie powolutku, ale lada chwila może się to przerodzić w coś poważniejszego.

Z tego, co się zorientowałem to realnie mam dwie opcje:

1. Kupić używkę, np. z B7 (sporo młodszą) z tzw. "dobrego źródła". Niestety osobiście nie znam takowego i jedyne, co mi pozostaje to ewentualny zakup na alledrogo - tam ceny wahają się od 400 do ponad 1000PLN.

Mechanik, który odkrył uszkodzenie zaproponował ten wariant i rzucił kwotą 2000PLN (1500 pewna maglownica + 500 wymiana).

W tym wariancie, widzę jeden poważny problem - włożona używka na drugi dzień też może zacząć ciec i będę w punkcie wyjścia, a właściwie do tyłu sporo hajsu.

2. Zregenerować swoją/wymienić na regenerowaną. Generalnie każdy z warsztatów daje rok gwarancji, co prawda ograniczony różnymi obostrzeniami, ale zawsze. Ceny też są różne: najbardziej rozsądną ofertę podano mi w Łodzi - 679PLN za demontaż, regenerację, montaż oraz geometrię; najwyższą otrzymałem w Kobyłce (Nadmeńska) - od 1100PL do nawet 1700PLN w zależności od stanu maglownicy, w cenie jest dokładnie to samo, co w opisałem w przypadku Łodzi.

W tym scenariuszu obiawiam się jednego - jest to ingerencja w dosyć ważny z punktu bezpieczeństwa element w moim samochodzie, a 30km/h przeważnie się nie poruszam :wink4: Wiem, że są to profesjonalne warsztaty

Jakie są Wasze doświadczenia?

Może ktoś ma dostęp do "pewnego źródła" używanych maglownic, albo sam takim źródłem jest? :D

Ewentualnie, może polecić serwis zajmujący się regeneracją przekładni w okolicach Wawy?

Z góry dzięki za pomoc :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak by mnie spotkał taki problem to napewno kupił bym używkę z B7. Raz że jest z nowszego modelu a dwa że wymieniałem u siebie jeszcze w passacie B4 uszczelnienia i powiem że wytrzymały jedynie dwa lata i z powrotem cieknie maglownica. Co oryginał to oryginał.

Tutak masz ogłoszenie maglownicy akurat od A6 4F ale nie sugeruj się częścią tylko zadzwoń sobie do tego sprzedającego czy ma może w sprzedaży maglownice taką która Cie interesuje, powiem Ci że już wielokrotnie kupowałem u niego części i jestem bardzo zadowolony. Części zawsze w bardzo dobrym stanie jak na używane a nie żadne buble.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja zregenerowałbym swoją.

skąd wiesz w jakim stanie będzie używka i jak długo ci wytrzyma :?: a jak rozcieknie ci się po pół roku :?:

na regenerowaną dostaniesz rok gwarancji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie wkurzająco stuka na zakrętach - i chyba będę regenerował.

to że stuka nie oznacza, że magiel jest do regeneracji :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja regenerowana maglownice wzialem z Michałowic dostałem gwarancje na rok i musialem oddac swoja stara, koszt 500pln tyle ze do b5

firma zwie sie APM

jezdze juz pol roku i nie ma problemow :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stuka przy szybkich ruchach kierownicy jeszcze będę zgłębiał temat w kanale jak będzie cieplej

sprawdź drążki kierownicze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja robiłem magiel w poprzednim audi......w zakładzie u Filipowskiego w Piastowie (pod Warszawą) samochód już sprzedany 3 lata temu i z tego co wiem jeździ nadal na regenerowanej. Wiem , że Filipowski robił maglownice w zakładzie w Markach albo w Ząbkach.

Używana maglownica to lateria.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kupiłem kiedys uzywke wytrzymała 1 miesiąc, teraz mam zamontowaną regenerowaną laubera i jest ok nic nie cieknie itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przy dobieraniu maglownicy ma znaczenie rodzaj silnika czy to jest bez różnicy jeśli model jest B6/B7?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przy dobieraniu maglownicy ma znaczenie rodzaj silnika czy to jest bez różnicy jeśli model jest B6/B7?

Generalnie bez znaczenia :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

170 tys km i pekla guma koncowki LMO. Przy jej wymianie juz wraz i z drazkiem nowym podczas demontazu starej wylecialo ok 300ml plynu wspomagania (zielony) ktory dolewalem co jakis czas w zbiorniczku. Poza tym z kierownica zadnych problemow poza tym duzym wyciekiem luz moze maly a moze jakbym wymienil druga strone koncowke + drazek to by sie zmiejszyl do 0? Narazie czekam na podpowiedzi i mysle nad regeneracja tylko cala czy tylko uszczelka puscila i da sie latwo wymienic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...