slavko87 Opublikowano 8 Listopada 2012 Opublikowano 8 Listopada 2012 jak dam turbo AWX to wtyski do jakiej mocy orginalne wydola pewnie do 160 max? mowiecie ze 2 wykresy nie poprawne, ale ten macher co robil ostatnio program jest konkretny gosciu i zna sie na zeczy, Nm chcialem mniej to fakt ale powoli zaczynam kminic na zwiekszeniem mocy tym bardziej ze korekta gratis
Kowi87 Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Opublikowano 8 Listopada 2012 jak dam turbo AWX to wtyski do jakiej mocy orginalne wydola pewnie do 160 max? przynajmniej ja tak obstawiam:wink:
slavko87 Opublikowano 8 Listopada 2012 Opublikowano 8 Listopada 2012 kuwa 5ps wiecej i pare stow, tyle z Nm wiecej doda?
Kowi87 Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Opublikowano 8 Listopada 2012 kuwa 5ps wiecej i pare stow, tyle z Nm wiecej doda? ide o zakład że nie masz tyle co pokazałes na wykresie:wink:, dokładając większe turbo zmieni sie znacznie przebieg momentu obrotowego, góra sie poprawi ---------- Post dopisany at 22:44 ---------- Poprzedni post napisany at 22:36 ---------- 3 przykładowe wykresy AJM z 3 różnych hamowni, wiec jak widać wynik jest w miare powtarzalny, zwróć uwage jaki mają moment:wink: dołożysz turbo to dojdzie z 15km do tego
slavko87 Opublikowano 8 Listopada 2012 Opublikowano 8 Listopada 2012 ok to ten moj wykres z czego sie wzial jak nie mam tylu ps? Program mialem robiony kolo godziny 10-11 i po przejechaniu 60km na butowaniu jak to po programie i temperaturze na zewnatrz ponad 30stopni pojechalem na drugie hamowanie do firmy ktora wczesniej spaprala program w celu odzyskania kasy i u nich wyszlo 145ps, moc spadla wiadomo auto nagrzane i temperatura na zewnatrz tez spora byla jak to lipiec a godzina byla juz kolo 13 wiec dawalo
Kowi87 Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Opublikowano 8 Listopada 2012 i teraz 2 rózne hamownie AJM z t.AWX
YAQB21 Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 Mam jedno pytanie (być może przeoczyłem, ale nie znalazłem odpowiedzi w postach) - czy w ramach stage I przy AFN'ie (nie planuję nic więcej ponad soft) wycięcie katalizatora jest wskazane/wymagane/zależne od "humoru" właściciela ?
dejf Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 Mam jedno pytanie (być może przeoczyłem, ale nie znalazłem odpowiedzi w postach) - czy w ramach stage I przy AFN'ie (nie planuję nic więcej ponad soft) wycięcie katalizatora jest wskazane/wymagane/zależne od "humoru" właściciela ? Wskazane, niektórzy twierdzą, że nawet wymagane. VNT będzie miało lżej i przepływ powietrza się poprawi.
YAQB21 Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 Rozumiem, że głównie ze względu na to, że jest spore prawdopodobieństwo, że w 12 czy 15 letnim aucie jest on poprostu zapchany, a nie samego faktu istnienia katalizatora?
YAQB21 Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 A jest jakaś nieinwazyjna metoda na jego sprawdzenie?
szpurek13 Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 A ja mam takowe pytanie: moja a4 1,9 110hp AHH jest po programie (robiony jeszcze przez niemieckiego wlasciciela). Czy wymiana turba na AWX da mi jeszcze pare kuców? ps. nie bylem na hamownii ale pasek b5 lift 130 hp zbiera sie podobnie, moze nawet minimalnie gorzej.
radimm Opublikowano 19 Listopada 2012 Opublikowano 19 Listopada 2012 1.9 AHH ma w serii 90KM, tak wymiana turibnki i korekta programu da jeszcze mocy więcej
mech15 Opublikowano 19 Listopada 2012 Opublikowano 19 Listopada 2012 A ja mam takowe pytanie: moja a4 1,9 110hp AHH jest po programie (robiony jeszcze przez niemieckiego wlasciciela). Czy wymiana turba na AWX da mi jeszcze pare kuców? ps. nie bylem na hamownii ale pasek b5 lift 130 hp zbiera sie podobnie, moze nawet minimalnie gorzej. samo turbo troszkę podciągnie, ale lepiej w zestawie z wtryskami 216
szpurek13 Opublikowano 19 Listopada 2012 Opublikowano 19 Listopada 2012 to po zmianie turba i wtryskow duzo skoczy spalanie w górę?
Kowi87 Opublikowano 19 Listopada 2012 Autor Opublikowano 19 Listopada 2012 to po zmianie turba i wtryskow duzo skoczy spalanie w górę? tak nie opłacalne stanie sie jeżdżenie dieslem:facepalm:
szpurek13 Opublikowano 19 Listopada 2012 Opublikowano 19 Listopada 2012 Aha no to wiem juz wszystko. Czyli polecacie sama wymiane turbiny na AWX czy roznica bedzie nieznaczna? edit. jednak to nie jest ahh tylko afn
Blachu Opublikowano 20 Listopada 2012 Opublikowano 20 Listopada 2012 Aha no to wiem juz wszystko. Czyli polecacie sama wymiane turbiny na AWX czy roznica bedzie nieznaczna?edit. jednak to nie jest ahh tylko afn Jeśli chodzi o spalanie po modyfikakcjach, to pewnie nie zauważysz rożnicy
YAQB21 Opublikowano 20 Listopada 2012 Opublikowano 20 Listopada 2012 Jeszcze pytanie o kata, a w zasadzie jego usunięcie. Co wstawiacie w jego miejsce?
radimm Opublikowano 20 Listopada 2012 Opublikowano 20 Listopada 2012 wspawaj rurke, lub zostaw pustą puchę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się