wesz82 Opublikowano 16 Maja 2018 Opublikowano 16 Maja 2018 (edytowane) Mi pada awx i stoje przed wyborem podobnym tylko ja tam wiecej jak 1tys nie chce wydac. Gtb 20 to patrz dobrze od kogo bierzesz zebys po jakims czasie nie psioczyl. Brd jak trafisz zdrowo sztunie to ok jest p&p zas jak trafisz zla sztunie to bedziesz mial tzw kopa od 2.3tys obr... Zostaje hybryd i tu znam Pana co robi turbo na moce 200,230 za ok 700 zl. Juz paru zrobil i nikt nie psioczyl chodz na tym forum jeden cos pisal ale on tez to robi wiec jego zdanie jest nie brane nawet pod uwage. Jest jeszcze gtc z cgl ale musisz zmieniac flansze w dp. Ogolnie dobry kolezka mial gtc i mowil ze na 3 biegu ciezko bylo o trakcje.. Edytowane 16 Maja 2018 przez wesz82
Brzeziak Opublikowano 16 Maja 2018 Opublikowano 16 Maja 2018 Faktycznie na BRD trzeba mieć to 1300. Ten Twój ziomek co robi te hybrydy to przerabia je w korpusie od AWX czy AFN? Podpytaj o ten temat. Byłbym chętny na taka hybrydę do 230, może jak sie we 2 zdecydujemy to zrobi good price? Co do tego GTC to chodzi Ci o turbo z opla? Tam nie było sterowania elektrycznego gruszką? Rozwiń trochę ten wątek.
wesz82 Opublikowano 16 Maja 2018 Opublikowano 16 Maja 2018 Te turbo jest z a4 a5 i Q Jest to gtc 1549vz. Tylko sa dwie wersje 140 i chyba 170koni oczywiscie szukamy tej wiekszej.Luknij sobie. Reszte napisze Ci na pv.
Kowi87 Opublikowano 16 Maja 2018 Autor Opublikowano 16 Maja 2018 Ja bym BRD nie brał pod uwagę, masz teraz do wyboru GTB17/20 GTC choc to nastepca BRD nie wiele lepsza, albo coś nowszego z serii GTD14/17
wesz82 Opublikowano 16 Maja 2018 Opublikowano 16 Maja 2018 Wiesz kwestia kasy. Takie gtb 2 k musisz postawic. Nie wspomne o gtd zas takie gtc idzie wyrwac za 500zl splyw oleju robisz jak w kazdym gtb i z flansza za 600zl masz cos co dmucha 1.8 z zajebist...dolem. Brd to loteria. Winna niby temu jest zmienna geometria wiec nawet jak kupisz ospale brd i kupisz nowa geo to wyjdzie w ciul drogo.
Brzeziak Opublikowano 17 Maja 2018 Opublikowano 17 Maja 2018 GTB17 nie mogę nigdzie trafić. Mam jednego ziomka co mi ogarnie GTB20 praktycznie na nowych częściach za 1800 ale to już trochę poza moim budżetem.
speedster2000 Opublikowano 30 Czerwca 2021 Opublikowano 30 Czerwca 2021 Witam, panowie kto w Opolskim / Śląskim zamontuje mi FMIC na gotowo do b6 AVF ? Ktoś polecany? Chciałbym też oddać swoje wtryski BA i z dopłatą wziąć AL-ki z pewnego źródła
speedster2000 Opublikowano 2 Września 2021 Opublikowano 2 Września 2021 Jaki potencjał ma zestaw 2x SMIC z BRD ? Wystarczy to do okolic 180 koni czy trzeba wrzucać odraz fmic ? Różnica w kosztach dość konkretna.
Mitshi Opublikowano 26 Września 2021 Opublikowano 26 Września 2021 W dniu 2.09.2021 o 13:29, speedster2000 napisał: Jaki potencjał ma zestaw 2x SMIC z BRD ? Wystarczy to do okolic 180 koni czy trzeba wrzucać odraz fmic ? Różnica w kosztach dość konkretna. Mam 2x SMIC i turbo z AWX, program 160KM i wreszcie nie ma uczucia "puchnięcia" auta po dłuższej jeździe z większą prędkością. Lewy ori 1.9, prawy 3.0TDI.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się