Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podniesienie mocy w 1,9 VP/PD koszty/części/efekty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak dam turbo AWX to wtyski do jakiej mocy orginalne wydola pewnie do 160 max?

mowiecie ze 2 wykresy nie poprawne, ale ten macher co robil ostatnio program jest konkretny gosciu i zna sie na zeczy, Nm chcialem mniej to fakt ale powoli zaczynam kminic na zwiekszeniem mocy tym bardziej ze korekta gratis

Opublikowano
jak dam turbo AWX to wtyski do jakiej mocy orginalne wydola pewnie do 160 max?

przynajmniej ja tak obstawiam:wink:

Opublikowano

kuwa 5ps wiecej i pare stow, tyle z Nm wiecej doda?

Opublikowano
kuwa 5ps wiecej i pare stow, tyle z Nm wiecej doda?

ide o zakład że nie masz tyle co pokazałes na wykresie:wink:, dokładając większe turbo zmieni sie znacznie przebieg momentu obrotowego, góra sie poprawi

---------- Post dopisany at 22:44 ---------- Poprzedni post napisany at 22:36 ----------

audi-a4-1-9tdi-ajm-powered-by-www-fabryka-mocy-com.jpg

ecuprojectoficial.jpg

wykresrogal.jpg

3 przykładowe wykresy AJM z 3 różnych hamowni, wiec jak widać wynik jest w miare powtarzalny, zwróć uwage jaki mają moment:wink:

dołożysz turbo to dojdzie z 15km do tego

Opublikowano

ok to ten moj wykres z czego sie wzial jak nie mam tylu ps? Program mialem robiony kolo godziny 10-11 i po przejechaniu 60km na butowaniu jak to po programie i temperaturze na zewnatrz ponad 30stopni pojechalem na drugie hamowanie do firmy ktora wczesniej spaprala program w celu odzyskania kasy i u nich wyszlo 145ps, moc spadla wiadomo auto nagrzane i temperatura na zewnatrz tez spora byla jak to lipiec a godzina byla juz kolo 13 wiec dawalo

Opublikowano

i teraz 2 rózne hamownie AJM z t.AWX

411c4eaa683756f0.jpg

AJM_turbo_AWX.jpg

Opublikowano

Mam jedno pytanie (być może przeoczyłem, ale nie znalazłem odpowiedzi w postach) - czy w ramach stage I przy AFN'ie (nie planuję nic więcej ponad soft) wycięcie katalizatora jest wskazane/wymagane/zależne od "humoru" właściciela ? :)

Opublikowano
Mam jedno pytanie (być może przeoczyłem, ale nie znalazłem odpowiedzi w postach) - czy w ramach stage I przy AFN'ie (nie planuję nic więcej ponad soft) wycięcie katalizatora jest wskazane/wymagane/zależne od "humoru" właściciela ? :)

Wskazane, niektórzy twierdzą, że nawet wymagane. VNT będzie miało lżej i przepływ powietrza się poprawi.

Opublikowano

Rozumiem, że głównie ze względu na to, że jest spore prawdopodobieństwo, że w 12 czy 15 letnim aucie jest on poprostu zapchany, a nie samego faktu istnienia katalizatora?

Opublikowano

A jest jakaś nieinwazyjna metoda na jego sprawdzenie?

Opublikowano

A ja mam takowe pytanie: moja a4 1,9 110hp AHH jest po programie (robiony jeszcze przez niemieckiego wlasciciela). Czy wymiana turba na AWX da mi jeszcze pare kuców? :wink:

ps. nie bylem na hamownii ale pasek b5 lift 130 hp zbiera sie podobnie, moze nawet minimalnie gorzej.

Opublikowano

1.9 AHH ma w serii 90KM, tak wymiana turibnki i korekta programu da jeszcze mocy więcej

Opublikowano
A ja mam takowe pytanie: moja a4 1,9 110hp AHH jest po programie (robiony jeszcze przez niemieckiego wlasciciela). Czy wymiana turba na AWX da mi jeszcze pare kuców? :wink:

ps. nie bylem na hamownii ale pasek b5 lift 130 hp zbiera sie podobnie, moze nawet minimalnie gorzej.

samo turbo troszkę podciągnie, ale lepiej w zestawie z wtryskami 216

Opublikowano
to po zmianie turba i wtryskow duzo skoczy spalanie w górę?

tak nie opłacalne stanie sie jeżdżenie dieslem:facepalm:

Opublikowano

Aha no to wiem juz wszystko. Czyli polecacie sama wymiane turbiny na AWX czy roznica bedzie nieznaczna?

edit. jednak to nie jest ahh tylko afn

Opublikowano
Aha no to wiem juz wszystko. Czyli polecacie sama wymiane turbiny na AWX czy roznica bedzie nieznaczna?

edit. jednak to nie jest ahh tylko afn

Jeśli chodzi o spalanie po modyfikakcjach, to pewnie nie zauważysz rożnicy :whistling:

Opublikowano

Jeszcze pytanie o kata, a w zasadzie jego usunięcie. Co wstawiacie w jego miejsce?

Opublikowano

wspawaj rurke, lub zostaw pustą puchę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...